حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا اتریوم مناسب هولد کردن است؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر به فکر ورود به بازار ارزهای دیجیتال هستید، روش‌های مختلفی برای فعالیت در این بازار وجود دارد. ترید کردن و هولد کردن در واقع مهم‌ترین کاری است که معامله‌گران این بازار انجام می‌دهند.

بااین‌حال، ترید کردن کاری نیست که همه افراد بتوانند از پس آن بربیایند، نیاز به مطالعه زیاد، زمان قابل‌توجه و یادگیری‌های بدون وقفه دارد. معمولاً افرادی سراغ ترید کردن رمزارز می‌روند که زمان کافی برای گذاشتن پای بررسی و کنترل بازار داشته باشند، اما این دلیلی نیست که بخواهد شما را از ورود به بازار ارزهای دیجیتال منع کند.

این بازار و فناوری‌هایی که پشت آن است، آن‌قدر بزرگ و وسیع است که هرکسی با هر سطح توانایی را در خودش راه می‌دهد. فقط کافی است اصول اولیه را بدانید و پذیرای یادگیری و آموختن بیشتر باشید. به جزء ترید کردن ارزهای دیجیتال خیلی از افراد هم هولد کردن ارز را ترجیح می‌دهند. معمولاً نگه‌داشتن رمزارزهای بزرگ بازار در طولانی‌مدت، شما را به سود قابل‌توجهی خواهد رساند. هولد کردن اتریوم یکی از گزینه‌هایی است که همیشه به فعالان در بازار توصیه می‌شود. به نظر شما سرمایه گذاری روی اتریوم با هولد کردن آن می‌تواند سودآور باشد؟ خواندن این مطلب فرصتی است تا به جواب برسید. تا پایان همراه ما باشید.

اتریوم چیست؟

قبل از شروع خرید کوین‌‌های مختلف، مهم است که بدانید دقیقاً قرار است چه کوینی را بخرید و در چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید. اتریوم تا امروز تاریخچه قیمتی بسیار باارزشی داشته که نشان می‌دهد هولد کردن اتریوم می‌تواند کار سودآوری برای هولدرهای این رمزارز باشد.

بااین‌حال، نوآوری و فناوری اتریوم هم بسیار جالب است و کاربرد رمزارز آن را برجسته‌تر می‌کند. بلاک‌چین اتریوم می‌تواند توسط توسعه دهندگان آن برای ایجاد برنامه‌هایی استفاده شود که به نام برنامه‌های غیرمتمرکز (معروف به DApps) شناخته می‌شوند. توسعه دهندگان برای دسترسی به شبکه این رمزارز باید توکن مرتبط اتریوم یعنی همان اتر (ETH) را خریداری کنند. همچنین اگر کاربران مایل به تعامل با یک برنامه غیرمتمرکز باشند، باید هزینه برقراری این تعامل را با استفاده از اتر پرداخت کنند. سرمایه‌گذاران مانند بیت کوین می‌توانند هولد کردن اتریوم را هم به دید بلند‌مدت نگاه کنند، اما مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری در ارزهای دیجیتال، قیمت اتر نیز احتمالاً در کوتاه‌مدت با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه خواهد شد.

شاید نام اتریوم را به دلیل نقشی که در ایجاد NFTها (توکن‌های غیر قابل تعویض) ایفا می‌کند هم شنیده باشید. همچنین شاید متوجه شده‌اید که این دومین ارز دیجیتال محبوب است و می‌خواهید با ورود به بازار اتریوم سرمایه گذاری روی اتریوم با هولد کردن آن را آغاز کنید. مطمئناً قیمت اتریوم امروز آنقدر قابل‌توجه است که توانسته سهم زیادی از بازار کل رمزارزها را به خود اختصاص دهد. این سهم به سرمایه‌گذاران اتریوم ثابت کرده این تصمیم خرید و هولد کردن اتریوم کار اشتباهی نخواهد بود.

معامله کردن و هولد کردن اتریوم

همچنین اتریوم یکی از دو ارز دیجیتالی است که متخصصان سرمایه‌گذاری به مبتدیانی که قصد شروع معامله و ترید کردن را دارند توصیه می‌کنند. علاوه بر این که هولد کردن اتریوم می‌تواند سرمایه‌گذاران را در طول بلندمدت به سود قابل‌توجهی برساند، به‌خاطر اینکه قیمت آن نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری کمتر شناخته شده ثابت‌تر است، ارزشمند و سودده خواهد بود. بنابراین، اگر تصمیم گرفته‌اید که وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید، با خطرات آن مشکلی ندارد و آماده خرید هستید، سرمایه گذاری روی اتریوم با هولد کردن آن شروعی است که می‌تواند شما را به بازار خوش‌بین کند.

هیچ لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید بدون اتریوم کامل نیست. پرکاربردترین بلاک‌چین موجود، اتریوم در زمینه‌های هیجان‌انگیز و نوظهور مانند امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi مرکزی است. قراردادهای هوشمند و توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT هم جزء اصلی‌ترین مزیت‌های این اتریوم است که نگاه سرمایه‌گذاران به هولد کردن اتریوم را موفق‌تر و آینده‌دارتر می‌کند. علاوه بر همه اینها یک مزیت بزرگ دیگر که سرمایه گذاری روی اتریوم با هولد کردن آن را استراتژی موفقی در بازار می‌کند پذیرش شبکه نسبت به رقبا، برنامه‌های غیرمتمرکز متعدد یا dApps شبکه است. این ویژگی‌‌ها چیزی است که به اتریوم قدرت می‌بخشند. بزرگ‌ترین نقص اتریوم پروتکل اثبات کار آن است که تراکنش‌ها را از نظر انرژی ناکارآمد و ارزان می‌کند، اما خوشبختانه تغییر به پروتکل اثبات سهام سریع‌تر و ارزان‌تر در حال انجام است.

ارزش اتریوم چیست؟

اتریوم در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۲۱ چندین رکورد تاریخی را پشت سر گذاشت. یکی از مهم‌ترین رکوردشکنی‌های اتریوم متعلق به نوامبر ۲۰۲۱ است که به بیش از ۴۸۰۰ دلار رسید. قیمت آن در طول سال گذشته بین ۱۰۰۰ تا ۴۸۰۰ دلار به‌ازای هر کوین در نوسان بوده است. درحالی‌که قیمت اتریوم از آخرین رکورد تاریخی خود در سال گذشته اندکی کاهش‌یافته است، اما این بار همچنان به طور قابل‌توجهی بالاتر از محدوده ۱۰۰۰ دلاری یک سال پیش است.

نوسانات قیمت را باید با هر سرمایه‌گذاری در کریپتو پیش‌بینی کرد، اتریوم هم از این قاعده مستثنی نیست و نمی‌توان انتظار داشت با هولد کردن اتریوم، ارزش آن هیچ نوسانی را تجربه نکند. اگر نوسانات کوتاه‌مدت قیمت شما را آزار می‌دهد، شاید بهتر باشد در سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال تجدیدنظر کنید، زیرا صبوری، خصوصاً در مورد بازار ارزهای دیجیتال اصل و پایه تمام استراتژی‌هایی است که برای فعالیت در این بازار می‌چینید.

همچنین مهم است به یاد داشته باشید که اتریوم، مانند هر ارز دیجیتال دیگری فقط به این دلیل ارزش دارد که مردم فکر می‌کنند هنوز می‌توان به پیشرفت چندین برابری آن امیدوار بود. قیمت آن به هیچ کالا یا ارز وابسته نیست، بنابراین مستعد نوسانات شدید بر اساس عوامل خارجی مانند توجه رسانه‌ها یا مقررات پیشنهادی ارزهای دیجیتال است.

شما به‌راحتی می‌توانید اتریوم را با پول نقد یا دارایی‌هایی مانند طلا فوراً با کارمزدهای فوق‌العاده پایین معامله کنید. حتی اگر به دنبال سود کوتاه‌مدت هستید، نقدینگی بالای اتریوم آن را به یک کشتی سرمایه‌گذاری عالی تبدیل می‌کند. به همین دلیل است که مثل بیت کوین، سرمایه‌گذاران می‌توانند روی هولد کردن اتریوم حساب کنند و آن را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت خریداری و نگاه کنند، با این امید که ارزش آن در بلندمدت افزایش پیدا خواهد کرد و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای سرمایه‌گذاری باشد.

خرید و هولد کردن اتریوم در ارزان‌ترین صرافی داخلی

تا اینجا درباره ارزش اتریوم و خرید آن گفتیم. اگر شما هم دوست دارید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید، اتریوم رمزارزی است که دست‌گرمی خوبی می‌تواند باشد. خرید اتریوم خود را از صرافی والکس انجام دهید تا علاوه بر خرید رمزارزی ارزشمند و خوب، بتوانید از مزایای خرید و معامله در یک صرافی امن و معتبر داخلی هم استفاده کنید. والکس پلتفرمی کاملاً ایمن، حرفه‌ای و آسان برای خریدوفروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال است.

منبع

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات