حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو به ایران : خدانگهدار آیفون؟

نوشته

3 سال قبل | 71 دیدگاه | اخبار داخلی، برترین‌های ترنجی

بنابر اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران واردات و ثبت تلفن‌های همراه هوشمند به ارزش بالای سیصد یورو به ایران ممنوع اعلام شده است. ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو به ایران مستقیما به معنای این است: “خدانگهدار آیفون، سلام میان رده های اندرویدی ” البته که هنوز شاید بتواند مدل های ریفربیشد قدیمی آیفون را با قیمت زیر ۳۰۰ یورو پیدا کرد اما آ … بیاید از بحث دور نشویم!

ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو 

این انجمن در اطلاعیه‌ای که دیروز یکشنبه (چهاردهم تیر ماه) منتشر کرده، رسما این ممنوعیت را اعلام کرده است. در این اطلاعیه به “محدودیتهای اعمال شده در سقف تخصیص ارز واردات موبایل در سال جاری و ممنوعیت واردات کالای بالای ۳۰۰ یورو در رویه مسافری و تجاری” اشاره شده است.

احتراماً، پیرو نامه ۶۰/۹۱۳۹۰ مورخ ۱۱ تیر ماه ۹۹ که امروز به انجمن رسیده است بنا به تصمیمات جلسات مورخ ۹۹/۴/۲ کارگروه نظارت و تخصیص ارز با توجه به محدودیت­ های اعمال شده در سقف تخصیص ارز واردات موبایل در سال جاری و ممنوعیت واردات کالای بالای ۳۰۰ یورو در رویه مسافری و تجاری، با توجه به مساعدت و حمایت مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت مقرر گردید بازرگانان محترم برای قبض انبار های قبل از ۲۶ خرداد اقدام به دریافت کوتاژ و بروزرسانی فایل ارسالی به انجمن جهت تجمیع و اعلام به آن اداره کل تا روز سه شنبه ۱۷ تیر ماه نمایند.

لذا خواهشمند است در لیست اعلامی قبلی شماره کوتاژ را بارگذاری فرموده و به همراه کپی کوتاژ به ایمیل انجمن (Info@cpma.ir) تا روز دوشنبه مورخ ۱۶ تیر ماه ۹۹ ارسال فرمایید.

هواوی Y7p

موبایل های کمی زیر قیمت ۳۰۰ یورو وجود دارند. اکثر این دستگاه ها میان رده هستند یا مثلا نمونه های پرچمدار اقتصادی که البته این قیمت برای بازار چین است و نه بازار جهانی.

البته با حذف تلویحی آیفون از واردات و همچنین عدم حضور پرچمداران اندرویدی، بازار ما جولان‌گاه میان رده های اقتصادی خواهد شد که با این قیمت سرسام آورد یورو و دلار در بازار چیزی زیر ۷ یا ۸ و حتی ۱۰ میلیون تومان نخواهند بود! این یعنی سلام میان رده های گران قیمت اندرویدی!

اگر بخواهیم طبق آمار به بازار نگاه کنیم، به دلیل افسارگسیختگی قیمت دلار در بازار و عدم رشد درآمد مردم؛ حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد موبایل های بازار ما بالای ۳۰۰ یورو قیمت دارند. این عدد کمی نیست و خیلی از کاربران دوست دارند که بتوانند یک موبایل با ویژگی های خاص مورد نیاز خود را در بازار تهیه کنند.

با این وجود به نظر می رسد از این به بعد حتی اگر اولین فاکتور محدودکننده یعنی قیمت به ما اجازه خرید مثلا یک آیفون جدید را بدهد اما به دلیل عدم اختصاص ارز برای واردات رسمی آن؛ باید یا قید آن را بزنیم یا مثلا در بازار غیر رسمی به دنبال آن بگردیم. البته اینکه هنوز بحث رجیستری این گوشی ها به چه صورت خواهد بود، مشخص نیست!

هر چند تجربه نشان داده که این محدودیت ها همیشگی نیست اما این ممنوعیت واردات گوشی بالای ۳۰۰ یورو به ایران زنگ خطر بزرگی است که آینده را برای علاقه‌مندان به فناوری تیره و تار می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آیا هیچ منبع دیگری در کشور “ارز-خوره” ندارد که دنیای موبایل های هوشمند و امثال آن را اینطور نقره داغ می کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
71 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

الی برکت الله…
تبریک به ذهن و درک والای ایرانی… اون هایی که رای دادند… 🙂

نیما عرفانی

علی برکت الله…

❤Mohamad_reza.81❤

شنیدم این جمله تکه کلام یزید بوده
#یزید_زمانه_ات_را_بشناس

m.b

🤦‍♂️خودم اونطور نوشتم دوست عزیز… بعد میگی چشم ما فقط دنبال آتو های دیگرانه…
معنای لب و دهن بودن رو عملی کردی… ممنون🙏

نیما عرفانی

آره می‌دونم پیرو همین ماجرا، اشتباهات تایپیِ ریز و درشت دیگه ات هم همینجوری از قصد و غرض لحاظ شده و إلا تو چون علم غیب داری از بروز اشتباهات انسانی و لپی مبری هستی … ‌.

m.b

نه هوچی گری لازم نیست… دفعاتی که اشتباهی صورت گرفته مدارکش هست که نوشتم “ممنون… 🙏” برخلاف شما که جبهه میگیری وقتی غلط املایی‌هات رو میگم یا سکوت میکنی…(البته اکثرشون رو)
اما فکر میکنم انقدر این جمله رو تو این 6 ساله دیدیم که همه حفظ باشیم پس نیازی نیست به کسی ثابت کنم منظورم به سوی برکت خدا (کنایه از به فنا رفتن) و تیکه به جمله اصلیه… اما جالبه که با این کار ها بعد میگید ما دنبال حاشیه سازی هستیم یا ما همش دنبال اینیم که یکی یه اشتباهی کنه سریع حمله کنیم و کمتر از دو ساعت خودتون مثال و شامل جمله خودتون میشید!…بار دیگه ثابت شد صرفاً لب و دهن کیه! …
نیازی نمیبینم باز منظورم رو توضیح بدم…
بازم ممنون… 🙏

m.b

و مدرکش که خالی از منبع نباشه:

http://uupload.ir/files/lh0f_screenshot_2020-07-05-20-13-46-160_com.android.chrome.jpg

بد نیست به پستش یه سری هم بزنی ببینی عادتای رفتاریت با کاربرا چطور بود! نمونه‌ای از تهمت و دروغ هاتو ببینی:
https://toranji.ir/?p=1074345

مشخصا هم بگم که تهمت دوباره نزنی… به عنوان نمونه این قسمت:
“البته از کسی که موقع معرفی اوپو فایند ایکس ۲ پرو می‌گفت چیزه جدیدی برای ارائه نداشت”

که مخاطب من بودم اما تهمت بیجایی بود که براش منبع نداشتی و بعد از مطرح کردنش الفرار…
پس اولین بار هم نیست حاشیه میسازی و بعد بی دیگران میگی اهل حاشیه هستن! اینم اثبات عینی دیگری راجب اینکه دو ساعت نشده باز مشخص شد کی لب و دهنه!
سر هوشمندی هم خوب وعده و گنده‌گویی کردی بعد الان که در واقعیت 13ام هست دریغ از یک عذرخواهی از کاربرا… اما اگر در واقعیت اول میشد برای ما سر نمیذاشتی کمااینکه ما اشتباه نکردیم هم حتی پاچه مارو چسبیدی چه برسه به اینکه اشتباه میکردیم!
با این همه بدهکاری به کاربرا این رفتارا در شأن شما نیست ددست عزیز… با آرامش اومدم بدون اینکه با کسی کاری داشته باشم تیکه خودمو به جمله اصلی انداختم… حالا شما از ما عقده پیدا کردی لااقل دیگه خطا نساز برای ما و مردانه خطا پیدا کن! و اگر پیدا کنی هم مطمئن باش از این اکانتت لااقل هرگز عذر نمیخوام بابتش چون این اکانت سابقه توهین به شعور حدوداً یه سایت رو
داره پس اصلاً لایقش نیست! اکانتای دیگت حالا چرا و ازشون بابت اشتباه تایپی ها عذرخواهی کردم…
امیدوارم موفق باشی… 💐

m.b

همچنین اضافه کنم که اخرین کامنتم بود… چون برام روشنه که یه سری اینروزا به دونه دونه پست ها با حاشیه سازی دارن گند میزنن…
من نمیخوام جزء کسانی باشم که 100 کامنته ولی بی فایده کنم پست ها رو…
پس وقتتون بخیر…

The Destroyer

اون لیست جدید رده‌بندی هوش مصنوعی آنتوتو رو میشه بفرستید؟
هرجا گشتم پیداش نکردم

m.b

چون تو ورژن چین اضافه شده شهداد…
ارزش خرید ها و استقبال ها از گوشی های جدید هم فقط تو ورژن چین هست که بروزتره…
تازه امروز بدتر شد! رفت چهاردم!
فقط عميقاً متأسفام برای عده‌ای که زودباور میکنن…

اینم عکس:
http://uupload.ir/files/s79_img_20200705_204557.jpg

فقط چون چینی بود و ترجمه زدم تا همه متوجه بشن، بعضی کلمات ترجمه‌شون بد شده… مثلاً اسنپدراگون به چینی مثل اینکه میشه xiaolong… اما کایرین رو همون kirin مینویسه… سایت هم چین آنتوتو…

موفق باشی…

نیما عرفانی

خب دیگه همون‌طور که گفتم در رابطه با این چندتا کامنتت هم برای امروز و تا چند هفته دیگه همین جواب کفایت می‌کنه ؛
✓https://toranji.ir/?p=1077044/#comment-223160
البته سوء برداشت نشه من سر اشتباهات خودم هستم، گفتم فعلاً همین حد کفایت می‌کنه وگرنه حداقل ۲-۳ برابرش بازم جا داشتی اما اونارو گذاشتم به شرط اینکه اگه عمری بود برای روز مبادا بگم چون بخشیش مربوط به بحث علمی میشه… .
“اکانتای دیگت حالا چرا”
اکنتای دیگم؟؟؟ به جز اون کارن ، اکانت ها؟؟😂⁦👏🏻⁩⁦👏احسنت احسنت الحق که کارآگاه گجت و شرلوک هولمز اداتو درمیارن . چقدر این ضرب المثل شیرین و دوست داشتنیه و در عین حال پر کاربرده؛
«کافر همه را به کیش خود پندارد»
اکانتای دیگم 😂🤣 إی خدا
“من نمیخوام جزء کسانی باشم که 100 کامنته ولی بی فایده کنم پست ها رو…”
عه چه جالب فقط نفهمیدم چیشد که یکدفعه مثل آفتاب پرست تصمیم گرفتی خودتو با شرایط اطرافت استتار کنی و پشت هویت یه آدم درستکار و فرهیخته غائم بشی … چون تا جایی که می‌دونم دقیقاً خودت تو اکثر همین پست هایی که درصد کثیری از کامنتاش بی فایده و بی ارتباط با موضوع پست و بدون بار علمی بوده ، یه پای قضیه و یکی از متهمینش هستی جناب کارآگاه👌 که اتفاقاً تو همون کامنتی که لینکشو فرستادم هم به این موضوع اشاره کردم.
گفته بودم مخاطبتو بد انتخاب کردی و اگه تایم و حوصله اش رو داشته باشم نوشتن کامنت های عریض و طویل از سرگرمی های اوقات فراغتمه و … دیروز به متین راجع به شخصیت و صبرو آرامش یه کامنتی فرستادم ، پیشنهاد میکنم یه کلاس توجیهی برات بذاره.
این داستان سر دراز داره پس بچرخ تا بچرخیم .
شب خوبی داشته باشی هموطن

The Destroyer

.b
ممنون
به نظرم یه مقدار با نتایج مسترلو متناقضه البته خیلی خیلی کم
یعنی مثلا اینجا اسنپ ۷۱۰ و ۸۴۵ با اختلاف خیلی کمی بالاتر از کایرین ۹۸۰ هستن در صورتی که تو رده بندی پارسال مسترلو کایرین ۹۸۰ با اختلاف خیلی کمی از این دو بزرگوار بالاتر بود که احتمالا این موضوع هم بر میگرده به مقداری تمایز در مورد نحوه محاسبه امتیاز نهایی بین آنتوتو و مسترلو
در بسیاری جاها هم اشتراک دارن
مثلا اینجا هم اسنپ ۸۵۵ تقریبا سه برابر کایرین ۹۸۰ امتیاز داره
یا مثلا جایگاه هلیو P90 و اگزینوس ۹۸۲۰ هم با توجه به نتایج پارسال مسترلو کاملا درسته
و در کل وجه اشتراکاشون خیلی بیشتر از نقاط تمایزشونه

m.b

اره شهداد جان… کمی احتمالاً معیار ها تفاوت داره اما لااقل فیلم هندی نیست اختلافشون!
راستی یه بروزرسانی gpu دیگه برای mi 10 و k30 pro اومد… بنچمارک ها باز میره بالا و فکر کنم از اوپو بزنه جلو… البته باید دید اوپو وضعش چیه…

lovenokia

کم کم باید توی خونه 25 متری با 1100 بشینیم .. 🙂
درجه کولر رو به گفته روحانی بگذاریم روی 24 ! مرغ هم نخوریم سرطان زاست . تخم مرغ هم کم تر مصرف کنیم .
گوشت هم ضرر دارد .

lovenokia

حتی A51 هم نمیشه خرید ! 🙁
دلار هم که از مرز 22 هزار تومان عبور کرد …. علی برکت الله ….

lovenokia

دلخوش به این مقدار نباشید 😂

Monarch

دلخوش نباشید که مسکن فقط می‌سازیم، آب و برق را مجانی می‌کنیم برای طبقه مستمند، اتوبوس را مجانی می‌کنیم برای طبقه مستمند، دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دهیم؛ شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم. اینها شما را منحط کردند؛ اینقدر دنیا را پیش شما جلوه دادند که خیال کردید همه چیز این است. ما، هم دنیا را آباد می‌کنیم و هم آخرت را.

persepolis

باورت میشه اگه
دوباره بیاد
بهش رای میدن؟
چون اخونده کاری بهش ندارن

david2arc

رای ندادن چه کمکی میکنه؟ سلبی برخورد کردن کار رو خرابتر میکنه

m.b

نگفتم رای ندید… گفتم اشتباه رای ندید! 😅

MohammadFarhaadi

اشتباهت همین جاست.رای ندادن باعث میشه بترست و دیگه نتونن با تعداد رایها تو مجامع بین المللی جولان بدن که آره ما مقبولیت داریم اینقدر درصد رای دادن.اونا کاری ندارن تو رایت کیه یا حتی برگه سفیده یا فحشه!براشون ثبت اسمت بعنوان رای دهنده مهمه.نمیبینی همیشه میومدن با پز تعداد رایها جواب کشورهای دیگه رو میدادن ولی برا دوره قبلی که درصد به طرز فجیعی اومد پایین و مجبور شدن برگ رای خودشون دستی پر کنن ‌و آمتر رو جعلی بالا ببرن تازه مشارکت شد ۲۵ درصد!!!میزان واقعیش ۹ درصده!خوب فکرش رو بکن نهادهای بین المللی بگن مردمتون نمیخوانتون و همه پرسی بزارید دیگه نمیتونن بگن ۶۰ یا ۷۰ درصد رای دادن پس مقبولیت داریم.

Monarch

و البته اونایی که باز هم رای میدن 🙂

lovenokia

سینا عطایی
وزیر ارتباطات بالاخره واکنش نشان داد :
توییتر :

“به گفته او ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو دارای سه ایراد جدی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرده است: با رییس کل بانک مرکزی و همچنین سرپرست وزارت صمت، صحبت کردم و استدلال‌ها را مطرح کردم. با تاکید بر ضرورت رعایت اولویت‌های منابع ارزی کشور، بنا شد این تصمیم بازنگری شود.”

Finch

پایداری
پشمام😐😧😧😧😐
http://uupload.ir/files/5n9i_img-20200705-wa0000.jpg

pooria

ک.. خر

Mahdi

کجاش سلام به میانرده های گرانه🤔 میانرده الان تا ۷۰۰ دلار هم رفته ما فقط میتونیم اینجوری میانرده های امسال رو بگیریم سال بعد میشه پایین رده دو سال بعد میشه از رده خارج شده

❤Mohamad_reza.81❤

من که پول ندارم بخرم ولی خداشاهده ولله اگه پولشو داشتم حتی اگه خریدش جرم حساب میشد میخریدم.
اینا دیگه شورشو در آوردن
بخدا به جا این که یکم پیشرفت داشته باشیم هی داریم پسرفت میکنم آرزوی درجا زدن داریم.
یه کاری باهامون دارن میکنن که هر روز آرزوی روز قبلمون رو داشته باشیم.
اگه خدایی هست که قطعا هست این ظلم ها بی جواب نباید بمونه.

_V_

تف به این زندگی

نسل بعدی پایین رده هارو لابد ۱۰ تومن میفروشن بهمون
عین بازار خودرو گند دارن میزنن به گوشی

MohammadFarhaadi

سلام واعظ جان کم پیدایی.اتفاقا به نظرم اینجور ستمها وقتی روونه میشن سمت مردم در اصل فقط دارن گور خودشون رو میکنن و به نابودی خودشون سرعت میدن.

ممد بمولا

خدایا بسه دیگه…
مشکلتون چیه واقعا؟
چرا اینکار رو میکنید؟

Farcry

هیچی نمیشه گفت فقط باید به اون احمق هایی که چهل سال پیش ماها رو توی این بدبختی انداختن ف.ح.ش داد.باز او نموقع به بهانه آزدای میشد از مملکت در رفت و شرایط هم کاملا مهیا بود و اکثر مخالف ها خیلی راحت بدون مشکل میرفت و زندگیشون رو میکردن ولی الان نه نتها آزادی و هیچ کوفت دیگه ای وجود نداره ، دیگه هیچ جوره هم نمیشه شرایط رو عوض کرد یا حتی بشه در رفت.دقیقا ایران شده مثل ونزوئلا و کره شمالی همه چیز رو میخوان بنجل داخلی کنن و یه گونی از پول این مملکت با چند عدد دلار کاغذی مبادله میشه.

david2arc

اونا رو ولشون کن، کسانی هستن که دوباره میخان رژیم.چنج کنن. اونا رو کجای دلمون بذاریم

aminGH

حرفی برای گفتن نیست!

smartiz

منطق دلال ها « بریم گوشی پرچمدار احتکار کنیم که نون مون تو روغنه»

❤Mohamad_reza.81❤

دلم میخواد میتونستم برگردم به پنج سال پیش😔

MohammadFarhaadi

دقیقا ولی اگر میشد برگردیم به چهل و سه سال پیش خیلی خیلی بهتر از پنج سال قبل میشدگد! چون همونجا جلو اشتباه فاحش مردم رو میشه گرفت و برگشت به زمان حال و آیفون رو تحت قرارداد و ارزونتر از حتی خود آمریکا خرید🤣🤣🤣

❤Mohamad_reza.81❤

🤔 با این وضعیت وان پلاس سون پرو ریفربیشد شده(رفرش). چیزی حدود 499 دلار میشه🤦🏻‍♂️
یعنی وام هم بگیرم فقط میتونم سری A سامسونگ بخرم😔
به اه مردم گرفتار بشین ایشالا که یه دلخوشی هم که داشتن از چنگشون در آوردین😶

lovenokia

محمد رضا قبلا به شما گفتم ، نمیتونیم بخریم ، دیگه الان اون تلاشی هم که گفتی جواب نمیده !
مطمئناً اوضاع از این هم وخیم تر خواهد شد . 5 ماه قبل گوشی 4.5 الان شده 6.5 ! با این خبر و شوک قیمتی به بازار و همچنین گذر بی سابقه در تاریخ دلار از مرز 22 هزار تومان . احتمالا پایین رده ها قیمتشون به 6 برسه در آینده ….
دیگه حرفی ندارم !

smartiz

حتی a71 هم از سبد خرید گوشی ایرانیا حذف میشه چون معمولا حدود 400 دلاره

pedram_01

بعد سه سال پول جمع کردن تونستم 15 جمع کنم برای اس 20 پلاس که از 16 شده 23 میلیون تومن . الانم که اینجوری . کلا خداحافظ گوشی . فعلا مجبوریم چند سال دیگ سر کنیم با اینی که داریم بعد بریم یه نوکیا 1100 بخریم و از دنیای تکنولوژی خداحافظی کنیم

mega08

what the f…. ینی چی این .
گور بابای آیفونو پرچمدارای گرون قیمت چون فقط۳.۴٪ افراد جامعه شاید بتونن بخرن.
الان میانرده های خوبم نمیشه گرفت آخه. کم ممل.کتو ب.گ. ندادن که این کارم اضافه کردن .
داریم به کجا میریم.
بجا حل مسئله صورت مسئله رو پاک میکنن بی شرفا 🤬
خار.. این کارو
لعنت به قوانین بیخودشون

smartiz

دوستان ظاهراً ذخایر ارزی بانک مرکزی به کالاهای اساسی اختصاص پیدا کرده و این تصمیم به همین دلیل هست ، درکل اوضاع بدتر از اونه که نگران خریدن یا نخریدن پرچمدار باشیم

Kadkhoda

⁦👌🏻⁩

Milad7

ب این هم از این…. این روزها را پیش بینی کرده بودم، ولی دوستان دیس داده بودن!

Milad7

البته با دلار 22 هزار تومانی کسی نمیتونه گوشی پرچمدار بخره نیازی به این کار نبود…

MohammadFarhaadi

وقتی یه مشت گوسفند برای انسانها تصمیم میگیرن!!!

V800B

فقط آیفون نیس تمومی پرچمدار ها خدافظ
با یورو امروز یعنی گوشی بالا ۷۵۰۰ نیست
و در اینده گوشی بالای ۶
چون یورو شک نکنید تا ۲۵۰۰۰ میرسه
ب گمونم باید ب ریش خودمون بخندیم ک اینقد کوتاه امدیم

baran

و اینگونه قیمت گوشی پایین میاد :))))
دیگه شاهد موبایلای ۲۰ میلیونی نخواهیم بود!
همینو میخواستیم ، مگه نه؟؟ :))))))

ARMTIN

اشتباه گفتید 😉

[باید بگید سلام آیفون ها 100 میلیونی ]

فقط کافی ببنید چی سر بازار خودرو وارداتی آوردند دقیقا به همون شکل در بازار موبایل هم در حال شکل گرفتن هست
انقدر موبایل وارداتی محدود میکنند تا مردم به سمت خرید تولید موبایل داخلی
( از رده خارج ) سوق بدند

Finch

آقا خدا وکیلی از این اوضاع ناراحت نباشید
تا میتونید از حال لذت ببرید
یه زمانی اپل پلمپ سال رو میخریدیم ۳ ملیون و یه پارس ۳۰ ملیون بود ناراضی بودیم
الان باید ۴۰ ملیون بدیم اپل و ۲۰۰ ملیون بدیم پارس
پس خدا رو شکر کنید که در این لحظه زندگی میکنید چون ممکنه سال دیگه همین موقع ها ۴۰‌ملیون رو یه هندزفری سیمی کله پلاستیکی هم ندن

pooria

ادم های مثل تو دنیا رو به گند کشیدن جوجه برنجی

online_wireless

یعنی یه بار نشد اینا یه طرحی بزنن که برای صلاح و آسایش مردم باشه

AŁɪ

خداروشکر 🤣

Finch

خدافز آیفون؟
دقیق ترش اینه
خدافز سوپر امولد ۱۴۴۰
خدافز امولد ۱۰۸۰ با رفریش بالای ۶۰
خدافز LPDDR5
خدافز رم ۸ و بالاتر
خدافز حافظه ۲۵۶ گیگ و بالاتر
خدافز گلکسی A-S-note
خدافز هواوی P-mate
خدافز شیائومی Mi
خدافز دایمنستی
خدافز کایرین های ۵ نانومتری
خدافز اسنپ های سری۸۰۰
خدافز اگزینوس های ۳ نانومتری
خدافز A bionic
سلام بر اشغال های گلکسی M
سلام بر اشغال های Redmi note
سلام بر اشغال های HONOR s
سلام بر روان شادت ای جی ال ایکس اشغال پرور
آخی چقد برنامه ریخته بودم واسه خرید الجی ولوت 🥺🥺🥺🥺
چقد جنگ و دعوا تو سایت پیدا شد که فلان گوشی شارژر ۱۰۰ واتی خواهد داشت و فلان پردازنده قراره ۳ نانومتری بیاد و فلان گوشی با فلان نوع باطری قرارع بیاد
خب دیگه دوستان از امروز این ماجرا نیست دیگه
حالا باید بحث کنیم که هلیو جی۲۵ استفاده شده تو ردمی ۹a قوی تره یا هلیو پی۶۵ و اسنپ ۴۵۰ استفاده شده تو فلان سامسونگ و هواوی
حالا دیگه نمیشه راجب شیشه و فلز و نوع گوریلا گلس بحث کرد ، الان دیگه باید راجب این بحث کنیم که پلاستیک استفاده شده تو ردمی ۹ بهتره یا پلاستیک استفاده شده تو m31 یا پلاستیک استفاده شده تو آنر
نمیشه بحث کرد که سنسور HMX بهتره یا سنسور های سفارشی سونی برای هواوی
دیگه نمیشه گفت تو پول دادی صفحه نمایشت امولد ۱۰۸۰ هست و من همون پول رو دادم ولی صفحه نمایشم داینامیک ۱۴۴۰ هست
الان باید بگیم تو پول دادی ای پی اس ۷۲۰ خریدی من همون پول رو دادم تی اف تی ۱۰۸۰
.
.
.
.
مکنه از فردا دیگه ماسک نمیزنم چون قطعا جهنم خدا بازم شرایطش بهتر از جهنم مسئولین هست
.
.
اما خب چند نفری هستن تو سایت که هنوزم ضد آمریکا هستن و طرف چین رو میگیرن ، میدونم این پیام رو میخونی ، سوالم ازت اینه
همین رو میخاستی ؟
بهش رسیدی؟
حق امثال من گردن امثال اونا هست
فک کنم باید حسرت الجی ولوت رو با خودم به گور ببرم 🙂🙂🙂
من از امروز هیچ کلکلی نمیکنم ، هیچ جوابی یا اذیتی نمیکنم چون واقعا نمیشه دیگه
فقط میام مثل میلاد نظراتم رو می‌نویسم و میرم
واقعا چرا بیام نوت ۲۰ و میت ۴۰ و آیفون ۱۲ رو بکوبم تو سر می۱۰ و … وقتی دیگه هیچ کدومش تو خواب هم نمیبینم
اگه کلکل ها و حرفام باعث آزار کسی شد حلال کنه چون از این به بعد دیگه تمومه
برای انسانی که محدود و مجبور به خرید پژو و پراید هست ، بحث راجب برتری بنز و تویوتا نسبت به یکدیگر خطاست …
به نظرم شمام خودتون رو خسته نکنید سر اینکه کایرین ۱۰۲۰ قراره بهتر باشه یا اگزینوس ۹۹۲ یا اسنپ ۸۷۵
خودتون رو خسته نکنید که بلاخره اسنپ دراگون واسه سری ۷۰۰ رقیبی قوی تر از دایمن ۸۲۰ و کایرین ۸۲۰ می‌سازه یا خیر
خودتون رو خسته نکنید که فلان برند تو جعبه گوشیش شارژش ۶۰ واتی میزارع یا ۶۵ واتی
خودتون رو خسته نکنید که چرا آیفون قراره شارژر رو از جعبه حذف کنه ، چون دیگه ایفونی نمیبینم که وجود شارژر تو جعبش واسمون مهم باشه یا خیر
خودتون رو خسته نکنید که نسخه اسنپ نوت ۲۰ از اگزینوسش بهتره یا نه ، چون دیگه نوتی نمی‌بینیم.
خودتون رو خسته نکنید که چرا میت۴۰ از سرویس های گوگل پشتیبانی نمیکنه چون دیگه میتی قرار نیست ببینیم
البته میشه دید ، تنها راه دیدنش اینه که انباکس هندی ها و افغانی ها رو ببینیم و حسرت بخوریم
ههه خوشا به دل اونایی که منتظر دکل های فایوجی بودن
خوشا به دل کسایی مثل من که بعد از ۵.۶ سال منتظر بودن گوشی جدید الجی و سونی رو بخرن

❤Mohamad_reza.81❤

داداش واقعا لازم بود تا این حد طولانی باشه.
ولی حق با توئه
.
.
.
.
قدرت خرید هیچی رو نداشیم و نداریم و احتمالا هم نخواهیم داشت و…
تنها دل خوشیمون یه گوشی بود😔
میخواستیم وام بگیریم بریم یه گوشی بخریم که به لطف مسئولین “چیز” هم نمیتونیم بخریم.
فقط میتونم بگم “یک یکشون”

Finch

ببین چون الان فقط این موضوع نیست
به مرور این محدودیت به ۲۰۰ و ۱۰۰ یورو کاهش پیدا میکنه
بعدش کلا واردات ممنوع میشه
و ما دقیقا همون جوری که پدربزرگمون ۴۰۵ داشت و پدرمون ۴۰۵ و خودمون هم ۴۰۵ و احتمال زیاد بچمون هم ۴۰۵ خواهد داشت
موبایل هم وضعیتش همین میشه
ینی چی؟
ینی شما الان یه گوشی میخری ، ۲۰ سال دیگه بچت همین گوشی رو با یه رنگ دیگه مجبوره بخره ۲۰ سال بعد ترش هم نوت مجبوره همین گوشی رو بخره
همه چیزمون هم که فیلتر هست ، نت هم که میخاد ملی بشه

❤Mohamad_reza.81❤

متاسفانه من آرزوی همون 405 رو که میگی دارم و توانایی خریدش رو ندارم از کجا 100 تومن بیارم😔🤦🏻‍♂️

_V_

دقیقا همین کامنتو میخواستم بدم که دیدم خودتم دادی

تو کشورای دیگه وقتی فن بوی بازی و ترول بازی میکنن حداقل سالی یه بار یه فلگ شیپ عوض میکنن

توی این جهنم حتی اگر پولشم داشته باشی هم نمیتونی بخریش!!

دیگه جانشینای نوت۹ پرو و ام۲۱ میشن فلگ شیپای بازار ایران!!!!!!!!!!
یعنی گوشی هایی که هنوزم تو بعضی جاها به اس۷ چند سال پیش نرسیدن، عملا کسی که اس۷ داشت و پول جمع میکرد گوشی بخره الان نخره سنگین تره اونم با این قیمتا!

_V_

فقط اون ترول بیچاره که منتظره من و خیلیای دیگه یه کامنت بدیم منفی بده 😂

MSK

نمیدونم چی بگم واقعا برای 84 میلیون مردم کشورم متاسفم روز به روز بد تر از دیروز اینا کی از رو میوفتن دیگه واقعا دارم لبریز میشم با این اوضاع منتظر یه فوران بزرگ باید باشیم دیگه خونه خالی هاشون پر شده

lovenokia

آقای سینا عطایی ، اگر امکانش هست و اگر وقت داشتید لطف لیستی 10 تایی از بهترین گوشی های زیر 300 یورو رو معرفی کنید که میشه خرید 🙂

lovenokia

آقای عطایی همچنین خواهش میکنم ازتون بگین آیا گوشی 5g زیر 300 یورو وجود دارد یا خیر ! تشکر

mr.veyani

اخه ( بوووووووووق)های اقتصادی زیر۳۰۰یورو🤣🤣
اگه راست میگی گوشی خودتون چیه a1
J1
یا
آیفون 11pro
Pro max
S20ultra
اصلا میتونی چیه اینا دنبال یه راهی برای دزدیدن پول مردم میگردم اینم یه نمونش اخه!!!!!
من گوشی گلد ایران چیکار کنم یا آشغال های مثل اونو بعد میان تو تلویزیون جلوی دوربین میگن همه چیز تحت کنترله
ببین هرچی یه فنر بیشتر فشار بدی با قدرت بیشتری خارج میشه شما هم آماده پرتاب به جهنم میشین
دوستان نگران نباشید بردی این مشکل برطرف میشه
اصلا میتونی چرا اینطور شد بخاطر اینکه 5gمیخواد به ایران بیاد وخیلی از حروم خوار اقتصاددان نمیتونن پولشو بگیرن این کارو کردن واقعا که .
ای خاک برسرمون اینارو اتجاب کردیم

mr.veyani

بخاطر مشکل تایپی شرمنده

Tek

مزرعه حیوانات 2 (ایران)!

راحبک!!!

AhmadHB

همین کسایی که واردات بالای ۳۰۰ یورو رو ممنوع کردن گوشی‌های خودشون بالای ۳۰۰ یورو قیمتشونه

lovenokia

آقای عطایی فوری : به روز رسانی پست
.
.
««رضا قربانی»، عضو هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل و رئیس کمیسیون تنظیم بازار
ممنوعیت ورود گوشی های 100 یورویی در مرحله دوم ، برای رونق تولید گوشی ملی

mr.veyani

چی میگی زیر 100یورو این دیگه غییییییییییر ممکنه چون کشور بدجور به مشکل میخوره

mr.veyani

راستی دوستان بهترین گوشی های زیر ۳۰۰ یورو عبارتند از
Redmi 10xpro
Redmi 10x
Honorx10
Redmi k30
Redmi k30i
Samsung Galaxy a51
Samsung Galaxy a50s
Redmi note 9pro
Pocox2
Redmi note 8pro

alone wolf

قبلا میگفتن نخرید ارزون میشه الان یه کاری کردن اصلا نتونی بخری😂😂
مرسی به این مملکت داری 🔫😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)