حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت پرچمدار آنر با نسخه ویژه تراشه دیمنسیتی 9000 ماه آینده رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

آنر در ماه میلادی آینده از بسیاری از محصولات خود پرده برداری می‌کند. یکی از این محصولات، به طور ویژه، تبلت پرچمدار آنر است. به گفته مدیر آنر، این شرکت همراه با سری جدید لپ‌تاپ های خود، تبلت پرچمدار جدیدی را نیز عرضه خواهد کرد.

 

این تبلت پرچمدار به یک تراشه “بسیار قدرتمند” مجهز خواهد بود که احتمالاً یک تراشه پرچمدار است. بنابراین تبلت آنر نماینده ویژه‌ای برای تبلت های اندرویدی در سال 2022 خواهد بود. البته در حالی که به صراحت ذکر نشده است، افشاگر این اخبار اشاره کرد که تراشه مذکور نسخه دیگری از مدیاتک دیمنسیتی 9000 با فرکانس بالاتر خواهد بود. این نسخه به طور خاص برای تبلت ها و نوت بوک های کم مصرف طراحی شد و احتمالاً راه خود را به گوشی های هوشمند باز نخواهد کرد.

تبلت پرچمدار آنر با نسخه ویژه تراشه دیمنسیتی 9000 ماه اینده رونمایی می‌شود

تبلت پرچمدار آنر با نسخه ویژه تراشه دیمنسیتی 9000 ماه اینده رونمایی می‌شود

تراشه تبلت پرچمدار جدید آنر نیز احتمالاً Kompanio نام می‌گیرد

برای یادآوری، آنر سال گذشته نیز تبلت V7 Pro خود را با چیپست مشابهی با نام مدیاتک Kompanio 1300T عرضه کرده بود. مدیاتک این پردازنده را مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری TSMC ساخته بود. این پردازنده دارای چهار هسته‌ بزرگ از نوع A78 و چهار هسته‌ کوچک از نوع A55 است. بنابراین به طور مشابه احتمالاً تراشه‌ای که آنر آن را در آینده استفاده می‌کند و در بالا مشخصات آن را توضیح دادیم نیز بخشی از سری پردازنده های Kompanio خواهد بود.

در سمت دیگر اما لپ‌تاپ‌ هایی که آنر قرار است در رویداد ماه می عرضه کند، سری جدید آنر MagicBook خواهند بود. این خانواده به پردازنده‌ های نسل دوازدهم اینتل یا سری Ryzen 6000 مجهز خواهند شد.

به نقل از منبع، پیش از این اخبار، این افشاگر گفت که هواوی در ماه آوریل رویدادی را برای معرفی نوت بوک جدید خود یعنی میت بوک جدید و دستبند جدید خود یا همان هوآوی بند 7 برگزار می‌کند. بنابراین ابتدا باید منتظر رویداد هوآوی باشیم و سپس آنر تولیدات جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

 

به نظر می‌رسد هر روز شرکت های بیشتری تمایل خود را به استفاده از تراشه پرچمدار جدید مدیاتک نشان می‌دهند. منتظر تبلت پرچمدار آنر با نسخه ویژه تراشه دیمنسیتی 9000 هستید؟ آیا مدیاتک عملکرد بهتری را با خود به دنیای تبلت ها می‌آورد؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،کلا روز اول که دایمن 9000 اومد و مشخصاتشو خوندم پیش خودم گفتم امسال این چیپ تو خیلی از گوشیها استفاده میشه، هرچند که سری دایمن سیتی مدیاتک از وقتی که اومدن تو همه گوشیها استفاده شدن و خوبی دیگشون اینکه سری دایمن سیتی همشون 5جی هستن، دایمن 9000 هم طبق همین خبر حتما نسخه قویتر هستش که مختص تبلتها هستش مثل همون دایمن 1300 که اینجا هم اسمش برده شده، فعلا که بازار چیپستها از لحاظ تعداد فروش فکر کنم دست مدیاتک باشه ولی خب همه نطرات یکسانی ندارن، مثلا یک سریع فقط میگن اسنپ دراگون، حتی بدترین چیپستشم قبول دارن، ولی یکی هم مثل من هرچیپستی که خوب باشه اونو قبول دارن البته یکمم به اصالت سابقه هم نگاه میکنیم، مثلا unisoc هم چیپست طراحی میکته و به همین اسم با گوشیها روانه بازار میکنه ولی خب تعداد کمتری استفاده میکنن، حالا همین کمپانی بیاد یه چیپست پرچمدار رونمایی کنه که مشخصاتش حتی دوبرابر قویتر از اسنپ سری8ودایمن سیتی 9000 باشه بازم قبولش ندارم، چون تاجایی که میدونم اصالت آنچنانی نداره که بخوام بهش اعتماد کنم، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری