حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ریلمی پد مینی به‌همراه مشخصات احتمالی آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، رندر، ریلمی

کمپانی ریلمی سال گذشته اولین تبلت خود با نام Realme Pad را در هند معرفی کرد. ریلمی پد به‌عنوان یک دستگاه اقتصادی درمیان انبوه تبلت‌های دیگر بازار در دو گزینه‌ی WiFi و 4G VoLTE عرضه شد. حال به‌نظر می‌رسد این شرکت درحال کار بر روی معرفی نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر تبلت خود با نام ریلمی پد مینی است که به‌تازگی مشخصات احتمالی به‌همراه رندرهای آن منتشر شده است.

رندر ریلمی پد مینی

کمپانی ریلمی تاکنون برنامه‌های خود برای عرضه تبلت جدید اقتصادی را تأیید نکرده است. بااین‌حال، درحالی‌که منتظر اعلام رسمی هستیم، برخی از جزئیات کلیدی این دستگاه به‌صورت آنلاین به‌بیرون درز کرده است. در ادامه بیایید نگاهی به مشخصات Realme Pad mini، ویژگی‌ها و سایر جزئیات دومین تبلت برند ریلمی بیندازیم.

Realme Pad Mini می‌تواند به‌عنوان یک تبلت جدید مقرون‌به‌صرفه در هند و سایر بازارها عرضه شود. رندرهای این تبلت که اخیرا توسط OnLeaks و SmartPrix منتشر شده است، طراحی پنل پشتی دستگاه را نشان می‌دهد که ماژول دوربین و سایر جزئیات آن به‌صورت واضح مشخص است.

طبق رندرهای لو رفته، تبلت Realme دارای یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بوده که یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی را درون خود جای داده است. پنل پشتی دارای رنگ نقره‌ای با لوگوی Realme در گوشه سمت راست پایین می‌باشد که کلیدهای پاور و ولوم در سمت چپ دستگاه قرار دارند.

رندر ریلمی پد مینی

رندر ریلمی پد مینی

در قسمت جلویی، یک نمایشگر 8.7 اینچی وجود خواهد داشت. ریلمی احتمالاً از پنل TFT یا IPS LCD برای تبلت مقرون‌به‌صرفه خود استفاده می‌کند. همچنین صفحه‌نمایش این دستگاه ممکن است با حاشیه‌های کمی ضخیم‌تر عرضه شود. این گزارش نشان می‌دهد که این تبلت دارای سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز خواهد بود.

ریلمی پد مینی از چیپست Unisoc T616 که یک پردازنده سطح ابتدایی است، قدرت خود را تأمین می‌کند. این تبلت با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و انتظار می‌رود گزینه‌ای برای افزایش فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت microSD را با خود به‌همراه داشته باشد.

Realme Pad Mini همچنین دارای باتری 6400 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 18 واتی از طریق درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند. ازنظر ضخامت، تبلت مینی ریلمی 7.6 میلی‌متر ضخامت دارد. سایر جزییات ریلمی پد مینی درهاله‌ای از ابهام قرار دارند بنابراین تا زمان معرفی رسمی از آن باید منتظر بمانیم.

دیدگاه شما پیرامون رندر ریلمی پد مینی و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی