حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.1 گلکسی S21 FE 5G سامسونگ در ایران ارایه شد: حذف GOS

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی S21 FE یکی از موبایل های مهم این شرکت کره ای برای بازار سال ۲۰۲۲ است. هر چند شاید به اندازه نسل قبلی خود محبوب نشده باشد اما همچنان کاربران زیادی در بازار دارد. خبر خوب این که امروز آپدیت One UI 4.1 گلکسی S21 FE 5G سامسونگ در ایران ارایه شده است. در این آپدیت شاهد حذق محدودیت نرم افزاری بر سخت افزاری در بازی ها هستیم که با GoS یا Game Optimization Servise شناخته می شد.

آپدیت One UI 4.1 سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

به گزارش یکی از همراهان ترنجی به تازگی آپدیت رابط کاربری جدید سامسونگ برای Galaxy S21 FE ارایه شده است. رابط کاربری One UI 4.1 جدیدترین تلاش نرم افزاری این شرکت کره ای است. هر چند شایعاتی درباره One UI 5.0 که بر مبنای اندروید ۱۳ است می شنویم اما هنوز خبری از آن نیست.

آپدیت One UI 4.1 یک بهبود نرم افزاری بر روی One UI 4.0 است که هر دو برمبنای اندروید ۱۲ توسعه داده شده اند. همانطور که در لیست تغییرات زیر می بینید، یکی از مهم ترین موارد را می تواند در غیرفعال کردن GoS دانست که پیش از این به صورت پیش فرض فعال بود.

همچنین شما می توانید میزان رم مجازی را در این آپدیت مشخص کنید. پیش از این مقدار پیش فرضی ارایه می شد اما حالا بین ۲, ۴ یا ۸ گیگابایت قابل انتخاب خواهد بود.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی S21 FE 5G سامسونگ در ایران

آپدیت One UI 4.1 گلکسی S21 FE 5G سامسونگ در ایران

حجم این به روزرسانی Galaxy S21 FE برابر ۱.۴ گیگابایت بوده و وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی ماه March همراه آن است.

شما گلکسی S21 FE دارید؟ این آپدیت سامسونگ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)