حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیتس از سه رنگ جدید ایربادز Studio Buds به‌همراه بهبودهایی در نرم‌افزار اندروید رونمایی کرد

هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی‌بر اینکه برند صوتی بیتس متعلق‌به اپل درحال آماده‌شدن برای عرضه رنگ های جدید ایربادز محبوب Studio Buds خود می‌باشد و امروز این خبر رسمی شده است. از فردا، Beats Studio Buds در رنگ‌های آبی اقیانوسی، صورتی غروب و خاکستری ماه با همان قیمت 149.99 دلاری در دسترس خواهد بود.

رنگ های جدید بیتس Studio Buds

برای مشتریان آمریکایی که به‌دنبال خرید از کانال‌هایی غیر از اپل هستند، Moon Gray در انحصار آمازون، Ocean Blue در انحصار Best Buy و Sunset Pink نیز منحصر به Target خواهد بود. گزینه‌های فروش در کشورهای دیگر متفاوت است.

چند روزی است که رنگ های جدید Beats Studio Buds در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و طبق نظر آن‌ها، این ایربادز در رنگ‌های جدید تغییرات خوبی را فراتر از گزینه‌های اصلی سفید، سیاه و قرمز ارائه می‌دهد که در عرضه اولیه این دستگاه در سال گذشته در دسترس بودند.

رنگ های جدید بیتس Studio Buds

رنگ های جدید بیتس Studio Buds

قسمت داخلی قاب آبی اقیانوسی و صورتی غروب در مقایسه با قاب‌های تک‌رنگ، کمی جذابیت بصری بیشتری را به‌همراه دارد؛ به‌طوری‌که داخل قاب Ocean Blue، آبی روشن و قاب Sunset Pink نیز به رنگ بنفش اسطوخودوس است. تفاوت سایه داخلی قاب Moon Grey ظریف‌تر بوده و به‌صورت خاکستری کمی تیره‌تر از هدفون‌ها و بقیه قاب ظاهر می‌شود.

Beats Studio Buds دارای طراحی بدون ساقه همراه با حالت‌های حذف نویز فعال (ANC) و Transparency است. سطح خارجی هر هدفون یک دکمه قابل کلیک داشته که می‌تواند برای کنترل پخش، تماس‌های تلفنی، حالت‌های کنترل نویز و فعال‌سازی سیری پیکربندی شود، اگرچه فعال‌سازی «Hey Siri‌» نیز در این هندزفری پشتیبانی می‌شود.

صدای فضایی مخصوص اپل با Dolby Atmos برای یک تجربه صوتی همه‌جانبه پشتیبانی می‌شود، اگرچه Studio Buds ردیابی سر موجود در برخی دیگر از هدفون‌های اپل را که می‌تواند صدا را حتی درحین حرکت سرتان به دستگاه شما متصل کند، ندارد.

درحالی‌که Beats Studio Buds دارای تراشه Apple H1 یا W1 نیست، اما تعدادی ویژگی مانند پشتیبانی Find My، جفت شدن با یک لمس و درمجموع پنج میکروفون برای تماس‌های تلفنی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. سه اندازه نوک گوش باید به Beats Studio Buds اجازه دهد تا برای اکثر کاربران مناسب باشد و یک کابل USB-C به USB-C کوتاه برای شارژ این ایربادز وجود دارد.

همزمان با عرضه‌ی رنگ‌های جدید Beats Studio Buds، بیتس همچنین بهبودهایی را در برنامه Beats برای اندروید اعلام کرده است که ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران همه محصولات Beats سازگار با این برنامه به‌ارمغان می‌آورد. با اضافه شدن «Locate My Beats» و ویجت‌های جدید، کاربران اندروید اکنون می‌توانند هدفون‌های خود را پیدا کرده، اطلاعات عمر باتری را مشاهده کنند و حالت‌های گوش دادن را مستقیماً در دستگاه‌های خود کنترل کنند.

نظر شما پیرامون رنگ های جدید بیتس Studio Buds چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی