حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجموعه کابل و تبدیل بسیار کاربردی برای آیفون اپل : Remax RC190

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اختصاصی ترنجی، لوازم جانبی، نقد و بررسی

بدتر از حذف شدن شارژر از جعبه آیفون ها شاید بتوان گفت قرار گرفت کابل USB C به لایتنینگ درون جعبه این محصولات اپل است. اگر شما شارژر، پاوربانک یا کامپیوتر قدیمی داشته باشید که پورت USB C نداشته باشد، عملا نمی توانید از آن برای آیفون خود استفاده کنید. اینجا جایی است که یا باید کابل های متنوع بخرید یا می توانید از تبدیل ها استفاده کنید. امروز می خواهیم در ترنجی مجموعه کابل و تبدیل بسیار کاربردی برای آیفون اپل یعنی Remax RC190 را به شما معرفی کنیم. محصولی که با قیمت حدود ۲۴۰ هزار تومانی می توانید خیلی از هزینه های شما را کاهش دهد و همزمان یک پایه برای تکیه دادن موبایل شما هم باشد!

تبدیل آیفون Remax RC190

همانطور که در تصویر اول مطلب می بینید، ریمکس آرسی ۱۹۰ یک مجموعه است. به این صورت که درون یک قاب دایره ای نسبتا کوچک (به اندازه کف دست) شاهد قرار گرفتن چندین تبدیل و یک کابل هستیم. خب اجازه بدهید ابتدا محتویات این مجموعه را برای شما معرفی کنم، سپس به معرفی قاب آن بپردازیم!

تبدیل آیفون Remax RC-190

تبدیل آیفون Remax RC-190

  1. ۱- یک کابل USB C به USB C حدودا ۳۰ سانتی‌متری (با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و انتقال دیتا در این کابل و همه تبدیل های ۳ شماره آتی)
  2. ۲- تبدیل USB C به USB A (برای اتصال به پاوربانک، شارژر قدیمی با خروجی USB A و اتصال به کامپیوتر قدیمی)
  3. ۳- تبدیل USB C به MicroUSB (برای اتصال به موبایل های دارای این پورت که اصطلاحا به نام “پورت اندرویدی” شناخته می شود)
  4. ۴- تبدیل USB C به لایتنینگ (برای اتصال به آیفون یا آیپدهای قدیمی‌تر)

همانطور که خواندید، با داشتن این کابل ۲ سر USB C و داشتن ۳ تبدیل پرکاربرد شما قادر خواهید بود تقریبا هر دستگاهی را به هر چیزی متصل کنید. این مجموعه توانایی انتقال اطلاعات تا سرعت ۴۸۰ مگابایت برثانیه و انتقال نیرو تا ۶۰ وات را دارند. به این ترتیب بستر شارژ سریع و انتقال اطلاعات نیز برای شما فراهم است. در حقیقت این تبدیل می تواند برای هر موبایلی استفاده شود و فقط مختص آیفون نیست.

قاب این مجموعه علاوه بر داشتن فضای کافی برای موارد ذکر شده به شما اجازه قرار دادن ۲ نانوسیم کارت، ۱ مموری کارت و ۱ سوزن سینی سیم کارت (همراه با مجموعه ارایه می شود) را نیز می دهد. علاوه بر آن شما می توانید این قاب را به صورت برعکس بگذارید و پایه های آن را به مانند تصویر زیر باز کنید. حالا می توانید موبایل خود را به آن تکیه بدهید! 😍

همانطور که در تصاویر می بینید، ریمکس آرسی ۱۹۰ در ۲ رنگ سفید و سورمه ای ارایه می شود:

قابلیت پایه نگه‌دارنده قاب مجموعه Remax RC 190

قابلیت پایه نگه‌دارنده قاب مجموعه Remax RC 190

برای آشنایی بیشتر و بهتر با این مجموعه تبدیل iPhone اپل می توانید ویدیو زیر را تماشا کنید:

 

 

کابل تبدیل ریمکس RC 190 را می توانید از لینک زیر خریداری کنید و قیمت حدودی آن در زمان نگارش این مطلب حوالی ۲۴۰ هزار تومان است.

لینک خرید تبدیل آیفون اپل مدل Remax RC 190 🔗

نظر شما درباره این مجموعه تبدیل Remax برای آیفون اپل و البته دیگر موبایل های دارای پورت میکروUSB و USB C چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)