حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۱۰ پرایم+ 5G گواهینامه BIS را دریافت کرد؛ احتمالا همان Note 11E 5G

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی ۱۰ پرایم+ موفق به دریافت گواهینامه BIS شده. بنابراین می‌دانیم که زمان زیادی به رونمایی آن نمانده است. به نظر می‌رسد که شیائومی در حال برنامه ریزی برای عرضه عضو جدیدی از سری ردمی ۱۰ است. گواهی BIS مشخصات این دستگاه را فاش نمی‌کند. اما شایعات ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند در حقیقت نسخه ری‌برند شده Redmi Note 11E خواهد بود.

زمان زیادی تا رونمایی ردمی نوت ۱۰ پرایم+ نمانده است

شایعاتی وجود دارد که ادعا می‌کند Redmi 10 Prime با نام Poco M4 در کشور هند عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که Redmi 10 Prime در حال حاضر تنها با قیمت ۱۴,۹۹۹ روپیه در Mi.com در دسترس است که کاهش قابل توجهی نسبت به قیمت اصلی (۱۶,۹۹۹ روپیه) داشته است. هم اکنون اما گفته می‌شود که گوشی دیگری با قابلیت 5G به سری Redmi 10 اضافه خواهد شد.

Redmi Note 11E

گوشی هوشمند Redmi 10 Prime+ 5G پیش از رونمایی، گواهینامه مهم BIS (دفتر استانداردهای هند) را دریافت کرده است. لیست این گواهی نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور دارای شماره مدل 22041219I است. متاسفانه اما این لیست به هیچ یک از مشخصات کلیدی ردمی ۱۰ پرایم+ 5G اشاره نمی‌کند. با این حال، Kacper Skrzypek، مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرده است.

این افشا کننده اطلاعات در توییتر فاش کرده است که ردمی نوت 11E با نام های جدیدی، تحت برند Poco و Redmi عرضه می‌شود. وب‌سایت GizChina ادعا می‌کند که Note 11E با نام های  Redmi 10 5G, Redmi 10 Prime+ 5G, و Poco M4 5G به بازار های مختلف خواهد آمد.

Redmi Note 11E

اگر به خاطر داشته باشید، ردمی نوت 11E در اوایل ماه میلادی جاری معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر حداکثر ۶۰۰ نیت روشنایی و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. Redmi Note 11E 5G نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ تأمین می‌کند ‌‌‌‌ . این تراشه با فرآیند ساخت ۷ نانومتری تولید شده است. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه با ۶ گیگابایت رم LPDDR4X  و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 به دست خریداران رسیده است.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Note 11E قرار گرفته اند. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته، دوربین دوم وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد و برای تشخیص عمق صحنه ها به کار می‌رود. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز تنها به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اکتفا شده است. نوت 11E در بخش باتری اما جذاب تر ظاهر شده و دارای یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی است. قیمت نسخه پایه این دستگاه نیز ۱,۱۹۹ یوان (معادل ۱۴,۴۰۰ روپیه) است.

شیائومی ردمی Note 11E 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ در صورت ورود Redmi Note 11E 5G به بازار کشور (با هر نام دیگری) آیا مایل به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی