حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M4 5G موفق به دریافت چندین گواهی شد؛ زمان زیادی به رونمایی نمانده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پوکو

پوکو ام ۴ پرو اخیرا در بازار های مختلفی از جمله هند و ایران عرضه شده است. در حالی که مدل پرو برای خرید در دسترس کاربران است، اما هنوز خبری از رونمایی پوکو M4 5G نیست. این دستگاه اما در حال حاضر موفق به دریافت چندین گواهینامه شده است. این تأییدیه های متعدد نشان می‌دهند که زمان زیادی به رونمایی این تلفن هوشمند نمانده است.

پوکو M4 5G به طور ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیش‌فرض به اندروید ۱۱ مجهز است

طبقه گزارش MySmartPrice، پوکو M4 5G در پایگاه داده FCC و حتی در IMDA ظاهر شده است. منابع مذکور، برخی از مشخصات میان رده آینده پوکو را فاش می‌کنند. لیست FCC نشان می‌دهد که پوکو ام ۴ دارای شماره مدل 22041219G خواهد بود. همچنین فاش شده است که این دستگاه به طور پیش‌فرض به رابط کاربری MIUI 13 مجهز می‌شود. اما متاسفانه خبری از اندروید ۱۲ نیست و این نسخه از رابط کاربری شیائومی بر پایه اندروید ۱۱ بر روی M4 5G در دسترس خواهد بود‌.

تاییدیه FCC پوکو ام ۴

لیست FCC همچین فاش می‌کند که این تلفن هوشمند میان رده از سه باند شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. وب‌سایت GizmoChina نیز اشاره می‌کند که POCO M4 5G در سه نسخه با سه فضای ذخیره سازی و حافظه رم متفاوت قابل تهیه خواهد بود. ارزان‌ترین نسخه دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۴ گیگابایت حافظه رم است. نسخه دیگر نیز به همان ۴ گیگابایت رم محدود مانده، اما ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. گران قیمت ترین نسخه پوکو M4 5G اما ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت.

شیائومی Poco X4 Pro 5G و Poco M4 Pro رسما معرفی شدند

به غیر از FCC، این دستگاه در وب سایت صدور گواهینامه IMDA نیز مشاهده شده است. متأسفانه، این تأییدیه به هیچ یک از مشخصات پوکو ام ۴ اشاره نمی‌کند. با این حال اما نوید آن را می‌دهد که این گوشی میان رده پوکو در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره Poco M4 5G چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه برچسب قیمتی برای این تلفن هوشمند مناسب خواهد بود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی