حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ عجیب پیکسل ۶ پرو صدای زنگ و آلارم دستگاه را تغییر می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

اگر بگوییم که گوگل با سری پیکسل ۶ خود، رکوردشکنی سنگینی در زمینه باگ‌ها کره است، هیچ بیراه نگفته‌ایم. طبق گزارش‌ها، اخیرا باگ عجیب پیکسل ۶ پرو صدای زنگ و آلارم دستگاه را تغییر می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

باگ عجیب پیکسل ۶ پرو شما را بیش از گذشته متعجب خواهد کرد…!

یک اشکال جدید در پیکسل ۶ پرو ایجاد شده است که به آرامی آهنگ زنگ و صدای آلارام دستگاه را تغییر می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا در ردیت منتشر شده است، آهنگ زنگ و هشدار و حتی صداهای اعلان در برخی از گوشی‌های Pixel، به صورت خودکار تغییر می‌کنند. کاربران گزارش می‌دهند که از شنیدن صداهای نا آشنا از دستگاه خود مبهوت شده‌اند. گوگل یک هفته پیش شروع به انتشار آپدیت ماه آوریل کرد و ممکن است این باگ بخاطر همین آپدیت باشد.

باگ عجیب پیکسل ۶ پرو

وب سایت خبری 9to5Google گزارش داده است که پیکسل ۶ پرو هایی که با اندروید ۱۲ نسخه QPR3 (بتای ۱.۱) هستند نیز تحت تاثیر این باگ عجیب قرار گرفته‌اند. این پست همچنین اضافه می‌کند که صداها به “87_r80_gcam_o_video_start”، “reverse_charging_start” و “Mash-up” تغییر یافته است، و همچنین به نظر می‌رسد این‌ها فایل‌های صوتی هستند که معمولا برای کاربران در انتخابگر صداها قابل انتخاب نیستند.

آپدیت جدید سری پیکسل ۶ باگ های جدیدی را به همراه دارد!

به نظر می‌رسد این مشکل گسترده نیست، اما اگر شما یکی از معدود بدشانس‌هایی هستید که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته‌اند، احتمالا باید بتوانید صداهای جدید را که به‌ طور تصادفی توسط گوشی پیکسل شما انتخاب می‌شود را تغییر دهید. یکی از کاربران می‌گوید که نتوانسته است آهنگ زنگ قدیمی خود را پیدا کنند. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا چنین باگی در حال پاک کردن صداهای پیش‌فرض زنگ و آلارم دستگاه است.

به گفته PhoneArena، در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تنها پیکسل ۵ و پیکسل ۶ تحت تاثیر این باگ قرار گرفته‌اند. اخبار باگ و مشکلات نرم‌افزاری پیکسل ۶ هر روز منتشر می‌شود. نه به این دلیل که این دستگاه بهترین گوشی گوگل تا به امروز است، بلکه به این دلیل که پر از اشکال نرم‌افزاری و باگ‌های عجیبو  غریب است.

گوگل به طور مداوم در حال تلاش برای رفع مشکلات دستگاه است اما هر بار مشکلات جدیدی را  نیز رونمایی می‌کند. به طور کلی احتمال می‌رود که به زودی یک آپدیت جدید، با هدف رفع اشکال ارائه شود. نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما آیا گوگل می‌تواند شکلات این دستگاه را رفع کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان