حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده بلک شارک 5 احتمالاً در 10 فروردین ماه 1401 رونمایی خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

بلک شارک امروز از همکاری خود با “China Aerospace Shenzhou Media” برای عرضه محصولی جدید که احتمالا خانواده بلک شارک 5 است، خبر داد. در پست مربوطه نام “Black Shark 5 Pro China Aerospace Edition” به نمایش گذاشته شده است. این نام نشان می‌دهد تلفن گیمینگ آینده این شرکت یک مدل خاص را به عنوان محصول این همکاری برای کاربران خواهد داشت.

علاوه بر این گوشی هوشمند بلک شارک جدید، این شرکت همچنین یک “گردنبند شهاب سنگ” را نیز معرفی خواهد کرد. این آیتم فانتزی محدود ممکن است چیزی باشد که با تلفن Aerospace Edition فروخته می‌شود. این یک زنجیر فلزی با یک حلقه آویزان در انتهای آن است که به نظر می‌رسد حاوی یک قطعه شهاب‌سنگ کوچک باشد. این آویز دارای حکاکی برند Black Shark نیز می‌باشد.

طبق اطلاعات قبلی، سری Black Shark 5 به سه محصول Black Shark 5 ،Black Shark 5 Pro و Black Shark 5 RS تقسیم می‌شود.

پوستر های خانواده بلک شارک 5

پوستر های خانواده بلک شارک 5

مشخصات خانواده بلک شارک 5

از این میان، Black Shark 5 به صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تجدید 144 هرتزی مجهز شده است. در زیر بدنه این دستگاه نیز، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 به همراه 12 گیگابایت رم وجود دارد که از باتری 4650 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی بهره می‌برد.

در همین حال، بلک شارک 5 پرو نیز به نمایشگر اولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 و نرخ به روز رسانی 144 هرتزی مجهز شده است. اما پردازنده آن اسنپدراگون 8 نسل 1 است که به 16 گیگابایت رم مجهز می‌شود و از باتری 4650 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تغذیه می‌کند. درباره آخرین نسخه از خانواده بلک شارک 5 تاکنون اطلاعات دقیقی در دسترش نیست.

به نقل از منبع، سری گوشی های Black Shark 5 به طور رسمی در دهمین روز از فروردین ماه سال 1401 عرضه می‌شود. پیش فروش این خانواده نیز از هم اکنون آغاز شده است.

 

تجربه استفاده از تولیدات بلک‌شارک را داشته‌اید؟ منتظر رونمایی از خانواده بلک شارک 5 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری