حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در طی سال های اخیر صنعت بازی در داخل کشور به سرعت در حال رشد است و همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از شرکت های قدرتمند داخلی که پیش از این در بخش نرم افزاری فعالیت می کردند تمرکز خود را بر روی بازی های ملی و میهنی معطوف کنند.

یکی از بزرگترین مزیت های این بازی های داخلی ، ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی هست که در بازی هایی که توسط شرکت های غربی ساخته می شود به طرز وسیعی حتی نادیده گرفته شده و یا مورد حمله قرار گرفته است. این مسئله توسط بسیاری از سازمان های داخلی مورد بحث قرار گرفته شده و از این سرمایه گذاری وسیعی بر روی این مسئله انجام گرفته شده است. در این بخش ما قصد داریم نگاهی بسیار جزئی بر روی محبوب ترین و بهترین بازی های داخلی انداخته و از نقطه نظر کاربران به آن ها نمره بدهیم.

 

بازی انفجار

همانگونه که پیش از این نیز گفته شد صنعت بازی و گیمینگ در داخل کشور بسیار جوان است ولی تا بلوغ فاصله بسیاری دارد. با این وجود سایت بازی انفجار در طی سه سال گذشته یکی از بهترین سایت هایی بوده که بازی های موبایلی ارائه داده که توانسته بسیار محبوب شود. این بازی که شانس محور است یک نمودار در اختیار شما قرار می دهد و بر اساس روند بازی شما باید پیش از اینکه ضریب بازی متوقف شود بازی را برنده شوید. این بازی به نوعی شبیه به بازی خر شانس است و شما تنها باید بر روی شانس خود متکی باشید.

 

Quiz of Kings

بدون شک دومین بازی ای که توانست  توجه کاربران داخلی را به خود جلب کند بازی کوییز او کینگز بود. این بازی که تمرکز اصلی خود را بر روی دانش کاربران قرار داده است ، به کاربران اجازه می دهد تا دیتابیس سوالات را گسترش داده و به نوعی در طراحی بازی دست داشته باشند. کاربران می توانند به صورت رایگان این بازی را بر روی دو پلت فرم IOS و اندروید نصب کرده و بر اساس روند بازی می توانند در داخل بازی سکه خریداری کنند. این بازی بدون شک در طی یک دهه اخیر محبوب ترین بازی فارسی به حساب می آید.

 

گنگ استایل؛ جنگ دارودسته ‌ها

بازی موبایل ایرانی هارمونی ‌- نت‌های موسیقی

یکی از بازی هایی که یادگیری موسیقی را برای سنین مختلف جذاب می کند ، این بازی علاوه بر اینکه بسیار جذاب است همراه با بازی موسیقی نیز آموزش می دهد. این بازی در اندروید توسط یک شرکت ایرانی ساخته شده ولی در بخش IOS با همکاری استودیو Infinitygames طراحی شده و روانه بازار شده است. این بازی به شما کمک می کند با نت های موسیقی پازل های خاصی را بسازید.

 

بازی 41148

دوستداران بازی های موبایلی با اسم مهدی فنائی آشنا هستند ؛ یکی از بهترین طراحان داخلی بازی های موبایلی که فارغ التحصیل کشور آمریکا است. در این بازی او با تلفیق داستان های ترسناک داخلی و خارجی توانسته یک بازی بسیار جذابی را طراحی کرده و روانه بازار کند. این بازی برای سنین بالای 18 سال مناسب است و کاربران تلفن های اندروید به صورت رایگان می توانند آن را دانلود کنند.

 

بازی ایرانی دنده دو (کلاسیک – درگ – ترافیک)

بازی قدیمی need for speed را به یاد دارید که برای اولین بار ماشین های ایرانی را به کاربران ارائه می داد؟ این بازی نه تنها به شما ماشین های داخلی مانند 206، سمند ، مگان و پیکان را به کاربران ارائه می دهد بلکه به آنها این فرصت را می دهد تا به سه روش مختلف در خیابان های شهرهای ایران رانندگی کنند. این بازی همچنین به شما این فرصت را می دهد تا ماشین های داخلی را به شخصی سازی کرده و بر اساس علایق خود آن را اسپورت کنید. یکی از مشخصه های اصلی این بازی که آن را نسبت به دیگر بازی های داخلی متفاوت می کند گرافیک بالا و متفاوت آن است.

 

اتاق جنگ، بازی خارجی بومی شده

تا به حال با بازی خارجی War Inc برخورد داشتید؟ این بازی در دو سبک استراتژیک و اول شخص صورت می گیرد و در دنیا نیز بسیار محبوب بوده است. این بازی با شبیه سازی تکنولوژی های نوین جنگ جهانی سوم را به ما نشان می دهد. در این بازی شما این فرصت را دارید که در فضایی که فارسی شده است تیم خود را به سمت پیروزی هدایت کنید. این بازی را بسیاری یکی از هیجان انگیزترین بازی های جنگی فارسی شده چند سال اخیر تلقی می کنند.

 

بازی ایرانی آهنگتو

یکی دیگر از بازی های خارجی که توسط تیم های نرم افزاری داخلی ملی و میهنی شده است. در این بازی که نسخه فارسی بازی Smule است. در این بازی شما این فرصت را دارید که با انتخاب آواتار خواننده های محبوب ایرانی به خوانندگی پرداخته و امتیاز کسب کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات