حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل GPS گلکسی S22 اولترا توسط کاربران گزارش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات، موبایل

سامسونگ با عرضه سری گلکسی S22 اولترا، علاوه بر عرضه یک پرچمدار قدرتمند و با ارزش، همچنین به نوعی سری Note و S را با یکدیگر ادغام کرد. این موضوع که همیشه اخباری در مورد مشکلات پرچمداران سامسونگ منتشر می‌شود، مسئله تازه‌ای نیست و تقریبا در هر نسل شاهد چنین موضوعاتی بوده‌ایم. در آخرین مورد نیز مشکل GPS گلکسی S22 اولترا توسط کاربران گزارش شده است. با ترنجی همراه باشید.

مشکل GPS گلکسی S22 اولترا گزارش شده است؛ منتظر آپدیت رسمی باشید

به گزارش SamMobile، به نظر می‌رسد پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 Ultra اخیرا با مشکلاتی روبرو شده است. ظاهرا برخی از کاربران با این مشکل مواجه شده‌اند که در آن این دستگاه گران قیمت، اتصال GPS خود را از دست می‌دهد. همچنین برخی از کاربران گزارش داده‌اند که گلکسی S22 اولترا یک مشکل مرتبط با GPS دارد.

مشکل GPS گلکسی S22 اولترا

به نظر می‌رسد تاکنون تعداد زیادی از کاربران با عملکرد نامناسب GPS در گلکسی S22 اولترا روبرو شده‌اند. طبق گزارش‌ها، این قابلیت پس از روشن کردن دستگاه برای اولین بار یا پس از گذشت مدتی طولانی از عدم فعالیت، دیگر کار نمی‌کند. کاربران آسیب‌ دیده گزارش می‌دهند که برای مثال هنگام باز کردن Google Maps، با خطای عدم دسترسی به GPS در Galaxy S22 Ultra خود روبرو می‌شوند.

این گزارش‌ها در وب سایت انجمن سامسونگ به اشتراک گذاشته شد. به نظر می‌رسد روش‌های معمول مانند بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه یا بازنشانی تنظیمات شبکه توسط کاربران و دارندگان این دستگاه چندان مفید و کارساز نیست و به همین دلیل شکایت خود را به سامسونگ ابراز کرده‌اند. از سوی دیگر، برخی از کاربران گفته‌اند که این مشکل را با راه اندازی مجدد دستگاه برطرف کرده‌اند.

مشکل صفحه نمایش گلکسی S22 اولترا سامسونگ گزارش شده است

به نظر می رسد که با توجه به شرایط فعلی، کاربران باید منتظر بمانند تا سامسونگ آپدیتی در جهت رفع این مشکل منتشر کند که احتمالا نیز همینطور خواهد شد و مشکل برطرف می‌شود. متأسفانه، این اولین باگی نیست که برای سری قدرتمند گلکسی S22 ظاهر می‌شود. پیش از این یک اشکال در صفحه نمایش دستگاه وجود داشت که اخیرا توسط آپدیت‌های نرم‌افزاری برطرف شد.

به گفته PhoneArena، در ابتدا برخی سردرگمی‌ها در مورد نرخ نوسازی صفحه نمایش وجود داشت که این مورد نیز با عرضه یک آپدیت نرم‌افزاری به صورت کامل برطرف شد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند در کوتاه مدت به حل این مشکل بپردازد؟ به نظر شما این مشکل به چه دلیلی رخ داده است و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان