حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.1 گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ رسما ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ در سال های اخیر عادت به ارائه یک تسخه بهبودیافته از رابط کاربری‌ش دارد که معمولا به همراه پرچمدار و محصولات جدید عرضه می شود. سال ۲۰۲۲ هم ادامه همین روال را شاهد هستیم. این شرکت کره ای همراه با خانواده Galaxy S22 تصمیم به ارائه رابط کاربری One UI 4.1 گرفت. خبر خوب اینکه آپدیت One UI 4.1 گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ رسما ارائه شده است. اگر شما دستگاهی از خانواده Galaxy Note 20 احتمالا از دریافت این آپدیت خوشحال خواهید شد.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی نوت ۲۰ 

سامسونگ رابط کاربری One UI 4.1 را در کنار سری گلکسی اس 22 معرفی کرد و اکنون گوشی های گلکسی نوت 20 نیز آن را دریافت می کنند.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی نوت ۲۰

آپدیت One UI 4.1 گلکسی نوت ۲۰

نسخه این میان‌افزار N98xFXXU3FVC5 است (x رقمی متفاوت برای نسخه‌های مختلف گوشی‌های Note20 و Note20 Ultra است) و باید در منوی تنظیمات، در قسمت به‌روزرسانی نرم‌افزار نیز موجود باشد.

آپدیت One UI 4.1 در کنار رفع اشکالات اجباری و وصله‌های امنیتی، پیشرفت‌های زیادی را به همراه دارد. اکنون یک تقویم هوشمند وجود دارد که تاریخ‌های همه برنامه‌های پیام‌رسان را می‌خواند و امکان ورودی آسان‌تر را در برنامه تقویم واقعی فراهم می‌کند.

سامسونگ Pay یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ است. کاربران گلکسی نوت 20 از این پس می‌توانند گواهینامه‌های رانندگی، کارت‌های سوار شدن به وسائل نقلیه عمومی، حتی کلیدهای ماشین و بلیت‌های سینما را ذخیره کنند و اپلیکیشن سامسونگ را شبیه به Google Play و Apple Wallet کنند. ویژگی RAM Plus قابلیتی است که تقریباً هر سازنده اندرویدی اکنون آن را در گوشی های خود ارائه می کند و One UI 4.1 چهار گزینه بین 2 و 8 گیگابایت را به شما ارائه می دهد.

شما این آپدیت را دریافت کردید؟ نظر شما درباره عملکرد آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آهای سامسونگ نامرد کجایی چرا واسه A51 آپدیت نمیدی؟
واسه سری A52 آپدیت دادی ولی A51 نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)