حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راه‌های مهاجرت به کانادا ‌

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

معمولا راه‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا پیش روی افراده و اون‌ها بر اساس وضعیتی که دارن مناسب‌ترین راه رو انتخاب می‌کنن.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

دانشگاه‌های کشور کانادا شرایط بسیار مناسبی برای مهاجرت به کانادا رو فراهم کردن و شما می‌تونید از طریق تحصیل در یکی از این مراکز علمی به خاک کانادا وارد بشید.

مهاجرت کاری به کانادا

اگه در یه حوزه یا زمینه‌ی خاص متخصص هستید و می‌تونید دانش و تخصص خودتون رو به‌کار بگیرید، کانادا کشور بسیار مناسبی برای مهاجرت کاریه. در کشور کانادا زمینه‌های استفاده از شما به عنوان یه نیروی متخصص فراهمه و می‌تونید با استفاده از این امکان به راحتی به کانادا وارد بشید.

ازدواج

ازدواج کردن هم راه دیگه‌ای برای مهجرت به کانادا است و بنابراین اگه شما زن باشید و با مردی کانادایی ازدواج کنید و یا مرد باشید و با زنی کانادایی ازدواج کنید، می‌تونید مجوز ورود به این کشور رو دریافت کرده و به راحتی در کانادا زندگی کنید.

مهاجرت به وسیله سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های مرسوم برای ورود به خاک کاناداست. اگه شما از سرمایه‌ی مالی خوبی برخوردار باشید و بتونید پولتون رو برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به کانادا ببرید، اداره‌ی مهاجرت این کشور نه تنها از شما استقبال می‌کنه بلکه به راحتی می‌تونید ظرف مدت کوتاهی اقامتتون رو دریافت کنید.

ورود به کانادا با دعوتنامه

اگه شانس بیارید و یکی از اعضای خانواده شما در کانادا ساکن باشه، اون می‌تونه با حمایت از شما اداره‌ی مهاجرت کانادا رو راضی کنه که شما رو در کشور بپذیرن. البته اون فرد باید از لحاظ مالی در شرایط خوبی باشه و بتونه تا چند ماه شما رو ساپورت کنه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا، نحوه اخذ ویزای تحصیلی کانادا، ویزای مولتی توریستی کانادا به وب سایت oktoboard.ir بزرگترین مرجع اخذ انواع ویزا و اقامت مراجعه فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات