حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند آنر Watch GS3 و Earbuds 3 Pro در MWC 2022 رونمایی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، آنر

آنر به تازگی گوشی های پرچمدار سری Magic 4 خود را معرفی کرده است، اما این ها تنها دستگاه های جدیدی نیستند که روی صحنه کنفرانس MWC 2022 آنر رونمایی شدند. جورج ژائو، مدیر عامل شرکت ساعت هوشمند Honor Watch GS3 و هدفون های بی سیم Earbuds 3 Pro را نیز رونمایی کرده است.

ساعت هوشمند آنر Watch GS3

بله درست است، آنر Watch GS3 ماه گذشته در چین معرفی شد. این صفحه نمایش دایره ای 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل را ارائه می دهد. بدنه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است در حالی که جنس بند بسته به رنگ ساعت متفاوت است. رنگ‌های آبی اقیانوسی و طلایی کلاسیک دارای تسمه‌های چرمی ناپا هستند در حالی که رنگ سیاه دارای بند لاستیکی است.

آنر واچ GS3 دارای سنسور ضربان قلب نوری هشت کاناله PPG و همچنین پایش 24/7 اکسیژن خون و همچنین پایش خواب است. این ساعت می تواند بیش از 100 حالت ورزشی را پایش کند و دارای یک گیرنده GNSS با فرکانس دوگانه است که از هر پنج استاندارد اصلی موقعیت یابی جهانی پشتیبانی می کند.

ساعت آنر GS3 به قیمت ۲۲۹ یورو برای مدل بند ساعت سیلیکونی و ۲۴۹ یورو برای مدل های با بند چرمی Nappa ارایه می شود.

ایربادز آنر Earbuds 3 Pro

ایرباز آنر Earbuds 3 Pro درایورهای 11 میلی‌متری، نویزکنسلینگ فعال و توانایی اندازه‌گیری دمای بدن شما را به ارمغان می‌آورد. باتری با کیس شارژ باید تا 24 ساعت دوام بیاورد.

ایربادز Earbuds 3 Pro در رنگ‌های سفید و خاکستری و با قیمت 199 یورو به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره محصولات جدید Honor که در MWC 2022 معرفی شدند، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)