حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Tab V7 Pro رسماً معرفی شد: اولین تبلت با Kompanio 1300T

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار، تبلت، مدیاتک

آنر امروز از گوشی Honor Magic 3 Pro Plus به عنوان برترین پرچمدار خود پرده برداشت. همچنین صبح امروز بود که در ترنجی از معرفی گوشی Honor X20 برای شما نوشتیم. پس از تمام این‌ها، نوبت به تبلت جدیدآنر می‌رسد که پا به عرصه وجود بگذارد. تبلت جدید آنر Tab V7 Pro امروز رسماً معرفی شده است. این تبلت، اولین دستگاه مجهز به تراشه Kompanio 1300T است.

مشخصات فنی و قیمت تبلت آنر Tab V7 Pro

همان طور که گفتیم، آنر مجیک ٣ پرو پلاس امروز طی مراسمی پر سر و صدا معرفی شد. اما جدا از آن، از مدتی پیش، شایعات معرفی تبلت جدید آنر با نام Honor Tab V7 Pro شروع به انتشار کردند. پس از آن، آنر رسماً وجود آن را تأیید کرد و حالا این تبلت رونمایی شده است.

 

آنر Magic 3 Pro Plus معرفی شد: برترین پرچمدار آنر با رگه‌هایی از Mate 40 RS!

 

بر اساس گزارش Gizmochina، آنر امروز از محصولات متنوعی پرده برداشته است. اما تبلت این کمپانی، یکی از شاخص‌ترین محصولات امروز آنر بود که ما در انتظار آن بوده‌ایم. به همین صورت، آنر تبلت جدیدی را با نام تب V7 Pro رونمایی کرده است. این تبلت تازه وارد، دارای عنوان اولین دستگاه استفاده کننده از تراشه Kompanio 1300T است. اما جزئیات این تبلت دقیقاً از چه قرار می‌باشند؟

ابتدا اجازه دهید تا بگوییم که آنر Tab V7 Pro، یک تبلت رده بالا است. این تبلت، دارای وزن ۴٨۵ گرمی و ضخامت ٧.٢۵ میلی متری است. در ادامه Honor Tab V7 Pro مجهز به نمایشگری ١١ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 2K است. مشخصات دیگری مانند نسبت تصویر ١۶:١٠، بیشینه نوری ۵٠٠ نیت، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، تراکم پیکسلی ٢٧۶ پیکسل بر اینچ، کنتراست ١,۵٠٠:١ در نمایشگر تبلت جدید آنر به چشم می‌خورند. این تبلت، اولین تبلت آنر است که به رابط کاربری MagicUI 5.0 تجهیز می‌شود.

این رابط کاربری بر اساس سیستم عامل اندروید ١١ طراحی شده است. نسل جدید رابط کاربری MagicUI آنر، اکنون تمرکز بیشتری در تجربه کاربری و استفاده از ویژگی مالتی تسکینگ یا همان چند وظیفگی دارد. همان طور که اشاره کردیم، تبلت آنر Tab V7 Pro عنوان اولین دستگاه مجهز به تراشه ۶ نانومتری Kompanio 1300T را با خود یدک می‌کشد. این تراشه مدتی پیش به صورت رسمی از سوی مدیاتک معرفی شد.

 

تراشه Kompanio 1300T معرفی شد: تقریباً همان Dimensity 1200 برای تبلت‌ها!

 

آنر در این تبلت، از حداکثر ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ بهره گرفته است. استفاده از ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز شایان ذکر است. خوشبختانه Honor Tab V7 Pro از درگاه کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین اصلی یک تبلت، خیلی نمی‌توان مانور داد. به همین ترتیب، آنر از دوربین اصلی دوگانه ١٣+٢ مگاپیکسلی در این تبلت استفاده کرده است. سنسور ٢ مگاپیکسلی، قابلیت عکاسی ماکرو را دارد. جزئیاتی از دوربین سلفی این تبلت اعلام نشده است.

ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای تبلت Tab V7 Pro، برابر با ٧,٢۵٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر این دستگاه نیز توان ٢٢.۵ واتی دارد و درون جعبه جای خوش کرده است. همچنین آنر اعلام کرده است که این تبلت از خنک کننده ٧ لایه برخودار شده است. اسپیکر چهارگانه نیز در Tab V7 Pro تعبیه شده است. این کمپانی پشتیبانی از قلم استایلس Magic Pencil 2 و کیبورد فیزیکی را به تبلت جدید خود اضافه کرده است. از دیگر مشخصات کلیدی آنر Tab V7 Pro، می‌توان از پشتیبانی دو سیم کارت، اینترنت 5G، وای فای نسل ۶، بلوتوث نسخه ۵.١ و درگاه Type-C نام برد. تبلت جدید آنر، در حال حاضر فقط در کشور مادری این کمپانی یعنی چین عرضه می‌شود. قیمت نسخه‌های مختلف Honor Tab V7 Pro به شرح زیر می‌باشد:

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی Wi-Fi Only: برابر با ٢,۵٩٩ یوان (معادل ۴٠١ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی Wi-Fi Only: برابر با ٢,٧٩٩ یوان (معادل ۴٣٢ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی Wi-Fi Only: برابر با ٣,٢٩٩ یوان (معادل ۵٠٩ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی با پشتیبانی از 5G: برابر با ٣,۶٩٩ یوان (معادل ۵٧١ دلار آمریکا)

پشتیبانی از قلم Magic Pencil 2

پشتیبانی از قلم Magic Pencil 2

نظر شما در مورد تبلت جدید آنر چیست؟ این تبلت را بیشتر می‌پسندید یا Mi Pad 5 Pro را؟ آیا Honor Tab V7 Pro گزینه جذابی برای خریداری است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

چقدر زیباس عکس اصلی روی پست.
طراحی دوربین هم قشنگه

ali karimi

سلام، تبلت خوب و خیلی قوی هستش، دایمن 1300T هم دیگه معلومه که چیپست خوبیه، فقط فست شارژش فکر کنم کم بشه نسبت به باطری، ایکاش 40 وات میزاشت، وشارژ معکوس یا بی سیم هم میزاشتش، چون هرچی باشه یه تبلت بالارده یا پرچمدار حساب میشه، ولی در کل یک تبلت خیلی خوب با قیمت خوب هستس، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️