حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه بر سر رندر اولیه Realme GT2 Pro با ماژول افقی دوربین آمد؟ ریلمی پاسخ می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

در دی‌ماه گذشته، OnLeaks رندرهایی از پرچمدار امسال ریلمی با طراحی ماژول افقی دوربین منتشر کرد که بیش از همه، یادآور پیکسل 6P گوگل بود. در آن زمان گفته می‌شد که این رندر مربوط‌به گوشی Realme GT2 Pro می‌باشد. پس از رونمایی رسمی از این دستگاه اما، شاهد آن بودیم که طراحی نهایی پرچمدار ریلمی تفاوت زیادی با رندر منتشرشده از آن دارد. بااین‌حال، OnLeaks اخیرا تیری در تاریکی زده و با تگ کردن حساب رسمی ریلمی، از آنان پرسیده که چه بر سر رندر اولیه Realme GT2 Pro آمد؟ ریلمی اما، برخلاف روندی که طی آن برندهای مشهور عموما اعتنایی به افشاگران در فضای مجازی نکرده و آن‌ها را جدی نمی‌گیرند، این‌بار به سوال استیو پاسخ داده و اعلام کرده است که باید “گوش به‌زنگ باشید”.

رندر اولیه Realme GT2 Pro

زمانی که تیزرهای رسمی GT2 Pro شروع به پخش شدن کردند، مشخص شد که این دستگاه از چیدمان دوربین افقی بهره نبرده و به‌جای آن، قاب دوربین مستطیلی مشابه با اکثر گوشی‌های دیگر بازار را داراست. پس از آن، Realme GT2 Pro با نوار افقی مشابه با پیکسل 6P، دیگر هرگز دیده نشد.

این موضوع تا دو روز پیش ادامه داشت؛ جایی که OnLeaks به‌عنوان افشاگری که درابتدا رندر اولیه GT2 Pro را منتشر کرده بود، در حساب توییتری خود در مورد چرایی عدم عرضه پرچمدار ریلمی با این طراحی و سرنوشت آن سوال کرد که در ادامه و برخلاف انتظار احتمالی وی، Realme به آن پاسخ بسیار ساده‌ای داد: “گوش به‌زنگ باشید”.

پاسخ رسمی ریلمی به رندر اولیه Realme GT2 Pro

پاسخ رسمی ریلمی به رندر اولیه Realme GT2 Pro

این پاسخ رسمی از سوی ریلمی، شایعات مبنی‌بر اینکه طراحی اولیه GT2 Pro تنها یک کانسپت بوده است را رد می‌کند؛ به این معنی که به‌زودی شاهد عرضه دستگاهی با طراحی فوق خواهیم بود. بااین‌حال، تاریخ مورد انتظاری برای عرضه ارائه نشده است، اما با توجه به اینکه این گوشی مدتی می‌شود که درحال‌توسعه بوده، احتمالاً نیازی به صبر بیش از اندازه نخواهد بود.

ممکن است برخی از شما تعجب کنید که چه اتفاقی برای نام Realme GT2 Pro می‌افتد زیرا دستگاهی با همین نام هم‌اکنون وجود دارد. برای این، احتمال می‌دهیم که ریلمی ممکن است قصد داشته باشد تا این گوشی را به‌عنوان یک نسخه ویژه پرچمدار فعلی، جایگزین آن کرده و یا شاید به‌عنوان یک مدل کاملاً متفاوت عرضه کند.

دیدگاه شما درباره رندرهای اولیه Realme GT2 Pro و احتمال معرفی یک دستگاه با این طراحی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی