حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اموزش خرید لایت کوین

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پیش از ورود به مراحل آموزش خرید لایت کوین مایلید درباره لایت کوین بیشتر بدانیم ؟ با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب با ارز دیجیتال لایت کوین و روش های خرید آن بیشتر اشنا شویم.

لایت کوین یکی از قدیمی‌ترین کوین‌ها در بازار ارز های دیجیتال میباشد.خالق لایت کوین، چارلی لی (Charlie Lee)  دراکتبر سال ۲۰۱۱ این ارز دیجیتال را توسعه داد.با توجه به تحقیقات صورت گرفته، چارلی پیش از شروع پروژه لایت کوین در گوگل فعالیت داشته که لایت کوین را باهدف تکمیل برخی از ضعف های بیت کوین و حل برخی از مشکلات مانند مدت‌ زمان تراکنش‌ها، هزینه‌ها طراحی کرد. علت پذیرش لایت کوین در عموم مردم و فعالان بازار ارز های دیجیتال به هدف اصلی چارلی برمیگردد هدفی که به کاربردی تر کردن این رمز ارز برای استفاده های روزمره کمک شایانی میکرد.

از نکات مثبت این هدف کاهش زمان تائیدیه هر بلاک از ۱۰ دقیقه به ۲٫۵ دقیقه به نسبت بیت کوین است. لایت کوین نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال، یک وسیله پرداخت جهانی بر مبنای بلاک چین است.

این ارز دیجیتال همتا به همتا شباهت بسیاری با بیت‌کوین دارد، اما شبکه ان از چیدمان الگوریتم مختلفی استفاده می‌کند که امکان انتقال سریع‌تر تراکنش‌ها را ایجاد میکند. این کریپتوکارنسی از زمان ظهورش در بازار ارز های دیجیتال، رشد بسیاری را در پیش گرفته است و در حال حاضر یکی از10 رمز ارز برتر در بازار به حساب می‌آید. میتوان علل اصلی برتری ان را از ویژپی هایی دانست که لایت کوین را به نسبت بیت کوین متمایز تر میکند. خرید لایت از سه روش امکان پذیر خواهد بود که در ادامه انها را مورد بررسی قرار میدهیم.

خرید از استخراج کننده های لایت کوین

در این روش نکته قابل توجه اهمیت شناخت طرف حساب شما در معاملات میباشد. زیرا در این روش شما بدون واسطه و عدم امکان پیگرد قضایی روبه رو خواهید بود. پس در فرایند معامله و انتخاب فرد فروشنده بسیار دقت داشته باشید.

خرید لایت کوین در پلتفرم معاملاتی P2P

 

در این روش برخی از سایت ها با فراهم کردن این بستر خرید توجه بسیاری از معامله گران را به خود جلب کرده اند. علل اصلی توجه معامله گران به این بستر به دلیل امکان خرید و معامله ارزان تز از سایر پلتفرم هاست.

خرید از بهترین صرافی ارز دیجیتال

 

در این بخش از آموزش خرید لایت کوین از صرافی های ارز دیجیتال بهترین روش خرید لایت کوین را بررسی خواهیم کرد در ابتدا سوال متداولی برای خرید از صرافی ها وجود خواهد داشت، اینکه از صرافی های خارجی لایت کوین بخرم و یا صرافی های ایرانی ؟  با ما همراه باشید تا در ادامه به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

 

نحوه خرید لایت کوین از صرافی های ارز دیجیتال خارجی

 

1» انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر با ویژگی های از جمله پلتفرم معاملاتی ایمن و عدم تاثیر پذیری از تحریم های اقتصادی صورت گرفته بر علیه ایران

2» برخی از صرافی های ارز دیجیتال برای تایید هویت کاربران خود محدودیت در نظر نداشته. در این خصوص حتی اگر صرافی مورد نظر در حال حاضر برای کاربران ایرانی محدودیت قرار نداده است و تایید هویت را اجباری کرد، شما این فرایند را طی نکنید زیرا امکان دارد با قرار گرفتن ان صرافی تحت فشار کشور های اروپایی، محدودیت های ناشی از تحریم های اقتصادی برای کاربران با IP  ایران اعمال شود.

3» در این بخش به اهمیت ثبت نام در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی بیشتر اشاره خواهیم داشت. شما برای خرید لایت کوین از صرافی های ارز دیجیتال خارجی میباید پیش تر در یک صرافی رمز ارز معتبرایرانی برای خرید ارز تتر اقدام کنید. سپس دارایی دیجیتال تتر خود را به حساب ارز خود در صرافی خارجی انتقال میدهید و سپس برای خرید لایت کوین در صرافی خارجی میتوانید اقدام کنید حال که از اهمیت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در صرافی ارز دیجیتال ایرانی با خبر شدید با شما همراه خواهیم بود تا در ادامه به این موضوع بیشتر اشاره داشته باشیم

 

مراحل خرید و فروش و لایت کوین

1» ثبت نام = در مرحله اول باید برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اقدام کنید

2» تایید هویت = پس از گذراندن فرایند ثبت نام، برای اطمینان از اعتبار اطلاعات وارد شده توسط شما در فرایند ثبت نام و افزایش ایمنی معاملات، صرافی ارز دیجیتال مدارک هویتی شما را درخواست و مورد بررسی قرار میدهد.

3» شارژ ریالی = برای شارژ حساب ریالی خود در صرافی ارز دیجیتال ایرانی میتوانید با توجه به اطلاعات حسابی که در فرایند ثبت نام وارد کردید میتوانید با کارت بانکی خود فرایند شارژ حساب را طی کنید.

4» خرید لایت کوین = در این مرحله پس از شارژ ریالی حساب خود میتوانید وارد پلتفرم معاملاتی مورد نظر شده و برای خرید لایت کوین با ریال اقدام کنید.

 

لایت کوین دارای چه ویژگی هایست ؟

 

مقاومت لایت کوین در برابر اتک ها: رمز ارز لایت کوین در برابر هر نوع حمله و اتکی بسیار مقاوم و ایمن می باشد و این ویژگی و توانایی را دارد که چنانچه تراکنشی کاذب در شبکه آن صورت گیرد بلافاصله آن را بلاک می کند و فعالیتش را قطع خواهد کرد.

سرعت بیشتر و کارمزد کم تر: با در نظر گرفتن زمانی که برای بلاک در لایت کوین تعیین شده است سرعت انجام تراکنش ها در لایت کوین بسیار بیشتر از بیت کوین است و کارمزد کمتری نیز در مقابل کارمزد بیت کوین دارد، به این صورت که کارمزد هر تراکنش در رمز ارز لایت کوین 0.001 بیت کوین است که این عدد می تواند یکی از دلایل بین این دو رمز ارز باشد که موجب شده است لایت کوین بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات