حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مجیک کیبورد و مجیک ترک‌ پد و مجیک ماوس را در رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در ادامه رویداد معرفی امشب اپل، پس از پایان بخش آغازین نوبت به رونمایی از رنگ جدید مجیک کیبورد و مجیک ترک پد و مجیک ماوس بود. رویداد های اپل همیشه برای کاربران اپل و غیر اپل لذت بخش است. اگر چه این شرکت مانند معمول لوازم جانبی اصلی خود را معرفی نکرد، اما این شرکت در این رویداد کیبورد جادویی، ترک پد جادویی و ماوس جادویی خود را در رنگ‌ های مشکی و نقره‌ای معرفی می‌کند. هدف اپل از معرفی مجدد این لوازم جانبی با رنگ جدید، تکمیل پکیج نمایشگر استودیو دیسپلی خواهد بود. با ترنجی در بررسی آنها همراه باشید.

اپل نمایشگر استودیو دیسپلی با سایز 27 اینچی و وضوح 5K را معرفی کرد

اپل در نهایت رنگ مجیک کیبورد، مجیک ترک پد و ماوس جادویی خود را با معرفی گزینه‌ های مشکی و نقره‌ای به‌روزرسانی کرد

اگر چه ممکن است منطقی نباشد اما معرفی نسخه جدید این لوازم جانبی برای تکمیل طراحی نمایشگر استودیو دیسپلی که اپل در رویداد امشب معرفی کرده است، انجام شده است. البته باید در نظر داشته باشید که کاربران مجبور نیستند این لوازم جانبی را با نمایشگر استودیو دیسپلی تهیه کنند و به صورت کاملا اختیاری برای علاقه مندان در دسترس است.

اپل مجیک کیبورد و مجیک ترک‌ پد و مجیک ماوس را در رنگ های مشکی و نقرهَای عرضه کرد

کیبورد جادویی اپل مجهز به فناوری Touch ID است و با کلید های کاربردی جدید و قابلیت قفل کردن مک ارتقاء یافته است. گفتنی است که مجیک کیبورد اپل در مدلی مجهز به Numpad نیز عرضه می‌شود.

متاسفانه مجیک ماوس اپل اما همچنان از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کند که باعث می‌شود کاربران نتوانند به هنگام شارژ از آن استفاده کنند.

کسانی که علاقه مند به دریافت جدیدترین ترک پد جادویی، کیبورد جادویی و ماوس جادویی هستند، می توانند به فروشگاه اپل مراجعه کنند.

اپل مجیک کیبورد و مجیک ترک‌ پد و مجیک ماوس را در رنگ های مشکی و نقرهَای عرضه کرد

قیمت و دسترسی

اپل قیمت مجیک کیبورد را ‌199 دلار قرار داده است. همچنين مجیک ترک پد نیز برچسب قیمت 149 دلاری دارد. در نهایت مجیک ماوس نیز با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد. گفتنی است که هر سه محصول جدید اپل برای کاربران جهانی از همین اکنون در پایگاه فروش اینترنتی رسمی این شرکت قابل ثبت سفارش و خرید هستند.

 

نظر شما راجع به خانواده محصولات جانبی اپل در رنگ مشکی و نقره‌ای چیست؟ قیمت های این خانواده را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری