حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی عینک آفتابی Pilota با UV400 و قیمت 132 دلار را در چین معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، عینک هوشمند

ازآنجایی‌که کشورهای سراسر جهان به‌آرامی دوران اوج همه‌گیری کرونا را پشت‌سر گذاشته و با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی، اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع برنامه‌ریزی برای برخی از تفریحات مخصوص این فصل پس از 2 سال انزوا است. درهمین‌راستا، شیائومی به‌تازگی یک عینک آفتابی جدید با نام Pilota را در چین معرفی کرده که ممکن است برای محیط‌های حساس و به‌خصوص زیر نور مستقیم خورشید، بسیار مفید باشد.

عینک آفتابی Pilota شیائومی

عینک آفتابی Pilota، جدیدترین عینک مد شیائومی می‌باشد که طراحی آن از “آسمان” الهام گرفته شده است. همان‌طور که از نام آن پیداست، عینک آفتابی Pilota نشانه‌های طراحی مشابهی با عینک آفتابی‌ای دارد که عموما خلبانان هواپیما از آن استفاده می‌کنند؛ اگرچه نمونه‌ی شیائومی بسیار باریک‌تر از عینک‌های آفتابی حرفه‌ای است که خلبانان استفاده می‌کنند.

شیائومی این طراحی را دنبال کرده زیرا مد خلبانی از قرن بیستم تا بیست و یکم به‌دلیل طراحی همیشگی آن بسیار تغییر کرده است و این برند درنظر داشته تا تجربه مد بی‌انتها و جدیدی را برای عموم مردم نیز فراهم کند.

عینک آفتابی Pilota شیائومی

عینک آفتابی Pilota شیائومی

با وجود مشخصات باریک آن، مشتریان نیازی به نگرانی در مورد دوام این عینک آفتابی ندارند؛ چراکه Pilota با فریم آلومینیومی فولاد ضدزنگ سبک‌وزن و باکیفیت ساخته شده است. طبق گفته‌ی شیائومی، عینک‌های آفتابی می‌بایست با راحتی کاربر و دوام بالا طراحی شوند.

مورد بعدی، لنز عینک Pilota است. این عینک آفتابی مجهز به لنزهای قطبی نایلونی پیشرو در صنعت بوده که توسط کشور آلمان تولید شده است. این لنزها دارای چندین خاصیت انکسار نور مانند محافظت UV400 هستند که می‌تواند به محافظت موثرتر از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید نسبت به عینک‌های آفتابی معمولی کمک کند.

علاوه‌بر این، لنزها با یک لایه نازک از رنگ شفاف محافظ پوشانده شده‌اند که به مقاومت بیشتر عینک آفتابی در برابر عرق، اثرانگشت، روغن و سایر مایعات چسبناک نامطلوب بر روی لنزهای شما کمک می‌کند.

عینک آفتابی Pilota رسماً در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس است و شما اکنون می‌توانید این محصول را در چین تنها با 199 RMB (132 دلار آمریکا) خریداری کنید.

نظر شما پیرامون عینک آفتابی Pilota شیائومی و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی