حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مزایای خرید لایک یا ویو برای پیج شخصی یا کسب و کار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در سال­ها اخیر بسیاری از فعالان اینستاگرامی در تلاش هستند تا با به حداکثر رساندن لایک و ویوی پیج خود محبوبیت خود را در این شبکه­‌ی اجتماعی به سایر کاربران نشان دهند.

مزیت­های بسیاری در پس این تصمیم وجود دارد. از آنجا که کاربران اینستاگرامی را می­توان به دو گروه، یعنی کاربرانی که پیج­های شخصی خود را مدیریت می نمایند و یا افرادی که کسب و کاری اینترنتی را در اینستاگرام نمایندگی می­کنند، تقسیم نمود، دلایل این دو دسته نیز برای خرید لایک و یا ویوی اینستاگرامی متفاوت است.

در مقاله سعی داریم تا به هر دوی این گروه­ها بپردازیم و راه حل مطمئنی برای رسیدن به اهدافشان به آن­ها نشان دهیم. با ما همراه باشید.

اینستاگرام و زندگی روزمره

اینستاگرام را دیگر نمی توان به همین راحتی از زندگی روزمره افراد حذف نمود. چرا که با نفوذی همه جانبه توانسته است تمام بخش­های زندگی انسان­ها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

این شبکه­ی اجتماعی در مدتی محدود به پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی تبدیل شد و علت آن را گستردگی طیف فعالیت­هایی می توان دانست که در اینستاگرام قابل انجام شدن است.

به همین دلیل هم روزانه افراد زمان زیادی را در اینستاگرام می­گذرانند.

بالا بودن تعداد مخاطبان اینستاگرام باعث شده­است تا کاربران بسیاری با دلایل گوناگون تمایل داشته باشند محبوبیت و معروفیت خود را به سایر کاربران نشان دهند و تعداد بالای لایک و ویو یکی از مهم­ترین عوامل در این زمینه می­باشد.

و داشتن فالوور میلیونی یکی از نشانه های سلبریتی بودن افراد شده است و یکی از مهمترین فاکتورهای دریافت تیک آبی می باشید پس با خرید فالوور اینستاگرام فوری میتوان قدم های محکمی در این زمینه برداشت.

تاثیر لایک اینستاگرامی در شناخته شدن پیج­های شخصی

حتی اگر شما کسب و کاری را در اینستاگرام مدیریت نمی­کنید، احتمالا برایتان مهم است که فرد معروفی در اینستاگرام شوید. از این رو هرگز نباید از تاثیر تعداد بالای لایک اینستاگرامی غافل شوید.

اگر شما صفحه­ی اینستاگرامی توان برای عموم باز باشد، با تعداد لایک بالا به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا می­کنید.

و همچنین مقدار بازدید هر پست که به اصطلاح ویو گفته میشود نیز تاثیر مستقیمی با کیفیت پیج و احساس مخاطب به پیج شما دارد با زود تر با افزایش ویو اینستاگرام فوری مقدار آن را متناسب با مقدار فالوور هایتان کنید تا نتیجه بهتری کسب کنید.

راه یافتن به اکسپلور رویای بسیاری از کاربران است چرا که با این کار در واقع خود اینستاگرام پیج شما را به سایرین معرفی کرده و از این طریق بسیاری با صفحه­ شما آشنا می­شوند و محتوای شما را می­بینند.

می­توان اینطور برداشت کرد که با راه یافتن به اکسپلور شما گامی بزرگ در جهت تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرامی برداشته اید.

از سوی دیگر همان طور که از نام لایک اینستاگرامی مشخص است، تعداد لایک شما نشان دهنده این موضوع است که چند نفر محتوای شما را پسندیده اند.

همین نیز به شکلی ناخودآگاه بر نظر کاربران دیگر هم تاثیر می گذارد چرا که اگر ما بدانیم یک موضوع خاص را افراد زیادی پسندیده اند، این احتمال را می­دهیم که خودمان هم از آن مطلب خوشمان بیاید و همین می­تواند ما را ترغیب کرده که خودمان هم آن پست را لایک کنیم.

در اصل شما با تعداد لایک بالا هم بر افراد اثر می گذارد و هم در اینستاگرام.

ویو یا بازدید اینستاگرامی چطور شما را در اینستاگرام به معروفیت می­رساند

اگر به پست­هایی که اینفلوئنسرهای اینستاگرامی پست می­کنند دقت نمایید، مشاهده خواهید کرد که تعداد لایکی که هر یک از پست­های این صفحات دریافت می­کنند در اکثر مواقع بیش از تعداد دنبال کنندگان این پیج ها است.

علت این است که کیفیت محتوا باعث می­شود تا افراد این ویدیوها را برای دوستان و آشنایان خود هم بفرستند و به همین شکل ویوی پست­های آن­ها بیشتر و بیشتر می­شود.

از این موضوع می توان این نتیجه را گرفت که ویوی بیشتر یعنی کیفیت محتوای بیشتر.

علاوه بر این از آنجا که در اکثر مواقع، برای ویدیوهای پست­ شده در اینستاگرام بجای تعداد لایک، تعداد ویو نشان داده می­شود، می­توان گفت ویو به شکلی نقش لایک را نیز ایفا می­کند.

چرا داشتن تعداد زیاد ویو و لایک برای کسب و کارها حیاتی است

وقتی صحبت از کسب و کارهای اینترنتی می­شود اهمیت لایک و ویو حتی حیاتی­تر از میزان اهمیت آن در پیج­های شخصی می­شود.

اگر شما در اینستاگرام مشغول به اداره کسب و کاری هستید، باید توجه داشته باشید که تعداد لایک و ویوی شما نقشی اساسی در جلب اعتماد کاربران دارد .

جلب اطمینان مخاطبان، شاه کلید رسیدن به بیشترین میزان فروش و سود در اینستاگرام است چرا که کاربران به راحتی به خرید اینترنتی اطمینان نمی کنند و تمایل دارند یا خرید خود را از مغازه انجام دهند و یا اگر اینترنت را انتخاب کردند، از پیج­های خرید داشته باشند که با تعداد بالای مخاطبان این اطمینان را به آن­ها بدهد که منبع قابل اعتمادی برای خرید هستند.

چطور به بیشترین تعداد لایک و ویو اینستاگرامی برسیم

برای رسیدن به تعداد بالای لایک و ویو چندین راه وجود دارد. نخستین راه افزایش لایک و ویو این است که مخاطبان خود به تدریج با شما آشنا شده و از این راه محتوای شما را بپسندند.

راه دیگر این است که با تبلیغ در پیج­های پرمخاطب افراد را جذب پیج خود نمایید.

دو روشی که بیان شد، در عین این که ممکن است تاثیرات مثبتی برای شما داشته باشد ولی یا سرمایه ی بسیاری را از شما میگیرند و یا با هدر دادن زمان، شما را عقب تر سایر فعالان­ قرار می­دهند.

به همین دلیل است که خرید لایک و ویو بهترین راهکار برای شما است.

چرا باید لایک و یا بازدید اینستاگرامی بخریم

با خرید لایک اینستاگرام پرسرعت ، شما هر فعالیتی که در اینستاگرام داشته باشید، این اعتماد را به مخاطب خود می­دهید که با پیجی معتبر مواجه است.

یکی دیگر از مزیت­های خرید لایک و ویو این است که در کمترین زمان ممکن شما را وارد اکسپلورر می کند و ورود شما به اکسپلور یعنی دریافت لایک و ویو و حتی فالوور بیشتر.

خرید لایک و ویو نه به اندازه­ی تبلیغات از شما هزینه می برد و نه زمان شما را هدر می­دهد. این راه حل شما را در سریع­ترین زمان ممکن به کاربران زیادی معرفی می­کند و این به معنای معروفیت در اینستاگرام است.

بهترین منابع خرید ویو و لایک اینستاگرامی کدام سایت­ها هستند

با سرچی ساده در گوگل و یا حتی خود اینستاگرام، سایت­ها و پیج­های زیادی را پیدا خواهید کرد که به فروش خدمات اینستاگرامی مانند لایک و ویو مشغول هستند.

در این بین اگر معیارهایی مناسب برای انتخاب خود نداشته باشید، ممکن است با انتخابی اشتباه، خود را در مسیر نادرستی قرار دهید. شما باید سایتی را انتخاب نمایید که نتایج قابل قبولی در رساندن پیج­های دیگر به معروفیت اینستاگرامی داشته باشد.

از سوی دیگر تعادلی مناسب بین کیفیت و قیمت نیز موضوعی است که باید توجه لازم را به آن داشته باشید و به همین دلیل نیز بست فالوور بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

چرا بست فالوور بهترین انتخاب برای شما است

بست فالوور در مدت کمی توانست بیشترین بازدهی را برای پیج­های اینستاگرامی داشته باشد و از این راه خود را پیشتاز سایت­های فروش لایک و ویو کند.

تعداد بالای پیج هایی که با اعتماد به بست فالوور توانسته­اند بیشترین مخاطب را جذب کنند، اعتبار بست فالوور را تایید می­کند.

از همین رو شما نیز می­توانید با سپردن معروفیت خود در اینستاگرام به این سایت، آینده ای روشن را برای خود تضمین کرده و دیگر نگران سختی­های این راه نباشید. بست فالوور با پشتیبانی همه جانبه در تمام طول این مسیر همراه شما خواهد بود.

سخن پایانی

انجام هر فعالیتی چالش­های خاص خود را داشته که با شناخت این چالش­ها نه تنها به راحتی می توانید آن­ها را پشت سر گذارید که حتی خواهید توانست از آن­ها مانند پلی برای پیشرفت و سبقت از رقبای خود استفاده کنید.

با خرید لایک و ویوی اینستاگرامی پیج خود را به تعداد زیادی از کاربران نشان خواهید داد و می­توانید از مزیت­های معروفیت در اینستاگرام لذت ببرید. در این راه روی بست فالوور حساب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات