حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر گلکسی M53 سامسونگ طراحی نهایی این گوشی را تایید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ چندی پیش نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A خود را عرضه کرد. بااین‌حال، دستگاه‌های سری M کماکان رونمایی نشده‌اند و هنوز در آستانه‌ی عرضه قرار دارند. اخیراً شاهد افشای اطلاعاتی در مورد Galaxy M53 5G سامسونگ بودیم؛ اما رندری از این گوشی در دسترس نبود. درادامه اما، به‌تازگی تصویر گلکسی M53 منتشر شده است که طراحی نهایی میان‌رده آینده شرکت کره‌ای را نشان می‌دهد.

تصویر گلکسی M53 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی M53، کاملاً متفاوت از Galaxy A53 5G به‌نظر می‌رسد؛ به‌طوری‌که زبان طراحی این دستگاه با گوشی دیگر از این سری یعنی گلکسی M33 با برآمدگی چهار دوربین مربعی در گوشه و فلاش LED در زیر قاب دوربین، مطابقت دارد.

به‌هرحال، این برآمدگی دوربین قرار است شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی برای لنز اصلی باشد. این ویژگی مطابق با گلکسی A73 5G است. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر شامل ماکرو و عمق‌سنج وجود داشته باشد. در مورد دوربین جلویی، انتظار داشته باشید که یک سنسور 32 مگاپیکسلی را برای ثبت تصاویر سلفی شاهد باشیم.

گلکسی A73 دارای یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی می‌باشد که شایعه شده است گلکسی M53 نیز دارای همان ابعاد صفحه به‌همراه رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود.

تصویر گلکسی M53 سامسونگ

تصویر گلکسی M53 سامسونگ

دکمه‌های ولوم در سمت راست به‌همراه دکمه پاور قرار می‌گیرند که به‌عنوان حسگر اثرانگشت نیز عمل می‌کند. گوشه‌ی سمت چپ قابل‌مشاهده نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که یک سینی سیم‌کارت وجود داشته باشد.

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، اخیرا یک گوشی هوشمند از سری M در بنچمارک Geekbench با چیپست Dimensity 900 مشاهده شد. این چیپست 6 نانومتری باید با چیپست 5 نانومتری اگزینوس 1280 سامسونگ در A53، مقایسه شود. همچنین گمان می‌رود که باتری این دستگاه با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی و با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی باشد.

مدل‌های گلکسی A 2022 اخیرا به‌صورت جهانی عرضه شده‌اند. ما هنوز قیمتی برای A73 نداریم، اما A53 از 449 دلار شروع می‌شود. شایعه شده است که گلکسی M53 در ویتنام 10.5 میلیون VND قیمت دارد که نشان می‌دهد که M53 جایگزین ارزان‌تری برای A73 خواهد بود.

نظر شما پیرامون تصویر گلکسی M53 و طراحی و مشخصات احتمالی میان‌رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی