حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه پیکسل 6a و پیکسل واچ ممکن است تا چندین ماه به‌تعویق بیفتد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

مشاهده‌های اخیر Google Pixel 6a و Pixel Watch در اطلاعات سیستمی موجود مربوط به یک اپراتور ایالات‌متحده، گمانه‌زنی‌ها در مورد رونمایی قریب‌الوقوع این دستگاه‌ها که قرار بود در اوایل بهار معرفی شوند، منتفی کرده و طبق گزارش جدید، عرضه پیکسل 6a ممکن است تا تیرماه و پیکسل واچ نیز تا مدت زمان نامعلومی به‌تعویق بیفتد.

عرضه پیکسل 6a و پیکسل واچ

به‌گفته‌ی افشاگر مشهور، Jon Prosser، گوشی مقرون‌به‌صرفه گوگل و جانشین پیکسل 5a، ممکن است در اواخر ماه ژوئیه معرفی شود.

 همان‌طور که در برنامه امروز اشاره کردم، این‌طور شنیدم که گوگل معرفی پیکسل 6a را تا اواخر ژوئیه به‌تعویق انداخته است. پیکسل واچ کماکان برای معرفی در 26 می برنامه‌ریزی شده، اما به‌علت کمبود تراشه این منبع معتقد است که معرفی این دستگاه نیز به‌زودی تأخیر می‌خورد.

این برخلاف شایعه قبلی است که ادعا می‌کرد Pixel 6a (همراه با Pixel Watch) در کنفرانس Google IO 2022 در تاریخ 5 خرداد معرفی می‌شود.

درهمین‌حال، پیکسل واچ همچنان در تاریخ معرفی پیشین خود در خردادماه قرار دارد. بااین‌حال، پروسر گفت که این ساعت هوشمند نیز ممکن است با تأخیر در عرضه مواجه شود.

عرضه پیکسل 6a

عرضه پیکسل 6a

همان‌طور که ممکن است حدس بزنید، گمان می‌رود که مقصر اصلی این تأخیرها، کمبود جهانی تراشه باشد که بخش عمده‌ای از صنعت فناوری را در دو سال گذشته تحت‌الشعاع قرار داده است.

به‌یاد داشته باشید که Pixel 4a و 5a نیز کمی دیرتر از حد معمول در سال‌های 2020 و 2021 و به‌دلیل تأخیر در زنجیره تأمین به‌علت همه‌گیری کرونا عرضه شدند، بنابراین شنیدن همان سرنوشت بالقوه برای مدل آینده سری Pixel A گوگل، مورد عجیبی نیست.

جدیدترین افشاگری از Prosser ممکن است امید بسیاری از طرفداران پیکسل را که منتظر Pixel 6a و اولین پاسخ گوگل به بهترین ساعت هوشمند اندرویدی بودند، از بین ببرد. با توجه به سابقه پروسر، شایعه جدید قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد. با این اوصاف، ضرری نخواهد داشت که سخنان او را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیریم.

قیمت هر دو دستگاه نیز در این مرحله به‌صورت یک راز باقی مانده است. با توجه به اینکه Pixel 5a سال گذشته با قیمت 449 دلار به بازار عرضه شد، جانشین آن ممکن است قیمتی مشابه داشته باشد. اما اگر نزدیک به تاریخ معرفی Google Pixel 7 عرضه شود، می‌توان تصور کرد که قیمت آن ممکن است کمی کمتر نیز باشد.

دیدگاه شما پیرامون تاریخ احتمالی عرضه پیکسل 6a و پیکسل واچ و تأخیر در ارائه این دو دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی