حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین رندر iPhone 14 Pro طلایی اپل را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

می دانیم که احتمالا سری پرو خانواده آیفون ۱۴ با سوراخ نمایشگر ارایه خواهند شد. گویا اپل بالاخره مجاب شده که باید ناچ را حذف کند. اگر دوست دارید تصور کنید که خروجی چطور خواهد شد، می توانید در این مطلب اولین رندر iPhone 14 Pro طلایی اپل را تماشا کنید.

رندر iPhone 14 Pro طلایی

رندر iPhone 14 Pro طلایی

رندر iPhone 14 Pro طلایی

دیروز بود که با هم دیدیم رندر CAD آیفون 14 پرو اپل با طراحی سوراخ و کپسول نمایشگر منتشر شد. این رندر خام CAD را به نمونه قابل تصورتر تبدیل کرده اند و خروجی تبدیل به اولین رندر قابل اتکا از آیفون ۱۴ پرو شده است.

شما می توانید این رندر را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

 

شایعات و اطلاعات منتشرشده تاکنون نشان می‌دهند که در صورت عدم وجود بریدگی، از یک سوراخ برای پروژکتور نقطه‌ای Face ID استفاده می‌شود، درحالی‌که سوراخ کپسولی‌شکل ظاهراً دوربین جلو و سنسور مادون‌قرمز Face ID را در خود جای می‌دهد. تصاویر CAD نشان می‌دهد که سوراخ بلندگو نیز در قاب بالایی تعبیه شده است.

برخلاف یک شایعه، قسمت پشتی دستگاه نسبت به آیفون 13 پرو تا حد زیادی بدون تغییر به‌نظر می‌رسد، با آرایه لنز سه‌گانه اصلی در یک برآمدگی دوربین که از شاسی دستگاه بیرون زده است. در ماه سپتامبر، Jon Prosser افشاکننده یوتیوب ادعا کرد که آیفون 14 دارای شاسی ضخیم‌تری خواهد بود که اجازه نمی‌دهد جزیره دوربین هیچ برآمدگی‌ای داشته باشد و لنزها، فلاش LED و اسکنر LiDAR هم‌سطح با پنل پشتی عقب قرار می‌گیرند، اما این چیزی نیست که در اینجا نشان داده شده است.

رندر iPhone 14 Pro طلایی

رندر iPhone 14 Pro طلایی

منابع Prosser همچنین ادعا کردند که مدل‌های جدید دارای دکمه‌های دایره‌ای صدا و اسپیکر و میکروفون بازطراحی‌شده خواهند بود، اما باز هم، آخرین رندرهای CAD فقط همان دکمه‌ها و توری‌های مستطیلی را نشان می‌دهند که کاربران آیفون قبلاً با آن‌ها آشنا هستند.

نظر شما درباره این رندر iPhone 14 Pro طلایی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)