حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت لپ تاپ لنوو ThinkPad با گارانتی بهین تکنولوژی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خانواده لپ تاپ لنوو ThinkPad همواره به عنوان نمادی برای کیفیت ساخت بی نظیر، طول عمر بالا و عملکرد پایدار شناخته می شوند و از فروش بسیار بالایی نیز در سطح جهان برخوردارند. شرکت بهین تکنولوژی به عنوان قدیمی ترین عرضه کننده لپ تاپ های سری تینکپد لنوو در بازار داخلی، بار دیگر پای این خانواده محبوب را به بازار داخلی باز کرده و گارانتی این شرکت نیز به کاربران حس اطمینان بیشتری بخشیده است.

لپ تاپ لنوو ThinkPad سری T

محصولات خانواده تینکپد سری T لنوو به عنوان مرزی باریک میان لپ تاپ و الترا بوک شناخته می شوند که ظرافت و باریکی را با وجود سخت افزار بسیار قدرتمند در دسترس کاربران قرار می دهند. لپ تاپ های سری T تینکپد هم اکنون به فروش بیش از 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان دست یافتند و در نقاط عجیبی از جمله قله اورست، جنگل های همیشه بارانی آمازون، ایستگاه فضایی بین المللی ناسا و ایستگاه فضایی میر حضور دارند.

با وجود سخت افزار قدرتمند و بدنه ای باریک، اما باتری بی نظیر این محصول به ارائه شارژ دهی 27 ساعته در شرایط استاندارد می پردازد که شما را برای یک روز کاری کامل از اتصال شارژر و نیاز به برق بی نیاز می کند. رمز موفقیت لپ تاپ لنوو ThinkPad سری T در برخورداری از 12 فاکتور نظامی سخت گیرانه برای مقاومت و پایداری دستگاه در شرایط مختلف است. برای بررسی کیفیت دستگاه های خانواده T تینکپد بیش از 200 تست و آزمایش دشوار انجام شده است.

در حال حاضر دو مدل لپ تاپ تینکپد سری T با بهره گیری از پردازنده نسل دهم Core i5-10210U و پردازشگر نسل یازدهم Core i7-1165G7 اینتل مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی توسط شرکت بهین تکنولوژی به بازار عرضه شده اند. برخورداری از 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و حافظه SSD پر سرعت در دو ظرفیت 256 گیگابایت و 512 گیگابایت از دیگر ویژگی های سخت افزاری این مجموعه به شمار می روند.

لپ تاپ لنوو ThinkPad سری P

محصولات سری P تینکپد به صورت اختصاصی برای کاربرد WorkStation طراحی و تولید می شوند و از این رو می توانید به سخت افزار بسیار قدرتمند و خنک کننده کارآمد دسترسی پیدا کنید. با توجه به سخت افزار داخلی و نوع کاربرد این خانواده، ابعاد و ضخامت مدل های موجود در بازار به مراتب بیشتر از سری T بوده، اما همچنان در سطح استاندارد های روز طراحی نوت بوک قرار دارند. شرکت بهین تکنولوژی در حال حاضر مدل 15 اینچی سری P تینکپد مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1180H به همراه 16 گیگابایت حافظه رم DDR4، پردازنده گرافیکی قدرتمند و نسل جدید NVIDIA RTX A2000 4GB GDDR6 و حافظه ذخیره سازی از نوع SSD با گارانتی بهین تکنولوژی به بازار عرضه شده است.

مدل 17 اینچی لپ تاپ لنوو ThinkPad سری P از سخت افزاری شامل پردازشگر پرچمدار هشت هسته ای نسل یازدهم اینتل مدل Core i9-11950H به همراه پردازنده گرافیکی 16 گیگابایتی NVIDIA RTX A5000 Max-Q و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی PCIe SSD نسل چهارم برخوردار است. صفحه نمایش 17 اینچی به کار رفته در این مدل قادر به ارائه وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل از نوع IPS با شدت روشنایی 500nits بوده که مجموعه ای ارزشمند را به وجود آورده است.

انواع پورت های ورودی و خروجی نسل جدید از جمله دو عدد USB 3.2 Gen 1، سه عدد USB Type-C بر پایه فناوری Thunderbolt 4 و همچنین فناوری های ارتباطی مدرن شامل شبکه بی سیم WiFi 6E و بلوتوث 5 نسخه vPro در دسترس کاربران قرار دارند. وجود فناوری تاندربولت 4 می تواند ارائه پهنای باند و سرعت انتقال داده و تصویر را تضمین کند.

 

 

تکامل 25 ساله ترکپد و ترک پوینت لپ تاپ لنوو ThinkPad

از جمله مهم ترین ویژگی های عرضه شده در خانواده لپ تاپ های سری تینکپد لنوو، وجود ترکپد و ترک پوینت به عنوان جایگزین تاچ پد است که در طول 25 سال اخیر دچار تغییرات و بهینه سازی های متعددی شده اند. این دو ویژگی سخت افزاری از سال 1997 به صورت اختصاصی و توسعه یافته روی محصولات خانواده تینکپد قرار گرفته و در سال های اخیر نیز بر اساس بازخورد های دریافت شده از کاربران، بهینه سازی شده اند.

با به کارگیری این دو ویژگی، نیاز کاربران به ماوس و ابزار های مشابه به صفر رسیده و سهولت در دریافت تجربه کاربری لذت بخش نیز به شکل چشم گیری افزایش یافته است.

 

کیفیت ساخت بالا و میزان خرابی نزدیک به صفر

کیفیت ساخت بسیار بالای انواع لپ تاپ لنوو ThinkPad همواره زبان زد کاربران حرفه ای و کارشناسان خبره بوده و به عنوان انتخاب اول برای طول عمر بالا و عملکرد پایدار توصیه شده اند. در حال حاضر نیز می توانید عملکرد بی نقص محصولات این خانواده را حتی در مدل های بسیار قدیمی مشاهده کنید و می توان گفت که در شرایط استفاده استاندارد، میزان خرابی آنها نزدیک به صفر است. با توجه به قوانین سخت گیرانه برای دریافت تاییدیه های نظامی و انجام بیش از 200 تست مختلف، می توان لقب جان سخت را به این خانواده اعطا کرد.

به کارگیری لپ تاپ های سری T و سری P تینکپد لنوو در نقاط مختلف زمین و حتی ایستگاه های فضایی به خوبی نشان می دهد که کیفیت ساخت آنها در شرایط واقعی نیز به اثبات رسیده است.

 

لپ تاپ های سری تینکپد لنوو با گارانتی بهین تکنولوژی

از سال های بسیار دور تا به امروز، همواره نام لپ تاپ لنوو ThinkPad با گارانتی بهین تکنولوژی گره خورده و این شرکت به عنوان عرضه کننده محصولات و ارائه دهنده خدمات پس از فروش این محصول در بازار داخلی شناخته می شوند. بار دیگر با عرضه نسل جدید لپ تاپ های 14 اینچی، 15 اینچی و 17 اینچی از دو خانواده ThinkPad سری T و ThinkPad سری P توسط بهین تکنولوژی، می توانید تجربه یک خرید لذت بخش و بدون دغدغه را تجربه کنید.

کارشناسان بهین تکنولوژی همواره آماده ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص مدل های متنوع لپ تاپ های تینکپد لنوو بوده و این محصولات را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش در دسترس کاربران قرار می دهند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات