حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G22 با تراشه Helio G37 و نمایشگر 90 هرتز رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

کمپانی موتورولا به‌تازگی جدیدترین گوشی هوشمند خود از سری G را با نام Moto G22 برای بازار اروپا معرفی کرده است. این دستگاه که در بخش اقتصادی عرضه می‌شود، مشخصاتی مانند نمایشگر 90 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی داشته و از چیپست Helio G37 مدیاتک بهره می‌برد.

موتورولا Moto G22

Motorola Moto G22 تنها در یک گزینه‌ی سخت‌افزاری عرضه شده که نسخه‌ی با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 169.99 یورو (~ 188 دلار) قیمت دارد. این گوشی هوشمند همچنین در رنگ‌های مشکی کیهانی، سفید مرواریدی و آبی یخی ارائه می‌شود.

موتورولا Moto G22

موتورولا Moto G22

Moto G22 دارای نمایشگر 6.5 اینچی Max Vision با وضوح +1600×720 HD و رفرش‌ریت 90 هرتز است. این گوشی میزبان دارای سوراخ نمایشگر در قسمت مرکز و بالای صفحه‌نمایش خود می‌باشد که با حاشیه‌های باریک در هر سه طرف و حاشیه‌ی ضخیم‌تر در زیر صفحه آن، احاطه شده است.

برای عکسبرداری، یک دوربین تکی با سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو و چهار دوربین نیز در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. برای لنز اصلی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با فناوری Quad-Pixel درنظر گرفته شده است که تصاویر را با خروجی 12.5 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. از سایر دوربین‌های این دستگاه می‌توان به یک لنز فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر که نوع آن هنوز مشخص نشده است، اشاره کرد.

درباره مشخصات داخلی گوشی، Moto G22 به پردازنده MediaTek Helio G37 به‌همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این دستگاه دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی خود می‌باشد. گوشی جدید موتورولا همچنین دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده که گفته می‌شود بیش از یک روز کاری دوام می‌آورد. متاسفانه اطلاعاتی درباره توان شارژ گوشی اعلام نشده است.

بااین‌حال، این گوشی هوشمند دارای یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده بوده و همچنین میزبان جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز می‌باشد. Moto G22 بر روی سیستم‌عامل اندروید 12 بوت می‌شود و چندین برنامه اختصاصی Moto به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده دارد.

دیدگاه شما پیرامون گوشی موتورولا Moto G22 و طراحی و مشخصات داخلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی