حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به مناسبت روز زمین از قاب قابل بازیافت گلکسی اس 21 و بند جدید گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ از لوازم جانبی جدید سری گلکسی اس 21 و گلکسی واچ 4 خود در روز زمین رونمایی کرد که اوج همکاری آنها با طراح مطرح شان وترسپون است. روز زمین هر سال در 22 آوریل جشن گرفته می شود و رویداد امسال همزمان با عرضه مجموعه لوازم جانبی سازگار با طبیعت بود.

 

بله به مناسبت روز زمین امسال، سامسونگ لوازم جانبی جدید و قابل توجه ساعت هوشمند و گوشی هوشمند خود را در همکاری با Sean Wotherspoon منتشر کرده است. این مجموعه شامل قاب هایی برای گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 21 و بند هایی برای سری Galaxy Watch 4 است. این لوازم جانبی در نسخه های محدود، شیک و نوآورانه طراحی شده اند. سه قاب برای Galaxy S21 و سه بند ساعت برای سری Galaxy Watch 4 وجود دارد. این علاوه بر چندین والپیپر ساعت هماهنگ موجود برای این ساعت هوشمند است. واچ فیس های مکمل را می توان از فروشگاه Google Play دانلود کرد.

سامسونگ به مناسبت روز زمین از قاب قابل بازیافت گلکسی اس 21 و بند جدید گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

قاب و بند جدید سامسونگ سازگار با طبیعت هستند

این مجموعه لوازم جانبی سازگار با طبیعت از مواد قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر ساخته شده است و از ابتکار قبلی سامسونگ در پیگیری پایداری و آگاهی از محیط زیست پیروی می‌کند. نتیجه همکاری سامسونگ با طراحان برتر متمرکز بر پایداری، مجموعه ای از لوازم جانبی شیک و شیک موبایل بوده است.

قاب های گوشی در سه رنگ متفاوت با طرح مشابه با نام های Orchid، Dawn و Rain عرضه می‌شوند. قاب های گوشی و بند ساعت از مواد TPU سازگار با محیط زیست و غیر سمی ساخته شده اند که قابل بازیافت نیز می‌باشد.

سامسونگ به مناسبت روز زمین از قاب قابل بازیافت گلکسی اس 21 و بند جدید گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

به نقل از منبع، مشتریان علاقه مند می‌توانند این لوازم جانبی جدید را از طریق وب سایت سامسونگ به قیمت 50 دلار از 22 آوریل دریافت کنند. این لوازم جانبی از طریق برنامه ویژه‌ای دریافت می‌شود که در آن کاربران به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند تا هر یک از لوازم جانبی را دریافت کنند(شبیه همان قرعه‌کشی سایپا و ایران خودرو خودمان!). هیچ نشانه‌ای از تعداد هر یک از لوازم جانبی که سامسونگ به تازگی در روز زمین معرفی کرده است، وجود ندارد.

 

طرح و رنگ این قاب و بند جدید را می‌پسندید؟ از نظر شما سامسونگ یک برند دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری