حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix Smart 5 Pro با برچسب قیمتی ۸۳ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

اینفینیکس اخیرا گوشی هوشمند میان رده خود با نام Infinix Note 11S را معرفی کرده است. و اکنون این شرکت جدیدترین محصول پایین رده خود را با نام Infinix Smart 5 Pro رونمایی کرده است. این سری از گوشی های مقرون به صرفه اینفینیکس سه عضو دارند. به جز دستگاه مذکور دو تلفن هوشمند دیگر با نام های Smart 5 و Smart 5 Pro متعلق به این سری می‌باشند.

گوشی Infinix Smart 5 Pro با تراشه UNISOC و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD TFT با رزولوشن HD+ است. با توجه به پنل TFT دستگاه، نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. این صفحه نمایش همچنین حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی دارد. اینفینیکس برای جدیدترین محصول مقرون به صرفه خود به سراغ یک تراشه هشت هسته ای با کلاک ۱.۶ گیگاهرتز رفته است. این تراشه احتمالا همان UNISOC SC9863A است.

مشخصات Infinix Smart 5 Pro

این دستگاه دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در قاب پشتی این تلفن هوشمند یک ماژول دوگانه دوربین دیده می‌شود. که به سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج دیگر نیز مجهز شده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در یک ناچ قطره ای برای برقراری تماس های ویدئویی و گرفتن عکس های سلفی در نظر گرفته شده است. نکته مثبت دیگر این تلفن هوشمند، وجود یک سنسور اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه است.

گوشی هوشمند Infinix Smart 5 Pro با رابط کاربری XOS 7.6 مبتنی بر اندروید ۱۱ (نسخه Go) به دست کاربران می‌رسد. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری حجیم ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژر ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اینفینیکس ادعا می‌کند که Smart 5 Pro با یک بار شارژ می‌تواند تا ۶۷ ساعت مکالمه یا ۸۸ روز در حالت استندبای باشد.

مطابق با گزارش GizmoChina، این دستگاه در رنگ‌های مختلفی شامل: مشکی، آبی، مسی و سبز عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه در بنگلادش ۸,۸۹۸ تاکا است که تقریباً معادل ۱۰۴ دلار می‌شود. اخیراً در وب‌سایت تجارت الکترونیک XPark پاکستان با قیمت ۱۴,۴۹۹ روپیه پاکستان یا ۸۳ دلار به فروش می‌رسد.

گوشی مفهومی Infinix Concept Phone 2021 با شارژر ۱۶۰ وات و مدیاتک Helio G95 رونمایی شد

نظر شما درباره Infinix Smart 5 Pro چیست؟ آیا در صورت ورود این گوشی هوشمند به بازار ایران حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی