حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

6 ویژگی هاست ابری میزبان ایکس + کد تخفیف 20 درصدی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سرویس میزبانی اشتراکی ابری یا به عبارت مصطلح هاست ابری ، تکنولوژی جدید در صنعت هاستینگ که از شروع عرصه‌ی این خدمات مدت زیادی نمی‌گذرد.

برخلاف سرویس‌هایی همچون “هاست وردپرس” یا “سرور ابری” ، سرویس هاست ابری توسط کمتر شرکت میزبانی بصورت حرفه‌ای، ارائه می‌شود.

و در بین شرکت‌هایی که این نوع سرویس را ارائه می‌کنند ، تفاوت‌های بسیاری در کیفیت سرویس مورد ارائه، تا قیمت گذاری آن‎ها نیز قابل رویت است.

با این حساب در این مطلب، به سراغ سرویس هاست ابری میزبان ایکس رفته ایم که ویژگی‌های استفاده از یک هاست ابری که بر بستر یک زیر ساخت ابری است را مورد بررسی قرار دهیم.

نزدیک ترین عدد آپتایم به 100%

صحبت ما درمورد بهترین سرور‌هاست . حتی سالم ترین و با کیفیت سرور‌ها در ایران و جهان دارای داون تایم هستند و زمان هایی در بازه‌های بسیار کوتاه، دسترسی به این سرور ها و داده‌هایی که بر روی آن‌ها میزبانی می‌شود امکان پذیر نیست .

حال اگر کاربران در این زمان به وب‌سایت شما مراجعه کنند چه اتفاقی می‌افتد ؟

هرچه سرور ها با کیفیت تر ، تعداد داون تایم‌ها پایین تر. اما آیا می‌توان به نزدیک ترین عدد ممکن به آپ‌تایم 100% درصد رسید ؟

بله ! با استفاده و بهره گیری از سرویس‌های ابری.

وقتی صحبت از هاست ابری می‌شود ، منظورمان این است که اطلاعات ، شما بر روی چندین سرور استقرار یافته و میزبانی می‌شود.

وقتی در خواستی از سمت کاربر ارسال می‌شود با استفاده از هاست ابری اگر یک سرور خاموش شده یا در دسترس نباشد جای نگرانی نیست اطلاعات شما در حوضچه ابری‌ست و از سرور های دیگر خوانده و بارگذاری می‌شود .

تاثیر مستقیم بر seo سایت.

همانطور که گفتیم خاموشی های کوتاه سرور ها کاملا امری طبیعی‌ست . حال بنظرتان اگر ربات‌های گوگل در لحظه‌ای که وب‌سایت شما در حالت داون به سر می‌برد ، بخواهند وب‌سایت شما را کراول کنند چه اتفاقی می‌افتد؟

درست است ، از دست می‌دهید .

کراولینگ برای گوگل امری بسیار گران و هزینه بر است . و با داون بودن وب‌سایت سهمیه کراول (Crawl budget  ) خود را عملا از دست می‌دهید.

و به دنبال از دست دادن کراول بادجت خود شاهد افت seo وبسایت خود خواهید بود.

علاوه بر این عامل سرعت سایت که یکی از مهم‌ترین فاکتورها در رتبه بندی وب‌سایت‌هاست را در گزینه ای جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد .

افزایش سرعت سایت

هر وبمستری دیگر به اهمیت سرعت سایت واقف است .

از کم‌صبر تر شدن کاربران برای باز شدن صفحات وب‌سایت‌ها تا وسواس گوگل بر روی سرعت وب‌سایت‌ها. همواره سرعت سایت یک مورد بسیار پراهمیت در دنیای وب بوده است .

سرعت سایت همواره بصورت کلی به دومورد بستگی دارد؛ اول وضعیت وب‌سایت شما، اینکه چگونه طراحی شده، چه میزان اسکریپت دارد ، تا چه حد از افزونه‌ها بهره برداری می‌کند و …. دوم وضعیت سرویس میزبانی شما ، هرچقدر هم وب‌سایت شما بهینه باشد بدون یک هاستینگ حرفه‌ای به سرعت و پایداری مطلوب نمی‌رسد .

هاست ابری میزبان ایکس با استفاده از هاردهای نسل جدید nvme   و بهره گیری از رایانش ابری که موجب افزایش بسیار زیاد سهم منابع سرویس‌های اشتراکی میشود سرعتی چندبرابری و بسیار خیره کننده را برای وبسایت‌شما رقم می‌زند.

افزایش امنیت سایت

حملات DDoS  یکی از بدترین نوع حملات سایبری می‌باشد که در آن با استفاده از یک شبکه بزرگ درخواست های زیادی را به سمت سرور سایت ارسال می کنند. این درخواست در حجم بالا و طولانی مدت با زیر فشار بردن سرور، باعث از کار افتادن سرور می‌شود. هاست ابری میزبان ایکس با استفاده از دو تکنولوژی آنتیddos  سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین تکنولوژی ابری و لود بالانسینگ، باعث می‌شود که خیالت‌تان از این نوع حملات راحت باشد.

ذخیره سازی اطلاعات در چندین سرور

آتش سوزی دیتاسنتر ovh  فرانسه را به یاد دارید؟ می‌دانید چه میزان داده بر باد رفت ؟

با ذخیره سازی داده‌ها در چندین سرور هیچ خطری اطلاعات وب‌سایت شما را در خطر نمی‌اندازد . چرا که چندین نسخه از اطلاعات و دیتای شما در چندین دیتا سنتر موجود می‌باشد.

استفاده از لود بالانسینگ (ویژگی طلایی)

بگذارید به دور از کلمات و جملات فنی و مهندسی و با زبان ساده این موضوع را توضیح دهیم .

وب‌سایت شما در 4 دیتاسنتر ایران، آمریکا، فنلاند و آلمان ذخیره سازی شده است . با استفاده از تکنولوژی لود بالانسینگ بجای اینکه وب‌سایت شما به مانند گذشته از یک سرور لود شود ، قسمت‌های مختلفی از وب‌سایت‌تان از این چهار سرور بصورت جدا جدا لود شده و در نهایت در مرورگر کاربر یکپارچه مشاهده می‌شوند. خودتان حدس بزنید با استفاده از این تکنولوژی چه اتفاقی در سرعت لود سایت‌تان رخ می‌دهد .

به زبان خیلی ساده تر ؟

دیتابیس وب‌سایت شما از سرور آمریکایی ، تصاویر و باقی رسانه‌ها از آلمان، کدهای وب‌سایت‌تان از ایران و دیگر اطلاعات و فایل‌هایتان از سرور فنلاند بارگذاری شده و درنهایت ادغام می‌شوند .

هر سرور درگیر بخش کوچکی از سایت شماست و این یعنی نهایت پرفورمنس .

سخن نهایی

استفاده از سرویس‌های ابری بصورت تصاعدی درحال رشد است و با مزایایی که یک سرویس‌ ابری نسبت به سرویس‌های دیگر دارد استفاده از سرور ابری بهترین راهکار و انتخاب به حساب می‌آید.

برای بهره مندی از یک سرویس ابری برای وب‌سایت‌تان همیشه نیاز نیست یک متخصص تمام عیار یا یک sys admin  باشید، حتی نیاز نیست حتما یک سرور ابری خریداری کنید و زمان زیادی برای یادگیری ساز و کار آن‌ها بگذارید.

هاست ابری میزبان ایکس یک انتخاب مناسب برای کسانی‌ است که وقت سر‌وکله زدن با مسائل سمت سرور را ندارند. در میزبان ایکس، سرور‌های ابری کانفیگ شده، بخش بندی شده ، سیستم عامل لینوکس و کنترل پنل cpanel بر روی آن‌ها نصب گردیده و در ساده ترین حالت آماده برای بهره برداری اند .

این ویژگی‌ها صرفا چند ویژگی کلیدی و مهم از سرویس هاست ابری بودند. برای اطلاعات بیشتر از سرویس هاست ابری میتوانید به وب‌سایت میزبان ایکس مراجعه کنید.

همچنین برای خرید هاست ابری با 20درصد تخفیف میتوانید با کد تخفیف “toranji-20  ”  این سرویس را از وب‌سایت میزبان ایکس به نشانی mizbanx.com  سفارش دهید .

میزبان ایکس ، ساده، سریع، قدرتمند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات