حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده و مشخصات گلکسی F23 سامسونگ فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در هشتم مارس (۱۷ اسفند) از گلکسی F23 رونمایی خواهد کرد. صفحه مربوط به این دستگاه هم اکنون در وب‌سایت خرده فروشی FlipKart و همچنین در وب‌سایت پشتیبانی سامسونگ هند قابل دسترسی است. تایید شده که تلفن هوشمند مذکور در دو رنگ آبی و سبز قابل تهیه خواهد بود. هم اکنون یکی از کاربران توییتر، تصاویر زنده گلکسی F23 سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر تقریبا تمام جزئیات ظاهری این دستگاه را فاش می‌کنند.

تصاویر زنده گلکسی F23 سامسونگ به قاب پشتی مات این دستگاه اشاره دارد

همان‌طور که می‌توان مشاهده کرد، در قاب جلویی Galaxy F23 5G ناچ قطره ای و حاشیه های ضخیم صفحه نمایش دیده می‌شود. پنل پشتی مات بوده و س،ه لنز در ماژول مستطیل شکل این دستگاه دیده می‌شود. در سمت راست دکمه پاور و تنظیم صدا قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت نیز بر روی دکمه پاور قرار دارد.

تصاویر زنده گلکسی F23 سامسونگ

گلکسی F23 از صفحه نمایشی ۱۲۰ هرتزی که به گوریلا گلس ۵ مجهز است، بهره خواهد برد. نیروی پردازشی است دستگاه از طریق تراشه اسنپدراگون 750G تأمین می‌گردد. جدا از جزییاتی که در هفته جاری تأیید شد، صفحه پشتیبانی این تلفن هوشمند، مشخصات بیشتری از آن را فاش می‌کند. Galaxy F23 با پشتیبانی از ۱۲ باند 5G وارد بازار خواهد شد.

ماژول دوربین پشتی آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲۳ درجه ای و یک دوربین دیگر خواهد بود. این تلفن هوشمند مقرون به صرفه دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از فست شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. وب‌سایت GizmoChina همچنین ادعا می‌کند که حذف شارژر به گوشی های میان رده نیز رسیده و در جعبه اف ۲۳ سامسونگ دیگر خبری از شارژر نخواهد بود.

گواهی FCC گلکسی M23 5G برخی از مشخصات این گوشی را فاش می‌کند

برخی شایعات ادعا می‌‌کنند که Galaxy F23 5G در حقیقت نسخه ری‌برند شده Galaxy M23 خواهد بود. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند میان رده اقتصادی به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. در قاب پشتی گلکسی ام ۲۳ سامسونگ، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال)، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، باتری نیز ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

با توجه به تصاویر زنده فاش شده از گلکسی F23 سامسونگ، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی