حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو  براساس انواع نیاز کاربر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

انتخاب لپ تاپ مناسب یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که نیاز به تحقیق و تجسس دارد و هر فرد باید براساس معیار و اولویت های شخصی خود بهترین گزینه را انتخاب کند زیرا با افزایش روز افزون قیمت لپ تاپ و گوشی، متضرر خواهید شد  و باید چندین برابر هزینه کنید تا بتواند مجددا یک دستگاه مناسب بخرید. لنوو یک برند شناخته شده و قدیمی است که  متناسب با هر نیازی گزینه ای ارایه می دهد. درادامه بهترین لپ تاپ های لنوو براساس انواع نیازهای کاربر دسته بندی شده است.

 بهترین لپ تاپ دانش آموزی Thinkpad p15V Gen2

Thinkpad p15V Gen2 یکی از بهترین لپ تاپ های دانش آموزی لنوو است . این لپ تاپ به پردازنده اینتل Corei7و گرافیک حرفه ای NVidia مجهز است. بنابراین سرعت و قدرت کافی دارد تا به نیازهای دانش آموزان و دانشجویان پاسخ دهد. همچنین Thinkpad P15V Gen2 دارای صفحه نمایشگر 15 اینچی است و بزرگی صفحه نمایشگر امتیازی است برای اینکه این لپ تاپ یک گزینه مناسب برای کارهای گرافیکی است.همچنین دستگاه به یک امکان اثرانگشت روی تراشه مجهز است در نتیجه داده ها را رمزنگاری می کند، پس اطلاعات در لپ تاپ شما محفوظ باقی خواهد ماند. نکته مهم دیگر در لپ تاپ های دانش آموزی، باتری است که این لپ تاپ تا 7 ساعت دوام می آورد و به شارژ کردن نیاز ندارید

بهترین لپ تاپ بازی لنوو از نظر عملکرد Legion 7

Legion 7 در میان لپ تاپ های بازی مشخصات برجسته ای دارد و در تمام تست ها، عملکرد فوق العاده داشته است. و قدرت خود را مدیون پردازنده مرکزی AMD Ryzen 7 و  پردازنده گرافیکی RTX 3080 است. همچنین صفحه نمایشگر 16 اینچی لپ تاپ از Dolby Vision پشتیبانی می کند، بنابراین Dolby Vision , و نرخ تازه سازی 165 هرتزی ، تصاویر را با روانی و کیفیت فوق العاده بر روی نمایشگر، نشان می دهد. در نهایت این  قابلیت ها آن را به یک لپ تاپ بازی چشمگیر تبدیل می کند. نکته دیگر تعداد پورت های زیاد لپ تاپ است که می تواند بیشتر نیازهای کاربر را برطرف کند. اما باتری عملکرد ضعیفی دارد. نتیجه بررسی های انجام شده بر روی باتری حاکی از آن است که این لپ تاپ فقط 3 ساعت دوام می آورد، البته این خبر ناامیدکننده نیست زیرا لپ تاپ های بازی، باتری های قوی ندارند.

 

بهترین لپ تاپ گرافیکی  IdealPad Flex 5 14

اگر دنبال یک لپ تاپ گرافیکی فوق العاده هستید، IdealPad Flex 5 14 یک نمونه عالی 14 اینچی از محصولات لنوو است علت آن هم پردازنده قدرتمند و سریع نسل یازدهم اینتل است. این دستگاه با پردازنده مرکزی Ryzen7 و پردازنده گرافیکی Amd Radeon Graphicsکار می کند ویژگی جذاب این لپ تاپ فوق العاده، لولای 360 درجه است که آزادی عمل را به کاربر می دهد همچنین باتری دستگاه دوام  بیش از 10 ساعت دارد درنتیجه طول عمر باتری  به شما کمک می کند که در ساعت های طولانی کار کنید. این روزها امنیت اطلاعات یکی از مهم ترین نیازهای کاربر است، لنوو راهی ساده و امن برای ورود به سیستم    این لپ تاپ به حسگر اثر انگشت تعبیه کرده است. این لپ تاپ دارای پورت های مختلفی است که بسیاری از نیازهای کاربر را برطرف می کند.

بهترین لپ تاپ تجاری ThinkPad T14 Gen1

ThinkPad T14 یک لپ تاپ با پردازنده قدرتمند  corei7 است که به  پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce مجهز است در نتیجه کاملا قابلیت چند وظیفه ای را در آن می توانید مشاهده کنید. باتری نقطه قوت آن است و دوام زیاد باتری باعث می شود احساس اسارت نداشته باشید زیرا می توانید راحت و بدون نگرانی تا ساعت ها از پریز برق دور باشید و به کارهای تان رسیدگی کنید. این لپ تاپ 14 اینچی  از فناوری Vision Dolby و 4Kپشتیبانی می کند و این قابلیت،  تجربه دید وسیعی را به کاربر ارایه می دهد. مجموعه این قابلیت ها Thinkpad T14 را به یک انتخاب مناسب برای بیزنیس تبدیل کرده است.

چگونه یک لپ تاپ لنوو مناسب انتخاب کنیم؟

کیفیت برند لنوو کاملا اثبات شده است فقط کافیست هدف و نیاز خود را بشناسید تا بتوانید از میان دنیای تنوع لپ تاپ های لنوو یک انتخاب مناسب کنید. درست است که کیفیت برند اهمیت زیادی دارد اما انتخاب فروشگاه معتبر، نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. لیست معتبرترین فروشگاه ها مثل لیپک و دیجی کالا را جستجو کنید تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات