حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک پولی واتس اپ برای قابلیت Multi-Device به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

همینطور که می‌دانید، پس از سال‌ها انتظار بالاخره قابلیت بسیار پیش پا افتاده‌ای همچون پشتیبانی از چندین دستگاه به واتس‌اپ افزوده شد. اما گویا مدیران متا به دنبال ایجاد یک اشتراک پولی واتس اپ برای قابلیت Multi-Device در این برنامه هستند. با ترنجی همراه باشید.

اشتراک پولی واتس اپ برای قابلیت Multi-Device چه مزیتی دارد؟!

پس از سال‌ها، واتس‌اپ بالاخره چند ماه پیش قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه را برای این برنامه معرفی کرد. این ویژگی خاص در سال‌های اخیر بسیار مورد درخواست کاربران قرار گرفته است و بالاخره بعد از چندین و چند سال که در تلگرام در دسترس بود، به واتس‌اپ نیز رسید. آپدیت قبلی واتس اپ برای واتس اپ نسخه وب این برنامه بسیار کم رنگ و ناچیز بود. زیرا به گوشی هوشمند شما و همچنین متصل بودن آن به اینترنت و جفت شدن با مرورگر نیاز داشت.

ویژگی جدید Multi-Device به شما امکان می‌دهد از یک حساب کاربری در چند دستگاه استفاده کنید و همه چیز با گوشی شما در ارتباط باشد. در حال حاضر، کاربران می‌توانند از واتس‌اپ در دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کنند، حتی اگر گوشی هوشمند خاموش باشد یا حتی اینترنت آن فعال نباشد. این ویژگی همچنان کند است و نیاز به بهبودهای جدی دارد، اما کاربران می‌توانند حساب کاربری خود را به چهار دستگاه دیگر نیز متصل کنند. ظاهرا واتس‌اپ در حال طراحی و توسعه یک سرویس اشتراک پولی است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های بیشتری را به یک حساب کاربری اضافه کنید.

اشتراک پولی واتس اپ برای بهبود قابلیت Multi-Device

متا (همان فیسبوک) سال‌ها در تلاش بوده تا راهی برای کسب درآمد از واتس‌اپ بیابد. در حالی که این شرکت حتی در مورد افزودن تبلیغات به این شبکه اجتماعی خود نیز طرح‌هایی در ذهن داشته، اما اکنون به نظر‌می رسد که قصد دارد به یک سیستم درآمدزایی بهتر (کمتر غارتگرانه) نزدیک شود. به نظر می‌رسد واتس‌اپ در حال توسعه یک طرح جدید است که در حال حاضر فقط برای حساب‌های تجاری ارائه می‌شود.

پشتیبانی از چند دستگاه در واتس اپ هفته آینده رسما به اندروید و iOS خواهد آمد

طبق گفته کاربران در WaBetaInfo، هدف این شرکت، ارائه این قابلیت به مشترکین نسخه‌های تجاری و بیزینسی است. یکی از این قابلیت‌ها حداکثر ۱۰ دستگاه مرتبط را در یک حساب پشتیبانی می‌کند که بیش از دو برابر حد فعلی است. این موضوع به طور موثری به افراد بیشتری در یک تجارت اجازه می‌دهد تا چندین نفر از یک حساب کاربری برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند.

طرح های اشتراک واتس‌اپ ابتدا به نسخه‌های تجاری خواهد آمد

به گفته GizChina، در حال حاضر، صحت این ماجرا مشخص نیست، اما این گزارش نشان می‌دهد که مزایای بیشتری برای این قابلیت در راه است. واتس‌اپ مطمئنا تلاش خواهد کرد تا این اشتراک را برای میلیون‌ها کاربر دیگر خود نیز عرضه کند. بنابراین تقریبا مطمئن هستیم که پشتیبانی بیش از ۱۰ دستگاه فقط شروع راه است. در حال حاضر، استفاده از این ویژگی در حساب‌های بیزینسی کاملا منطقی است.

اشتراک پولی واتس اپ برای بهبود قابلیت Multi-Device

پس از آن شما می‌توانید یک حساب واتس‌اپ بیزینسی را به جای ایجاد ده‌ها حساب شخصی به چندین دستگاه متصل کنید. با این حال، انتظار می‌رود که این سرویس اشتراکی در آینده به استفاده همگانی برسد. متاسفانه، هر دو نسخه اندروید و iOS واتس‌اپ بیزینسی، هنوز هیچ نشانه موثقی از وجود این ویژگی ندارند و احتمال تغییر این موضوع در آینده وجود خواهد داشت. زیرا واتس اپ رسما در حال معرفی این قابلیت است. شاید این شرکت کاری مشابه آنچه توییتر با Twitter Blue انجام می‌دهد را انجام دهد.

آپدیت جدید واتس اپ قابلیت‌های Community و توقف ضبط صدا را به‌ارمغان می‌آورد

برای یادآوری، واتس‌اپ در ابتدا قرار بود یک پیام رسان پولی باشد. چندین سال پیش، قبل از اینکه واتس‌اپ توسط متا خریداری شود، با امکان یک سال استفاده رایگان عرضه شد. پس از آن دوره، برنامه یک سیستم پرداخت سالانه ایجاد کرد. البته بسیاری هرگز برای این کار هزینه‌ای پرداخت نکردند و پس از خرید این پیام رسان توسط متا، این طرح نیز به طور کامل لغو شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان