حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های جدید ویجت At a Glance سری پیکسل گوگل منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل

اینکه گوگل از لحاظ نرم‌افزاری یک غول به تمام معناست، صرفا یک گفته نیست و نمونه عملی آن را در ویجت‌های فوق‌العاده کاربردی و مفیدی همچون At a Glance می‌بینیم. حالا در آپدیت اخیر، ویژگی های جدید ویجت At a Glance سری پیکسل گوگل منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

ویژگی های جدید ویجت At a Glance را بشناسید

ویجت At a Glance یا «در یک نگاه» که عمدتا با گوشی‌های سری پیکسل مرتبط است و یکی از ویجت‌های نمادین این دستگاه‌ها است، اخیرا توسط گوگل آپدت شده تا مفیدتر از هر زمان دیگری باشد. آخرین تغییرات در این ویجت به کاربران اجازه می‌دهد تا روی تاریخ ویجت برای ارسال به برنامه تقویم گوگل ضربه بزنند. ضربه زدن روی دما یا اطلاعات آب و هوا در ویجت شما را به صفحه آب و هوای دقیق‌تری با پیش بینی ها، شرایط فعلی و موارد دیگر هدایت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جدید At A Glance، امکان نمایش بلیط پرواز برای پرواز بعدی شما در ویجت به صورت کد QR است. به این فکر کنید که حمل کارت پرواز درست روی صفحه گوشی چقدر مفید است. این ویجت همچنین می‌تواند داده‌های مربوط به آخرین تایمر تنظیم‌ شده، زمان خواب بعدی، تصاویر دوربین زنگ در، اطلاعات برنامه‌های تناسب اندام و موارد دیگر را به شما نشان دهد.

اکنون به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدید برای این ویجت در حال انتشار است. کاربری به نام mattbxd در Reddit دو اسکرین شات منتشر کرده است که نشان می‌دهد این ویجت حالا اطلاعات دستگاه متصل به بلوتوث و عمر باتری فعلی آن را نشان می‌دهد. متاسفانه، طبق گفته این فرد، این داده‌ها مدت کوتاهی پس از اولین ظاهر شدن، ناپدید شدند.

ویژگی های جدید ویجت At a Glance

شما باید این ویژگی را فعال کنید تا کار کند، بنابراین کاری نیاز دارد که باید انجام دهید. روی ویجت «At a Glance» از صفحه قفل دستگاه خود برای یک مدت طولانی فشار دهید. یک پاپ‌آپ کوچک به شکل لوزی با نماد چرخ دنده و کلمه “customize” روی آن ظاهر می‌شود. روی آن ضربه بزنید و صفحه‌ای به نام تنظیمات Home را مشاهده خواهید کرد. روی نماد چرخ‌دنده که با «At a Glance» مطابقت دارد فشار دهید تا برخی از ویژگی‌های فعلی خود را برای ویجت با یک سوئیچ ببینید.

ویژگی های جدید ویجت At a Glance

در اینجا اطمینان حاصل کنید مواردی که می‌خواهید فعال هستند. به گفته PhoneArena، در پایین صفحه گزینه‌ای با عنوان «مشاهده ویژگی‌های بیشتر» وجود دارد که اگر آن را فشار دهید، کلیدهایی را برای قابلیت‌های بیشتر این ویجت محبوب خواهید دید. پس مطمئن شوید مواردی را که می‌خواهید فعال هستند. هنوز همه دارندگان دستگاه‌های پیکسل این ویژگی را دریافت نکرده‌اند.

چنین چیزی بدان معناست که گوگل همچنان در حال انتشار این قابلیت است. شاید بهتر باشد هر چند روز یک بار بررسی کنید تا ببینید آیا این قابلیت به گوشی شما رسیده است یا خیر. نظر شما در مورد این آپدیت جدید چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان