حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix Smart 6 Plus با برچسب قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، شایعات

اینفینیکس به طور رسمی از گوشی هوشمند جدیدی به نام Infinix Smart 6 Plus رونمایی کرد. این دستگاه از طراحی مشابه با اینفینیکس اسمارت ۶ برخوردار است، اما نیروی پردازشی مورد نیاز آن از طریق تراشه ای متفاوت تأمین خواهد شد.

گوشی هوشمند Infinix Smart 6 Plus با تراشه مدیاتک A22 معرفی شد

در روز جاری گوشی هوشمند Infinix Smart 6 Plus در نیجریه معرفی شد. این دستگاه قیمتی معادل ۶۰,۹۹۰ نایرای نیجریه (۱۴۷ دلار) دارد. اما برای مدت محدودی با قیمت ۱۴۰ دلار قابل تهیه خواهد بود. این گوشی هوشمند در رنگ های بنفش، آبی اقیانوسی، سبز دریایی و مشکی عرضه می‌شود. اسمارت ۶ پلاس را می‌توان از فروشگاه های آنلاین و آفلاین این کشور خریداری کرد.

Infinix Smart 6 Plus

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، گوشی هوشمند Infinix Smart 6 Plus دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن HD+ (همان ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل) است. ناچ قرار گرفته در نیمه بالای صفحه نمایش این تلفن هوشمند دارای یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بوده و در قاب پشتی نیز یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و QVGA قرار گرفته است. دوربین پشتی اسمارت ۶ پلاس قادر به فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه خواهد بود.

Infinix Smart 6 Plus

تلفن هوشمند Infinix Smart 6 Plus از تراشه Unisoc SC9863A برخوردار است. در مدل پلاس اما پیشرفت محسوسی صورت گرفته و از تراشه مدیاتک هلیو A22 استفاده شده است‌. در ابتدا به نظر می‌رسد که اسمارت ۶ پلاس دارای ۴ دوربین در قاب پشتی خود است. اما در حقیقت یکی از حفره های ماژول موجود را فلش LED به خود اختصاص داده و احتمالا دیگری خالی است! مانند بسیاری از گوشی های اقتصادی معرفی شده در سال ۲۰۲۲، اینفینیکس Smart 6 Plus تنها به اندروید ۱۱ (نسخه Go) مجهز شده و خبری از دوازدهمین نسخه اندروید نیست.

گوشی Infinix Smart 5 Pro با برچسب قیمتی ۸۳ دلاری معرفی شد

نظر شما درباره جدیدترین تلفن هوشمند پایین رده اینفینیکس چیست؟ آیا دستگاهی را می‌شناسید که با قیمت حدود ۱۵۰ دلار مشخصات بهتری در اختیار کاربر قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی