حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنها که از ممنوعیت واردات آیفون به ایران صحبت می کنند، با همین گوشی توییت می زنند!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی

گفته می شود که مجلس به دنبال ممنوعیت واردات iPhone به ایران تا شهریور ۱۴۰۱ است. به دور از این که چنین تصمیم عجیبی اصلا قابل پیاده سازی هست یا نه اما جالب است بدانید که آنها که از ممنوعیت واردات آیفون به ایران صحبت می کنند، با همین گوشی توییت می زنند! توییت می زنند، یعنی در شبکه اجتماعی فیلترشده برای مردم به مردم گزارش کار می دهند آن هم با گوشی معتقدند نباید باور شود و ارزبری زیادی دارد!

ممنوعیت واردات آیفون به ایران

با ادامه انتقادها از واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس وعده داده‌اند تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ واردات آیفون ممنوع شود.

علی خضریان که سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس است، در این باره اظهار کرد:

طبق قولی که از وزارت صمت و وزیر اقتصاد گرفته‌ایم، قرار است تا نیمسال اول سال ۱۴۰۱، با پیگیری پرونده این موضوع جلوی واردات محصولات این برند گرفته و اجرای این طرح کامل شود.

جالب است که آقای خضریان فعالیت پیوسته این در شبکه اجتماعی فیلترشده توییتر دارند. اگر نگاهی به توییت های ایشان داشته باشید، می بینید که ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ (معادل ۱۷ اوریل ۲۰۲۲) توییتی از ایشان منتشر شده که با یک دستگاه آیفون ارسال شده است. تصویر این توییت را پایین تر می توانید ببینید:

توییت علی خضریان با آیفون

توییت علی خضریان با آیفون

سوالی که اینجا وجود دارد آن است که اگر واردات آیفون ارزبری بیش از حد دارد و نباید انجام شود چرا سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس باید آیفون داشته باشد و با آن توییت بزند؟ کمیسیونی که می گوید:

طبق قولی که از وزارت صمت و وزیر اقتصاد گرفته‌ایم قرار است تا نیمسال اول سال ۱۴۰۱، با پیگیری پرونده این موضوع جلوی واردات محصولات این برند گرفته شود و اجرای این طرح کامل شود.

پیش از این نیز بسیار دیده ایم که نمایندگان مجلس از آیفون استفاده می کنند و این محصول لوکس امریکایی در دست خودشان یا اعضای خانواده‌شان است. ما مخالف استفاده از محصولات اپل نیستیم اما اگر نمایندگان مجلس اینطور فکر می کنند باید ابتدا نگاهی به دست و جیب خود داشته باشند، نه این که برای مردم ممنوعیت ایجاد کنند!

شما چطور فکر می کنید؟ آیا واردات iPhone به ایران ممنوع خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

ممنوع میشه ولی برای مردم نه نمایندگان

alikarimi

سلام، من نمیدونم اخه شماها کی هستید که بخوایید برای مردم تصمییم بیگیرد تازه بگیرم تصمییم که میگیرد از کجا میدونید که خود مردم این تصمیم شمارو قبول دارن،والا بقول خود همین خبر تویی که داری میگی اپل ممنوع خودت که استفاده کنندش هستی، آی دولت جمهوری اسلامی داری چیکار میکنی اصلا با خودت چند چندی، توییتر رو میایین فیلتر میکنید، خب معنیش چیه، معنیش اینکه هیچکس ازش استفاده نکنه ولی در صورتی که همه از بالا تا پایین داره استفاده میکنن، خب پس یرای چی فیلتر کردید وقتی خودتون دارید استفاده میکنید، چرا اینقدر شما دروغگو اب زیرکاه در اومدید، روزه به روز دارم بدتر میشید ماشاله، این گوشی هم همینطور، میگید وارداتش ممنوع ولی خودتون دارید استفاده میکنید، بنانسبت رسمأ مردم رو مسخره کردید، هرچند که خودتون مسخره هستید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)