حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Moto G22 موتورولا به‌همراه مشخصات احتمالی آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

موتورولا درحال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه در سری G خود با نام Moto G22 است. این دستگاه تاکنون در وب‌سایت‌های مختلف صدور گواهی‌نامه مشاهده شده و مشخصات اولیه آن نیز چندی پیش به‌بیرون درز کرد. حال به‌تازگی، وب‌سایت 91mobiles رندر Moto G22 موتورولا به‌همراه مشخصات کامل این دستگاه را فاش کرده است.

رندر Moto G22 موتورولا

این گزارش ادعا می‌کند که پنج مدل گوشی آینده موتورولا با نام رمز Hawaii در دست ساخت هستند و این شرکت قصد دارد آن‌ها را در سری Moto G خود معرفی کند. همچنین گوشی Moto G22 نیز با کد +Hawaii شناخته می‌شود. حال بیایید نگاهی به مشخصات کامل، طراحی، ویژگی‌ها و رنگ‌بندی Moto G22 بیندازیم.

انتظار می‌رود که Moto G22 تا پایان ماه جاری عرضه شود (همچنین می‌تواند به‌عنوان +Lenovo K15 نیز نامیده شود). این گوشی دارای نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600x720p و رفرش‌ریت 90 هرتز است. Moto G22 مجهز به چیپست Mediatek Helio G37 خواهد بود که نسخه بهبودیافته چیپست G35 می‌باشد. این گوشی همچنین دارای هشت هسته A53 ARM بوده که چهار هسته آن با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به‌همراه پردازنده گرافیکی 680 مگاهرتز فعالیت می‌کنند.

رندر Moto G22 موتورولا

رندر Moto G22 موتورولا

این دستگاه دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که ازطریق کارت حافظه MicroSD نیز قابل‌ارتقا می‌باشد. برای عکسبرداری، یک دوربین چهارگانه در پشت گوشی قرار خواهد گرفت که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر این دستگاه تعبیه شده است.

Moto G22 دارای یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود، اما درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد پشتیبانی از شارژ سریع آن وجود ندارد. وزن دستگاه حدود 185 گرم بوده و اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا خواهد کرد. طبق تصویر فاش‌شده، گوشی هوشمند آینده موتورولات در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و سفید در دسترس خواهد بود.

همچنین در گزارش‌های پیشین اشاره شده است که Moto G22 قیمتی در حدود 200 یورو خواهد داشت.

نظر شما درباره رندر رندر Moto G22 موتورولا و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی