حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نهایی گلکسی A73 سامسونگ حاشیه باریک نمایشگر آن را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

گوشی‌های آینده سری A سامسونگ که گفته می‌شود به‌زودی معرفی خواهند شد، گلکسی A73 5G و A53 ​​5G خواهند بود. مشخصات و رندرهای هر دو مدل تاکنون به‌دفعات متعدد فاش شده است و انتظار می‌رود که نهایتا تا یک ماه دیگر، به بازار عرضه شوند. اکنون اما، 91Mobiles اخیرا تصویری از رده‌بالاترین دستگاه این سری، گلکسی A73 5G، به‌اشتراک گذاشته است که طراحی به‌روزتر آن نسبت به نسل پیشین خود را نشان می‌دهد.

طراحی نهایی گلکسی A73 سامسونگ

اسمارت‌فون موجود در تصویر مطبوعاتی منتشرشده، به‌عنوان طراحی نهایی گلکسی A73 5G شناخته می‌شود. این گوشی دارای نمایشگری با سوراخ صفحه مرکزی و حاشیه‌های بسیار باریک است. در مقایسه با تصویر فاش‌شده از گلکسی A53 5G، به‌نظر می‌رسد که نمایشگر A73 5G ظاهر جذاب‌تری دارد. حتی حاشیه پایینی نمایشگر نیز نسبت به A53 5G بسیار نازک‌تر است. این نمایشگر از نوع تخت بوده و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالایی نیز خواهد داشت.

وب‌سایت مذکور، تصاویر بیشتری از این دستگاه را به‌اشتراک گذاشته است که مشخصات آن را نشان می‌دهد. طبق این تصویر، میان‌رده آینده سامسونگ دارای سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به‌همراه پشتیبانی از OIS خواهد بود. همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی دیگر نیز ترکیب دوربین را کامل می‌کنند. در جلو، شاهد استفاده از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم.

با آن‌که منبع خبر از این تصویر به‌عنوان مشخصات گلکسی A73 یاد کرده است، اما باتوجه به طراحی گوشی مخصوصا حاشیه ضخیم نمایشگر، استفاده از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و همچنین عدم‌تعبیه لنز تله‌فوتو مشابه نسل پیشین، به‌نظر می‌رسد به گوشی گلکسی A53 مربوط باشد. پیش‌تر در گزارشاتی شنیده بودیم که گلکسی A73 سامسونگ، اولین میان‌رده این شرکت با سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات و طراحی گلکسی A73 سامسونگ

مشخصات و طراحی گلکسی A73 سامسونگ

از دیگر مشخصات آن می‌توان به بلندگو در پایین، پورت USB Type-C، میکروفون و سینی سیم‌کارت اشاره کرد. به‌نظر نمی‌رسد این دستگاه جک هدفون 3.5 میلی‌متری داشته باشد. همچنین این گوشی دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست خود است.

جدا از این، گلکسی A73 5G در چند هفته گذشته چندین گواهینامه دریافت کرده است. این دستگاه در Geekbench ظاهر شده و تراشه Snapdragon 778G SoC به‌عنوان قلب تپنده خود را تایید کرده است. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم بوده و روی سیستم‌عامل اندروید 12 بوت می‌شود. لیست FCC و Bluetooth SIG آن پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 را تأیید می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی داشته باشد. میان‌رده آینده سامسونگ دارای دو شماره مدل SM-A73B و SM-A73B_DS است که مدل دومی، نسخه دو سیم کارت برای بازارهای منتخب می‌باشد.

شایعات تاکنون بیان کرده‌اند که این گوشی هوشمند می‌تواند با پنل 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه شود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای گواهینامه IP67 بوده و ممکن است به‌عنوان نسخه پایه، دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی باشد.

نظر شما پیرامون طراحی نهایی گلکسی A73 سامسونگ و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، چیپستشوچرااسمپ778 جی گزاشته، این که توa52s هستش و قاعدتأاین باید قویتر میزاشتش چون خیر سرش a73 هستش، پسa53 میخواد چه چیپی روش بزاره، کلا این گوشی به نظرم فقط دوربینش بهتر شده و108 شده و گواهی ضدآب ip68 وگرنه بقیه مواردش مورد چشمگیری نیستش, ولا اسنپ 865 میزاشت بهتر بود یا دایمن 1200 یا دایمن 1300 که قراره بیاد، یا اسنپ860 اگه نسخه 5جی داشت خیلی عالی بود یا حتی اسنپ 870که بااینکه 7 نانومتریه و778 6نانو بازم خیلی بهترو قویتره، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی