حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تماس گروهی با ظرفیت ۳۲ نفر در واتس اپ ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شبکه‌های اجتماعی

تماس‌های گروهی یکی از ابزارهای مفید هر پیام رسان است که خصوصا پس از بحران همه گیری کرونا بسیار پر کاربردتر از گذشته شد. اکنون گویا متا برنامه‌های مهمی برای توسعه پیام رسان خود دارد و قابلیت تماس گروهی با ظرفیت ۳۲ نفر در واتس اپ ارائه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

قابلیت تماس گروهی با ظرفیت ۳۲ نفر در واتس اپ؛ یک گام مهم در بهبود واتس‌اپ

متا در چند ماه گذشته شدیدا برای بهبود تجربه کاربری در WhatsApp تلاش کرده است. اما با این وجود، این پیام رسان سبز رنگ پر حاشیه، شاهد بود که رقبای بزرگ‌ترش مانند تلگرام در طول سال‌ها ویژگی‌های به پلتفرم خود افزوده‌اند، با وجود این سادگی اما همچنان به کاربران وفادار خود قابلیت‌هایی را ارائه کرده است.

اکنون واتس‌اپ تلاش‌هایی را برای ارائه برخی ویژگی‌هایی که در حال حاضر در رقابت محبوب هستند، افزایش داده است. اخیرا این شرکت حالت پشتیبانی از چند دستگاه را اضافه کرده است که نیازی به اتصال اینترنت گوشی هوشمند ندارد. این شرکت همچنین آپدیت‌های بزرگی را برای چند ماه آینده اعلام کرده است که ویژگی‌های جدید زیادی از جمله Communities را به همراه خواهد داشت. اکنون، این شرکت در حال گسترش بخش تماس‌های گروهی و افزایش ظرفیت آن تا ۳۲ نفر است.

قابلیت تماس گروهی با ظرفیت ۳۲ نفر در واتس اپ

امروز، واتس‌اپ آپدیت نسخه پایدار جدیدی را برای دستگاه‌های iOS با پشتیبانی از تماس‌های گروهی ۳۲ نفره آغاز کرده است. این آپدیت همچنین شامل یک رابط کاربری جدید و بهبود یافته، بهبود شکل موج‌ها و تغییرات مثبت دیگری است. متاسفانه این ویژگی هنوز در گوشی‌های هوشمند اندرویدی وجود ندارد. به هر حال، طبیعی است که این شرکت‌ها ابتدا ویژگی‌های مهم را به iOS بیاورند.

در حال حاضر واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد که همزمان با چند نفر تماس تلفنی برقرار کنند. در طول همه گیری کرونا، این ویژگی تنها امکان تماس گروهی با ۴ نفر را داشت. با این حال، با توجه به تقاضا برای افزایش ظرفیت‌ این قابلیت مهم، واتس‌اپ این مقدار را به هشت نفر افزایش داد. اکنون واتس اپ می‌خواهد پیام رسان خود را به ابزاری مناسب برای جلسات بزرگ‌تر تبدیل کند. اگر می‌خواهید با حداکثر ۳۲ نفر از دوستان خود تماس سریع برقرار کنید، نیازی نیست به Google Meet مراجعه کنید.

پشتیبانی از چند دستگاه در واتس اپ هفته آینده رسما به اندروید و iOS خواهد آمد

تماس صوتی با ظرفیت حداکثر ۳۲ نفر در گروه‌های واتس اپ امکان پذیر خواهد بود. این شرکت روشی را که یک تماس به شرکت کنندگان روی صفحه نمایش می‌دهد تغییر خواهدداد. از این گذشته، رابط کاربری قبلی این برنامه، ۳۲ کاربر حاضر در یک تماس گروهی را به راحتی در خود جای نمی‌داد. این برنامه از تصاویر Waveform برای برچسب زدن کاربران مختلف WhatsApp استفاده می‌کند. قابل ذکر است که این آپدیت در حال حاضر در این برنامه با شماره نسخه ۲۲.۸.۸۰ موجود است. در حال حاضر حجم این آپدیت در سیسم عامل iOS حدود ۱۰۹ مگابایت است و تغییرات بزرگی را به ارمغان می‌آورد.

قابلیت تماس گروهی با ظرفیت ۳۲ نفر در واتس اپ

به گفته GizChina، جالب است که این ویژگی هنوز در سرویس گیرنده دسکتاپ در دسترس نیست. باید ببینیم که آیا واتس‌اپ این ویژگی را از طریق دسکتاپ یا نسخه وب خود به رایانه‌های شخصی می آورد یا خیر. متاسفانه ممکن است چند ماه طول بکشد تا این شرکت، ویژگی مذکور را برای همه پلتفرم‌ها عرضه کند. حالت مولتی دیوایس چند ماه طول کشید تا به وضعیتی پایدار و قابل استفاده برسد و طبق گزارش‌های اخیر، همچنان کند است.

واتس اپ در تلاش است تا گروه‌ها را در پلتفرم خود تقویت کند. علاوه بر تماس‌های جدید ۳۲ نفره و بخش انجمن‌ها، واتس‌اپ روی ویژگی نظرسنجی نیز کار کرده است. نظرسنجی‌ها در این رسانه اجتماعی مانند توییتر بسیار محبوب هستند و ما مطمئن هستیم که تقاضا برای آنها در WhatsApp وجود دارد. این شرکت همچنین در حال آماده شدن برای معرفی یک اشتراک پولی جدید است که پشتیبانی از حالت چند دستگاهی را گسترش می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان