حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک دودو؛ بهترین برند لوازم جانبی موبایل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شرکت مک دودو یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر چینی است که در زمینه تولید و تأمین انواع لوازم جانبی تلفن همراه، فعالیت می‌کند. با توجه به محبوبیت محصولات این شرکت در بازار لوازم جانبی گوشی کشورمان، تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با سابقه کاری و انواع محصولات این شرکت آشنا کنیم. همچنین فروشگاه‌های آنلاینی که می‌توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا، محصولات مک دودو را تهیه کنید، به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید با برند Mcdodo آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

Mcdodo؛ بهترین تولید کننده لوازم جانبی گوشی

مک دودو فعالیت خود را از سال 2013 و با تولید محصولاتی شامل کابل، محصولات شارژ، محصولات ویدیویی، صوتی و همچنین لوازم خانگی کوچک برقی آغاز کرد و در حال حاضر به یک برند مشهور جهانی در تولید لوازم جانبی گوشی تبدیل شده است. اکثر لوازم جانبی مک دودو هوشمند هستند؛ از کابل‌های هوشمند با قابلیت قطع خودکار شارژ بعد از شارژ کامل گرفته تا شارژرهای دیواری هوشمند.

محصولات این برند به بیش از 100 کشور اروپایی، آمریکایی، آسیای جنوب شرقی و سایر مناطق جهان صادر می‌شود. بسته بندی زیبا و کیفیت ساخت عالی محصولات مک دودو ما را تا مدت‌ها از خرید مجدد لوازم جانبی گوشی بی نیاز خواهد کرد. تیم R&D و توسعه بازار شرکت مک دودو، دارای روحیه اکتشافی و خلاقیت بالایی هستند. اعضای این تیم همیشه در حال یافتن ایده‌ای جدید برای تولید محصولاتی قدرتمند براساس نیاز واقعی مصرف ‌کنندگان و پیاده سازی آنها هستند. مک دودو از همان ابتدا خود را متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا، کاربردی، ایمن و قابل اعتماد به مشتریان دانسته است.

با محصولات و لوازم جانبی مک دودو آشنا شوید

لوازم جانبی Mcdodo شامل محصولات مختلفی از جمله انواع پاور بانک، شارژر گوشی، مبدل و رابط و… می‌شود. تنوع محصولات و لوازم جانبی مک دودو همه برندهای معتبر تلفن همراه دنیا، از جمله سامسونگ، اپل، شیائومی، وان‌پلاس و هواوی را شامل می‌شود. در ادامه با پرفروش‌ترین لوازم جانبی این برند در ایران آشنا می‌شویم:

1.      کابل های USB

Mcdodo به ‌عنوان تأمین کننده کابل USB، پنج نوع کابل USB اصلی با کیفیت بالا تولید کرده است؛ کابل لایتنینگ، کابل USB C، کابل Micro USB، کابل USB چند سر و کابل OTG.

استانداردهای کانکتور USB AM شامل USB 1.0، USB 1.1، USB 2.0 و کانکتور کابل USB 3.0 با سرعت انتقال از 5 گیگابیت بر ثانیه تا 1.5 مگابیت در ثانیه است. از جمله محبوب‌ترین انواع کابل‌های USB مک دودو، USB 3.0 است. کابل شارژ USB 3.0 مک دودو، براساس آخرین استانداردهای بازار USB جهان ساخته شده است.

2.      پاوربانک های وایرلس

برند مک دودو به عنوان تامین کننده لوازم جانبی تلفن همراه، پاور بانک های با کیفیتی مانند پاور بانک 1000mah، 10000mah و 20000mh را تولید کرده است. محبوب ترین محصول شرکت مک دودو پاور بانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر است.

البته تقاضا برای پاور بانک 20000 میلی آمپر ساعت، پاور بانک 30000 و پاور بانک 50000 نیز در حال افزایش است. مک دودو به دنبال تولید پاور بانک‌های سبک وزن با تکنولوژی پیشرفته‌تر است.

3.      هنزفری و هدفون

هنزفری و هدفون‌های مک دودو در دو مدل وایرلس و سیم دار تولید شده‌اند. كليه این محصولات از گوشي‌ها، لپ تاپ‌ها، كيس كامپيوتر و تبلت پشتیبانی می‌کنند. طراحی هنزفری‌های مک دودو آرگونومیک و متناسب با گوش افراد است؛ بدون احساس درد در گوش يا خارج شدن هندزفري از گوش به هنگام فعاليت‌هاي روزانه. پخش موسيقي در این دستگاه‌ها كيفيت خارق العاده‌ای دارد.

4.      مبدل و رابط

گروه بعدی محصولات محبوب مک دودو، مبدل‌ و رابط‌ها هستند. این محصولات در انواع تبدیل 1 به 2 تایپ سی، تبدیل Lightning به جک 3.5 میلیمتری و پورت Lightning، تبدیل Type-c به USB، تبدیل تایپ سی به لایتنینگ و مبدل Type-c به جک AUX تولید شده‌اند. طراحی این محصولات فوق العاده شیک، زیبا، کوچک و قابل حمل است.

5.      هولدر یا نگهدارنده

مک دودو استند و شارژر وایرلس رومیزی و هولدر و پایه نگهدارنده رومیزی تاشو موبایل و تبلت را برای استفاده آسان کاربران تولید کرده است. این پایه‌ها دارای تراشه هوشمند تشخیص حداکثر توان شارژ مورد نیاز دستگاه هستند، از جنس پلی کربنات بسیار مقاوم PC ساخته شده‌اند و دوام بالایی دارند.

معرفی 3 نمایندگی رسمی محصولات Mcdodo و لوازم جانبی گوشی

در پایان می‌خواهیم نمایندگی‌های رسمی فروش محصولات و لوازم جانبی مک دودو را به شما معرفی کنیم، تا با خیال راحت و اطمینان خاطر از اصل بودن کالا، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. برویم تا با این فروشگاه‌های آنلاین و معتبر آشنا شویم:

فروشگاه اینترنتی جانبی 360

فروشگاه اینترنتی جانبی 360 به‌عنوان نمایندگی رسمی فروش و پخش محصولات و لوازم جانبی مک دودو، کلیه‌ی محصولات این برند معتبر را با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن کالا ارائه می‌کند. در جانبی 360 می‌توانید انواع استند و شارژر وایرلس رومیزی، پاوربانک وایرلس، کابل تبدیل OTG، تایپ سی، شارژر آداپتور، شارژر فندکی، قلم لمسی، کابل شارژ و انتقال داده، کابل تبدیل فنری، مبدل هاب، هنزفری سیم دار و هنزفری بلوتوث را سفارش دهید.

در این فروشگاه علاوه بر فروش بهترین لوازم جانبی Mcdodo، مشاوره رایگان قبل از خرید هم به مشتریان ارائه می‌شود. در جانبی 360 هر لوازم جانبی که برای گوشی‌های سامسونگ، اپل، شیائومی، وان‌پلاس و هواوی لازم است، پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید مطمئن باشید که کالایی سالم و اصل می‌خرید.

فروشگاه لوازم جانبی مک دودو ایران

این مجموعه به‌عنوان نماینده رسمی فروش و پخش محصولات مک دودو، محصولات این شرکت را با بهترین قیمت و شرایط عرضه می‌نماید. این فروشگاه جدیدترین و متنوع‌ترین لوازم جانبی موبایل برند مک دودو اعم از شارژر دیواری و شارژر بیسیم، هلدر موبایل مخصوص خودرو با قابلیت شارژ بیسیم، کابل شارژ، پاوربانک، انواع تبدیل صدا و تصویر موبایل و کابل‌های چندگانه را وارد کرده است.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران، یکی دیگر از ارائه دهندگان محصولات مک دودو است. در این فروشگاه می‌توانید انواع کابل شارژ، پاوربانک، کابل شارژ و انتقال داده، هنزفری، کابل تبدیل فنری، شارژر دیواری و شارژر بیسیم، هلدر موبایل مخصوص خودرو، انواع تبدیل صدا و تصویر موبایل و انواع کابل‌های مبدل را پیدا کنید.

 

نکات مهم در خرید لوازم جانبی مک دودو

برای خرید لوازم جانبی گوشی مک دودو، لازم است که به این نکات توجه داشته باشیم:

  • • اصالت کالا

حتما به معتبر بودن فروشگاه و بسته بندی محصول دقت کنید. با توجه به اینکه کالای تقلبی در بازار زیاد شده است، پیشنهاد می‌کنیم حتما از نمایندگی‌های مجاز مک دودو خرید کنید.

  • • قیمت کالاها

قیمت محصولات در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است. پیش از خرید حتما قیمت فروشگاه‌های مختلف را مقایسه کنید.

  • • مطابقت داشتن

حتما مدل گوشی و برند خود را در نظر بگیرید تا کالایی که می‌خرید با آن مطابقت داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات