حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت گلکسی M53 5G سامسونگ فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در هفدهم مارس (۲۶ اسفند ماه) سامسونگ رویدادی را برای معرفی گوشی های جدید سری گلکسی A برگزار خواهد کرد. گزارش‌ های اخیر نشان می‌دهند که این شرکت کره‌ای احتمالا از گلکسی A53 5G و A33 5G در رویداد آینده خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین در حال کار بر روی Galaxy M53 5G است. در ابتدا انتظار می‌رفت که این دستگاه نسخه ری‌برند شده A53 5G باشد. اما اکنون که مشخصات گلکسی M53 5G فاش شده است، می‌دانیم که این دو دستگاه تفاوت هایی خواهند داشت.

گلکسی M53 5G نزدیک به ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت!

گلکسی M53 5G با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED به دست کاربران خواهد رسید. این نمایشگر از رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این میان رده آینده سامسونگ از ترند این روز های تلفن های هوشمند اندرویدی پیروی کرده و دوربین سلفی آن در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود طراحی قاب پشتی این گوشی شبیه به گلکسی M62 سال گذشته است.

گلکسی M53 ظاهری شبیه به گلکسی M62 خواهد داشت

تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی گلکسی ام ۵۳ سامسونگ را بر عهده خواهد داشت. همچنین این گوشی چندی پیش با تراشه مذکور در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده بود. انتظار می‌رود M53 5G در دو نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایت و ۸+۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار ویتنام شود.

از دیگر مشخصات گلکسی M53 5G می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina مدعی است چهار لنز دوربین در قاب پشتی میان رده مورد بحث سامسونگ وجود خواهند داشت. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و دوربین های ماکرو و تشخیص عمق وضوح ۲ مگاپیکسلی دارند. از سری ام سامسونگ انتظار باتری های پرظرفیتی داریم. گلکسی ام ۵۳ نیز دقیقا از همین ویژگی برخوردار بوده و به یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز خواهد شد.

سامسونگ گلکسی M53 5G با تراشه Dimensity 900 مدیاتک دیده شد

شایعه شده است که گلکسی M53 5G احتمالاً برای مدل پایه بین ۴۵۰ تا ۴۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. سامسونگ هنوز به طور رسمی تاریخ رونمایی گلکسی ام ۵۳ را اعلام نکرده است. اما انتظار می‌رود که این دستگاه در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود.

نظر شما چیست؟ چه گوشی هوشمند دیگری را می‌شناسید که با قیمت ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار، مشخصات بهتری ارائه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی