حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی لپ تاپ Book Prime و ایربادز Buds Air 3 را رسما معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، ریلمی

ریلمی درجریان رویداد MWC 2022 و پس از معرفی فناوری شارژ فوق‌سریع 150 واتی خود، از یک مدل لپ تاپ و ایربادز جدید نیز رونمایی کرد. Book Prime جدید یک مدل تغییریافته از Book Enhanced Edition Air است که ماه گذشته در چین عرضه شد. علاوه‌بر این نوت‌بوک، ریلمی از Buds Air 3 نیز رونمایی کرده که یک ایربادز رده‌بالا محسوب می‌شود.

لپ تاپ ریلمی Book Prime

Book Prime با فرم طراحی مشابه با لپ‌تاپ‌های پیشین ریلمی معرفی شده است. نمایشگر این دستگاه 14.2 اینچی از نوع IPS LCD بوده و با وضوح 2160 در 1440 خود، نسبت تصویر 3:2 دارد که در یک بدنه با طراحی باریک جای گرفته است.

لپ تاپ Book Prime ریلمی

لپ تاپ ریلمی Book Prime

پردازنده مورداستفاده در این لپ‌تاپ، اینتل Core i5-11320H است که با فرکانس تک‌هسته‌ای 4.5 گیگاهرتز کار می‌کند. این پردازنده همچنین دارای 8 هسته و حافظه کش 8 مگابایتی می‌باشد. پردازنده اینتل همچنین توسط پردازشگر گرافیکی Iris Xe پشتیبانی می‌شود. ریلمی Book Prime در دو کانفیگ 8 و 16 گیگابایت رم به‌همراه 512 گیگابایت حافظه SDD عرضه خواهد شد.

این لپ‌تاپ دارای یک سیستم خنک‌کننده با دو فن است که برای دفع حرارت درهنگام اجرای بازی‌های سنگین، شروع به فعالیت می‌کند. لپ‌تاپ جدید ریلمی همچنین دارای باتری 54 وات ساعتی می‌باشد و از شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

ازنظر قیمت و رنگ، Book Prime با برچسب قیمتی 999 یورو (1120 دلار) برای نسخه 8 گیگابایتی و 1099 یورو (1231 دلار) برای نسخه 16 گیگابایتی ارائه خواهد شد. این نوت‌بوک همچنین در رنگ‌های آبی، خاکستری و سبز به‌دست مشتریان می‌رسد.

Realme Buds Air 3

Realme Buds Air 3 جدیدترین هدفون کاملا بی‌سیم این کمپانی است. هدفون‌ها طراحی بهبودیافته‌ای نسبت به مدل قبلی دارند و از درایورهای تقویت‌کننده باس دینامیک 10 میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند. این ایربادز با فناوری Hybrid ANC، یک حالت شفافیت، و همچنین حالت تأخیر کم 88 میلی‌ثانیه همراه شده است.

Realme Buds Air 3

Realme Buds Air 3

ایربادز جدید ریلمی با صدای Dolby همراه شده و دارای استاندارد IPX5 برای مقاومت جزئی در برابر تعریق و نفوذ آب می‌باشد. هدفون‌ها همچنین تا 30 ساعت پخش موسیقی را با کیس شارژ ارائه می‌دهند. Buds Air 3 با قیمت 59.99 یورو (~ 67 دلار) و با دو رنگ سفید گلکسی و آبی ستاره‌ای عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون لپ تاپ و ایربادز جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی