حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش سرعت شارژ مگ سیف اپل با آپدیت جدید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل، اخبار

اپل با معرفی مگ سیف، یک باتری کوچک و قابل حمل را برای کاربران آیفون طراحی کرد که امکان اتصال به این دستگاه را نیز دارد. این گجت محبوب و دوست داشتنی جزو پر کاربردترین محصولات اپل است و حالا نیز شاهد افزایش سرعت شارژ مگ سیف اپل با آپدیت جدید هستیم که می‌تواند باعث خوشحال دارندگان باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

افزایش سرعت شارژ مگ سیف اپل با آپدیت جدید باعث تعجب کاربران شده است…!

به احتمال بسیار زیاد دیده‌اید که شرکت‌ها آپدیت‌هایی را برای تغییر عملکرد و سایر جنبه‌های گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کنند. ما می‌توانیم ببینیم که برخی از این به‌روزرسانی‌ها به دستگاه‌های موجود در طیف اینترنت اشیا نیز می‌رسند، اما دیدن به‌روزرسانی‌هایی که به پاور بانک می‌رسند چندان معمول نیست. این دقیقا همان چیزی است که اخیرا توسط اپل برای پاوربانک MagSafe آن اتفاق افتاده است.

این شرکت پاوربانک MagSafe خود را عرضه کرده است اما ظاهرا کاربران از سرعت شارژ اولیه ارائه شده توسط لوازم جانبی راضی نیستند. بنابراین، این شرکت به‌روزرسانی سیستم‌ افزاری را ارائه کرده که چند وات به سرعت شارژ باتری MagSafe اضافه می‌کند. اکنون، دارندگان آیفون‌هایی که از شارژ بی سیم MagSafe پشتیبانی می‌کنند، از سرعت بالاتری برخوردار خواهند شد.

افزایش سرعت شارژ مگ سیف اپل

اپل با آپدیت فریمور نسخه ۲.۷، سرعت شارژ این پاور بانک را افزایش داده است. این آپدیت سیستم عاملی، سرعت شارژ بی سیم را از ۵ وات به ۷.۵ وات می‌رساند. این یک افزایش بزرگ چشمگیر و چندان بزرگ نیست، اما همچنان قابل توجه است و ظاهرا همان چیزی است که اپل آن را بی خطر ارزیابی می‌کند. به گفته این شرکت، این به‌روزرسانی پس از اینکه کاربران بسته‌های باتری خود را به آیفون خود وصل کنند، به‌طور خودکار آغاز می‌شود.

ما فرض می‌کنیم که دستگاه‌ها به آرامی و کم کم آپدیت می‌شوند (در حالی که به آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۳ متصل است). به‌روزرسانی جدید چند روز طول می‌کشد تا به همه کاربران برسد. با این حال، امکان بررسی نسخه فعلی سیستم عامل از طریق تنظیمات وجود دارد. فقط باید به بخش Settings >> General >> About >> MagSafe Battery Pack بروید.

باتری MAGSAFE به دلیل شارژ آهسته ۵ واتی هدف انتقاد قرار گرفته است

برای یادآوری، اپل بسته باتری MagSafe خود را در جولای ۲۰۲۱ عرضه کرد. این گجت، دومین وسیله جانبی بزرگ این شرکت با استفاده از فناوری MagSafe بعد از MagSafe Wallet بود. این دستگاه با استقبال خوبی از سوی برخی از طرفداران اپل مواجه شد، با این حال، تعدادی از طرفداران ناامید نیز وجود دارند. از این گذشته، بسیاری از سرعت شارژ بسیار کم ۵ واتی آن نا امید شده‌اند.

این وسیله جانبی در بین کاربران آیفون ۱۲ مینی محبوب شد زیرا کوچک‌ترین آیفون نسل قبل، عمر باتری کمی دارد. اکنون، برخی از دارندگان باتری MagSafe از نرخ شارژ سریع ۷.۵ واتی بهره‌مند خواهند شد. با این حال، قبال ذکر است که این پاور بانک با سرعت شارژ رسمی اپل همچنان از نظر سرعت پشت سر رقبا خواهد بود. Anker، Belkin، Otterbox، و دیگران در حال حاضر دستگاه‌های سازگار با سرعت بیشتری دارند.

چرا ویژگی MagSafe آیفون ۱۲ برای آینده اکوسیستم اپل بسیار اهمیت دارد؟

به گفته GizChina، در حالی که بخش گوشی‌های هوشمند مسیر جایگزینی را با سرعت شارژ بالا طی می‌کند، اپل در حال انجام بازی ایمن سازی در خط تولید آیفون خود است. این شرکت همچنین به جای استفاده از شارژ بی‌سیم معمولی یا شارژ سریع‌تر با سیم، روی شارژ مغناطیسی جایگزین سرمایه‌ گذاری کرده است. طبق شایعات، اپل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک یک آیفون بدون پورت بسازد. آن دستگاه مطمئنا فقط MagSafe را به عنوان روش شارژ خود خواهد داشت.

سری آتی آیفون ۱۴ همچنان MagSafe را خواهد داشت و شارژ سیمی همچنان از طریق درگاه لایتنینگ انجام می‌شود. اپل یک آیفون ۱۴ مکس جدید را به جای نسخه مینی به فروش خواهد رساند. این دستگاه دارای سخت افزاری مشابه آیفون ۱۴ خواهد بود اما صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تری دارد. طبق گزارش‌های اخیر، آیفون ۱۳ فروش خوبی دارد، اما آیفون SE 3 در آستانه تبدیل شدن به یک شکست است. زیرا استقبال از آن بر خلاف انتظار اپل، بسیار ضعیف بوده است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از بسته شارژ باتری مگ سیف استفاده می‌کنید؟ به نظر شما سرعت شارژ این دستگاه تا چه اندازه بهبود یافته است؟! آیا احتمال دارد در آینده اپل سرعت شارژ این باتری را بازهم بیشتر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان