حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تزریق ژل لب در سال ۱۴۰۱ چقدر است ؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه داشتن لب های برجسته به عنوان یکی از معیارهای زیبایی چهره شناخته می شود. پیشرفت علم این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که با استفاده از عمل های زیبایی همچون تزریق ژل، به این خواسته دست یابیم. به دلیل آنکه تقاضای زیباجویان برای تزریق ژل در سال های اخیر با رشد چشمگیری روبرو بوده است، قصد داریم تا در این مطلب به این موضوع پرداخته و به سوالات شما عزیزان درخصوص تزریق ژل لب پاسخ دهیم. پس از شما می خواهیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تزریق ژل لب چیست؟

ژل لب یکی از پرکننده های مرسوم به منظور دستیابی به لب هایی پرحجم و برجسته است. انواع مختلفی از ژل های لب با ماندگاری متفاوت و برندهای مختلف در بازار موجودند. تزریق ژل به لب ها در دنیای امروز آنقدر مرسوم است که حتی مراکزی همچون آرایشگاه ها و درمانگاه ها نیز این کار را انجام می دهند؛ اما نکته قابل توجه آن است که تزریق ژل یک عمل زیبایی کاملا تخصصی است که باید تحت نظر متخصص و در مراکز زیبایی معتبر صورت گیرد، در غیر اینصورت عوارض آن گریبان گیر افراد خواهد شد.

نتایج زیان بار حاصل از تزریق ژل لب در مراکز نامعتبر باعث شده است که برخی از افراد دید منفی و نامناسبی نسبت به این عمل زیبایی داشته باشند. این درحالی است که با مراجعه به پزشکان متخصص و مراکز زیبایی معتبر به لب هایی خوش فرم و کاملا طبیعی دست خواهید یافت. حتی درصورت عدم رضایت نسبت به نتایج تزریق ژل، می توانید از پزشک خود بخواهید که مواد تزریق شده را با تزریق آنزیم، تجزیه نماید تا بعد از گذشت چند روز به لب های طبیعی خود بازگردید. کلینیک رویان سلامت با سابقه زیاد و برخورداری از پزشکان مجرب در زمینه تزریق ژل، بهترین مرکز تزریق ژل تهران است.

انواع ژل لب از نظر میزان ماندگاری

ژل های موجود در بازار به دو دسته دائمی و موقتی تقسیم بندی می شوند. ژل های موقت از این نظر که مدت زمان کوتاه تری بر روی لب های شما ماندگارند می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشند که اولین تزریق ژل لب را تجربه می کنند. حتی در صورت عدم رضایت از نتایج تزریق ژل لب، می توانید با تزریق آنزیم تاثیر آن را از بین ببرید. برای این کار آنزیمی به نام هیالورونیداز را به درون لب تزریق می کنیم تا مولکول های هیالورونیک اسید را تجزیه و روند جذب را سرعت بخشند. بدین ترتیب چند روز بعد لب ها به شکل اول باز می گردند. بنابراین توصیه ما به تجربه اولی ها، تزریق ژل های لب موقت هیالورونیک اسید است. احتمالا قبلا اسم هیالورونیک اسید به گوش شما خورده است؛ چرا که در بسیاری از محصولات مراقبت پوستی از آن استفاده می شود. هیالورونیک اسید ماده ای قندی است که از اجزای تشکیل دهنده بافت پوست است و می تواند تا 1000 برابر وزن خود آب ذخیره کند. بنابراین هم ماده ای مفید و آبرسان برای پوست تلقی می شود و هم می تواند به اجزای مختلف صورت حجم دهد.

توصیه ما به افرادی که برای چندمین بار اقدام به تزریق ژل لب می کنند نیز استفاده از ژل های هیالورونیک اسید است؛ چرا که این دسته از ژل ها اصولا ایمنی بالاتری دارند. هرچند انتخاب نهایی نوع ژل به نظر پزشک و خود شما بستگی دارد.

عوامل موثر در میزان ماندگاری ژل لب

در ادامه به عوامل تاثیرگذار در میزان ماندگاری ژل لب اشاره خواهیم کرد:

  • • نوع ژل مورد استفاده: ژل های هیالورونیک اسیدی بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل های نیمه دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند و ژل های دائمی مدت بسیار طولانی تری دوام دارند. ماندگاری ژل آلیاکسین به مدت حداکثر 9 ماه بر روی لب ها باقی می ماند. ماندگاری ژل الانسه نیز با توجه به نوع آن متغیر است؛ در این روش شما 4 نوع ژل در دسترس دارید که هر یک میزان ماندگاری متفاوتی دارد. کمترین میزان ماندگاری این ژل مربوط به ژل الانسه S است و بیشترین میزان مربوط به ژل سری E است که می توان تا ۲ سال بر روی ماندگاری آن حساب کرد.
  • • برند ژل مورد نظر: شرکت های مختلف، ژل هایی با فرمولاسیون های متفاوت تولید می کنند. برخی از این ژل ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت مناسب ترند. در کل نوع برند ژل لب، در مدت زمان ماندگاری آن تاثیرگذار است.
  • • میزان حجم مورد نظر: اگر شما خواستار حجم زیاد به لب های خود هستید، قاعدتا مدت زمان ماندگاری حجم تزریق شده به لب ها نیز بیشتر خواهد بود. اما اگر حجم ژل مورد نیاز برای تزریق کم باشد، مدت زمان ماندگاری آن بر روی لب های نیز کمتر خواهد بود.
  • • متابولیسم بدن: هر چقدر متابولیسم بدن سریع تر باشد، میزان جذب هیالورونیک اسید نیز بالاتر می رود.

به طور کلی با توجه به عوامل ذکر شده، میزان ماندگاری ژل لب بین 6 تا 10 ماه متفاوت است.

بهترین مارک ژل لب

رایج ترین و استاندارترین ژل ها برای تزریق به لب، ژل های هیالورونیک اسیدی برند ژوودرم از نوع اولترا پلاس و وولبلا هستند. بعد از این دو، رستیلن و رستیلن سیلک محبوب ترین ها هستند. سایر برندهای ژل که کیفیت خوبی هم دارند شامل استایلج، آلاینا، رووفیل، تئوسیال می باشند. ژل های هیالورونیک اسیدی ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت اند. قاعدتاً ژل های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ بنابراین مارک ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد؛ به عنوان مثال، ژل های رقیق تر را می توانیم سطحی تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم تر نشان بدهیم. کلینیک رویان سلامت بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران است که در آن از بهترین برندهای ژل لب موجود در بازار استفاده می شود.

به طور کلی، عوامل موثر در انتخاب مارک ژل لب عبارتند از:

  • • سن متقاضی
  • • شکل فعلی لب ها
  • • شکل هندسی و میزان انحنای لب ها
  • • هدف نهایی

مقدار مورد نیاز ژل تزریقی

این موضوع بستگی به حجم فعلی لب های شما و نتیجه نهایی مدنظرتان از تزریق ژل لب دارد. به طور کلی در اغلب افراد تزریق یک سرنگ ژل لب کفایت می کند؛ حتی ممکن است برای تجربه اولی ها، نصف سرنگ تزریق شود و پس از گذشت دو هفته نصف دیگر تزریق گردد. میزان ایده آل ذکر شده برای تزریق ژل لب، مربوط به افرادی است که تمایل دارند لب هایشان بعد از طریق نیز همچنان حالتی طبیعی و نچرال داشته باشد. اما افرادی که تمایل به داشتن لب های بسیار حجیم دارند، به طبع به میزان بیشتری ژل لب نیاز خواهند داشت.

هزینه تزریق ژل لب

عوامل متعددی در تعیین هزینه های تزریق ژل لب تاثیرگذارند. نوع ژل (موقت، دائمی یا نیمه دائمی)، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب ها از جمله عوامل موثر بر هزینه نهایی هستند. توجه داشته باشید که رنج قیمت تزریق ژل در کلینیک های مختلف زیبایی، مقدار مشخصی است و اگر با قیمت بسیار پایین تری از این رنج مشخص روبرو شدید؛ حتما به با کیفیت بودن ژل مورد استفاده یا اعتبار آن مرکز شک کنید. از جمله مراکزی که به طبع هزینه های پایین تری از کلینیک های زیبایی دریافت می کنند، آرایشگاه ها و مکان های نامعتبر هستند. با این وجود، به هیچ عنوان فریب تبلیغات این افراد را نخورید و سلامتی و زیبایی خود را به کلینیک های معتبر بسپارید. از جمله این کلینیک ها، کلینیک رویان سلامت است که سابقه بسیار درخشانی در تزریق ژل لب داشته و بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران می باشد.

مجموعه کلینیک های تخصصی پوست، مو و زیبایی رویان سلامت، از برترین مراکز زیبایی در تهران می باشند که از مدرن ترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا و برترین پزشکان زیبایی با هدف ارائه بهترین خدمات حوزه سلامت و زیبایی برخوردارند. جهت دریافت هزینه تزریق ژل لب خود می توانید از طریق راه های زیر با رویان سلامت در ارتباط باشید :

  • • خط ویژه : ۴۱۹۳۶-۰۲۱
  • • خط مستقیم : ۲۲۸۸۵۸۹۰ – ۰۲۱
  • • مشاور زیبایی : ۰۹۰۳۵۵۴۱۹۳۶
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات