حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ می‌خواهد 40 درصد از بازار هند را با گوشی های میانرده خود در اختیار بگیرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

این روزها آمار فروش گوشی های هوشمند میان رده در بازار هند در حال رشد است. این بخش در هند تلفن‌ هایی را در محدوده 250 تا 600 دلار شامل می‌شود. چند روز پیش، سامسونگ برنامه های خود را برای تسخیر تقریباً نیمی از این بازار گوشی های هوشمند میان رده در هند اعلام کرد. با ما در ترنجی در بررسی این خبر همراه باشید.

چند روز پیش، سامسونگ پنج مدل جدید از سری گلکسی A را برای هند عرضه کرد. در مراسم رونمایی مدیر ارشد و مدیر بازاریابی سامسونگ در هند، فاش کرد که این غول صنایع الکترونیکی در کره جنوبی امیدوار است 40 درصد از بخش گوشی های هوشمند میان رده هند را با کمک گوشی های جدیدش به خود اختصاص دهد.

سامسونگ می‌خواهد 40 درصد از بازار هند را با میانرده های خود در اختیار بگیرد

سامسونگ می‌خواهد 40 درصد از بازار هند را با میانرده های خود در اختیار بگیرد

آمار فروش میانرده های سامسونگ در بازار هند

به نقل از منبع، بر اساس تحقیقات Counterpoint، سهم بازار سامسونگ در دسته گوشی های هوشمند میان رده هند در سال 2021 به 28 درصد رسید. این شرکت رشد 87 درصدی سالانه را در این بخش برای خود ثبت کرده است.

از آنجایی که هند بازاری حساس به قیمت است، برند ها گزینه‌ های مختلفی را با توجه به بودجه های مختلف برای جذب مصرف‌ کنندگان مطرح کرده‌اند. سامسونگ سه سال پیش پلتفرم وام دهی خود را با نام “Samsung Finance Plus” معرفی کرد. این امکان در حال حاضر در بیش از 50000 فروشگاه در سراسر هند موجود است. سامسونگ فاش کرد که بیش از 50 درصد از کاربران این پلتفرم برای اولین بار اجناس خود را به صورت اعتباری دریافت کرده‌اند. آنها پیش از این هرگز در زندگی خود از وام استفاده نکرده بودند.

میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند در هند در سال 2021 به دلیل مشکلات عرضه افزایش یافت. در عین حال، تلفن های میان رده اکنون ویژگی های بیشتر و متنوعی را ارائه می‌کنند که مخاطبان متعددی را هدف قرار می‌دهند. بنابراین این موضوع منجر به طی مسیر رشد برای دسته گوشی های هوشمند میان رده در هند شده است و از این رو، هر یک از تولید کنندگان یک تکه از این رشد را برای خود می‌خواهند.

 

این روز ها شیائومی در صدر بازار هند به سر می‌برد. اما آیا سامسونگ می‌تواند به زودی 40 درصد از بازار گوشی های میانرده در هند را به تسخیر خود درآورد؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری