حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی جدیدترین روش های خرید فالوور فیک اینستاگرام

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اینستاگرام از ابزارهایی است که تمامی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن در سال 2010 اولین نسخه خود را در اختیار عموم قرار داد. این برنامه به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد و به صورت عمومی همه مردم از این اپلیکیشن استفاده می‌کردند.

ابتدا اینستاگرام یک صفحه شخصی یا پابلیک بود که اکثرا صفحات پابلیک مختص به افراد معروف یا کسانی بود که کسب و کاری داشتند. البته کار مجازی در اوایل ساخت این اپلیکیشن بسیار کم بود و اکثر مردم به صورت فیزیکی فروش داشتند. با گذشت زمان روز به روز طرفداران اینستاگرام بیشتر می‌شدند و با آمدن کرونا بالاترین آمار خود را از اکانت سازی در اینستاگرام گرفت. در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم در مورد روش‌هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از روش‌هایی مثل خرید فالوور فیک و همچنین نحوه‌ی تولید محتوا و ارائه‌ی آن بحث کنیم.

آشنایی با الگوریتم‌های اینستاگرام

اینستاگرام دارای یک الگوریتم و نقشه خاص است که باید طبق آن پیش برویم. به صورتی که هیچگونه از این قابلیت‌ها ضرری برای پیج ما ندارد و هر چقدر فعالیت شما در آن بخش‌ها بیشتر باشد، جذب و طرفداران بیشتری خواهید داشت. الگوریتم اینستاگرام دارای دو جز اصلی و زیر مجموعه اصلی است. قسمت‌های اصلی به اشتراک گذاشتن پست، استوری، فالو کردن و فالو گرفتن و … است. زیر مجموعه این عناوین اصلی هم کپشن، لوکیشن، استیکرهای تعاملی، ریپلای و امثال این موارد است. برای اینکه در اینستاگرام پیشرفت داشته باشید باید تمامی این موارد را رعایت کنید. در موارد نام برده شده برای افزایش فالوور بسیار مهم است و باید برای آن تلاش زیادی کرد.

تاثیر خرید فالوور فیک اینستاگرام

‌اینستاگرام باید بداند که آیا محتوایی که شما در پیج‌تان قرار می‌دهید، برای دیگر کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند مفید است یا خیر. در واقع این اپلیکیشن عموم مردم را در نظر می‌گیرد و کسانی که بهترین کیفیت محتوا را ارائه می‌کنند به بالاترین سطح خواهند رسید. فالوور داشتن بدین معنی است که پیج شما محتوای مفیدی را دارد و در چشم اینستاگرام پیج شما ارزش بها دادن را دارا است و باید بالا بیاید. فالوور فیک اینستاگرام برای شما دو نوع سود را دارد. یکی از این سودها این است که برای اینستاگرام جزو بهترین‌ها می‌شوید و می‌توانید به راحتی در اکسپلور و تاپ سرچ قرار بگیرید. مزیت دوم خرید فالوور فیک اینستاگرام بالا رفتن اعتماد مخاطبان است. با داشتن تعداد فالوور بالا بسیار راحت می‌توانید فروش عالی را تجربه کنید.

چگونه فالوور بگیریم

اگر در اینستاگرام به عنوان یک کسب و کار فعالیت داشته باشید بسیار سخت است که فالوور بگیرید و به راحی این کار انجام نمی‌شود. برای گرفتن فالوور باید تداوم داشته باشید و به صورت مرتب روی پیج کار کنید. به گونه‌ای که اصلا نمی‌توانید به جز کار کردن بر روی پیج به چیز دیگری مشغول شوید. برای اینکه فالوور بگیرید باید حتما به صورت روزانه پست و استوری داشته باشید و تولید محتوا انجام دهید. انجام دادن تولید محتوا بسیار سخت است و عکاسی و پیدا کردن محصول زمان بر است. برای اینکه پیشرفت داشته باشید باید محتوای خوب هم تولید کنید.

چگونه فالوور فیک بخریم

خرید فالوور فیک یکی از دغدغه‌های انواع پیج‌های کاری است و اعتماد کردن به افرادی که فالوور فیک می‌فروشند بسیار سخت است. بهترین مورد این است که از جایی خرید کنید که قابل اعتماد باشد. موارد زیادی برای کلاهبرداری پیش آمده که گفته شده به بهانه خرید فالوور فیک ارزان از ما پول دریافت کرده‌اند و پس از گرفتن هزینه پیج بلاک شده است. برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید باید حتما خرید خود را از سایت معتبر خرید فالوور انجام دهید. همچنین سایتی که از آن خرید می‌کنید باید درگاه پرداخت داشته باشد و به صورت کارت به کارت خرید را انجام ندهید. در صورتی کارت به کارت کنید که فرد مورد نظر را می‌شناسید یا با صاحب سایت بتوانید ارتباط برقرار کنید.

از کجا فالوور فیک بخریم

برای اینکه خرید فالوور فیک را به راحتی و با خیال تخت انجام دهید، لازم است که فقط به زر ممبر اعتماد کنید و خرید خود را از این سایت انجام دهید. زر ممبر یک سایت خدماتی است که خرید فالوور فیک بدون ریزش، خرید فالوور فیک ایرانی، خرید فالوور فیک ارزان و … را می‌توانید از آن دریافت کنید. برای خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام تنها لازم است که رمز دوم داشته باشید و در زر ممبر اقدام به خرید فالوور فیک کنید. پس از اتمام خرید، از 1 دقیقه تا 24 ساعت طول می‌کشد تا خدمات به پیج شما اضافه شود. این مزیت که در مدت زمان کوتاهی فالوور به پیج شما افزوده می‌شود بسیار عالی است. یعنی تنها در طول یک روز هزاران فالوور به پیج شما افزوده می‌شوند.

تازه پیج زده‌ام، آیا می‌توانم فالوور فیک بخرم؟

‌یکی از سوال‌هایی که ما خیلی می‌شنویم این است که تازه پیج زده‌ام و تازه کار هستم. آیا می‌توانم از فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنم؟ اگر تازه در اینستاگرام پیج درست کرده‌اید و اکانت شما تجربه‌ای ندارد اصلا نگران نباشید. زیرا حتی پس از گذشت چند ثانیه از درست کردن اکانت می‌توانید به راحتی خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام را انجام دهید. با داشتن فالوور فیک به راحتی می‌توانید اعتماد مشتری‌های خود را جلب کنید و مشتری فعالی را نگه دارید، همچنین می‌توانید به راحتی فالوور جدید بگیرید.

فالوور فیک ریزش دارد یا نه؟

اگر من فالوور فیک داشته باشم ممکن است که پس از مدتی ریزش داشته باشم؟ هنگامی که فالوور فیک خریداری می‌کنید هیچ تضمینی برای اینکه صد در صد ریزش نداشته باشید وجود ندارد. اما یک حالت دیگر در خرید فالوور فیک وجود دارد و این است که ریزش حداقل دارد و کمتر از 10 درصد فالوورها در مدت زمانی زیادی ریزش خواهند داشت. البته تا آن زمان پیج شما پیشرفت کامل را داشته است و اصلا نیاز نیست که به ریزش فالوورهای فیک فکر کنید و نگران آن باشید.

فرق فالوور فیک و واقعی چیست؟

فرق این دو نوع فالوور با نام آنها نیز مشخص است. فالوور واقعی به صورت واقعی فعالیت دارد و برای پیج شما تعامل ایجاد می‌کند، اما فالوور فیک فعالیتی ندارد و به صورت عددی و نمایشی است. فالوور فیک تعداد آنها نشان داده می‌شوند اما فالوور واقعی بازدهی دارد. فالوور واقعی به صورت مرتب لایک و ویو دارد و می‌تواند تعامل ایجاد کند و راحت پیشرفت شما را تضمین می‌کند. اگر تعداد فالوورهای فیک بالا باشند، فالوور واقعی را نیز جذب خواهید کرد.

آیا با خرید فالوور فیک امنیت پیج تضمینی است؟

ممکن است از افرادی شنیده باشید که با خرید فالوور فیک پیج آنها هک شده یا توسط اینستاگرام بسته شده است. با خواندن این مطلب دلیل موجه این نگرانی را بدانید و امنیت پیج خود را حفظ کنید. در مدتی که اوایل خرید فالوور فیک بود، کسانی با سواستفاده از مردم اعتماد آنها را سلب کردند و با استفاده از ربات‌های غیر حرفه‌ای باعث به هم ریختن امنیت برخی پیج‌ها شدند. استفاده از ربات‌های دم دستی و غیر حرفه‌ای باعث می‌شود که پیج شما دچار آسیب شود و طی مدتی به راحتی بسته شود. یکی دیگر از دلایلی که باید از سایت خرید کنید این است که بتوانید خرید و مشکلاتی که برایتان پیش می‌آید را کنترل و پیگیری کنید.

آیا با خرید از زر ممبر پیج ما بسته نمی‌شود؟

زر ممبر از بهترین و حرفه‌ای‌ترین روش‌ها و سرویس‌ها برای فالوور اینستاگرام استفاده می‌کند و اصلا نگران پیش آمدن مشکل برای پیج خود نباشید. اضافه کردن فالوور برای پیچ شما با کارشناسی‌های حرفه‌ای و لازم انجام می‌شود و به همین دلیل 1 تا 24 ساعت اضافه کردن فالوور طول می‌کشد. کسانی که در لحظه و آنی فالوور فیک می‌زنند اصلا قابل اعتماد نیستند و بدون کارشناسی کارها را انجام می‌دهند. پس به این دلایل سعی کنید از سایت خریداری کنید که امکان پیگیری بعد از خرید را داشته باشید.

برای خرید فالوور فیک باید اطلاعات پیج را در اختیار فروشنده قرار دهیم؟

خیر اصلا نیازی به دادن اطلاعات پیج مانند رمز عبور به فروشنده نیست. برای خرید فالوور فیک تنها لازم است که آیدی پیج را به فروشنده بدهید تا پس از کارشناسی‌های لازم فالووهای فیک را برای همان آیدی که فرستاده‌اید بزند. توجه داشته باشید که فالوورهای فیک فعالیتی برای پیج شما ندارند. یعنی این نوع فالووها نمی‌توانند برای شما سوددهی داشته باشند و لایک، کامنت، شیر، ریپلای و … را انجام دهند. به این دلیل که این نوع فالوورها با کامپیوتر ساخته می‌شوند و نمی‌توانند همانند فالوور واقعی فعالیت داشته باشند.

فالوورهای فیک از روی ظاهر شناسایی می‌شوند؟

خرید فالوور فیک ایرانی از زر ممبر اصلا قابلی شناسایی نیست. هیچگونه علامتی وجود ندارد که فیک بودن فالوورهای شما را نشان بدهد و مخاطب از فیک بودن کاربران اطلاعی ندارد. همچنین از روی پیج‌هایی که شما را فالو دارند اصلا فیک بودن آنها قابل شناسایی نیستند و همانند پیج‌های عادی هستند. مشکلی ممکن است برای شما به وجود بیاید که این مشکل ممکن است برابر نبودن تعداد لایک پست‌ها و فالوورهای پیجتان است. ما برای این مشکل هم چاره اندیشی کرده‌ایم و می‌توانید خرید لایک اینستاگرام را از زر ممبر هم انجام دهید. با خرید لایک فیک به راحتی می‌توانید اعتماد مشتری را جلب کنید و فروش بالایی داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات