حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Enco X2 با پشتیبانی از ANC و UWB رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، گجت‌های پوشیدنی

اوپو Enco X یکی از محبوب‌ترین ایربادزهای این برند در سال 2021 بود. جانشین TWS این شرکت، اکنون عضو جدیدی است که جای تعجبی ندارد که اوپو Enco X2 نامیده شود. ایربادز Enco X2 درکنار گوشی‌های پرچمدار سری Find X5 و همچنین اولین تبلت این برند با نام Oppo Pad با مشخصات‌ قابل‌توجه ازجمله پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC)، پهنای باند بالا (UWB) و عمر باتری 20 ساعت در چین معرفی شده است.

اوپو Enco X2

همان‌طور که اشاره کردیم، اوپو Enco X2 دارای قابلیت کاهش نویز فعال با پهنای باند بالا، حذف نویز بهبودیافته، دو درایور مجزا و قابلیت شارژ بی‌سیم است. حال بیایید نگاهی به قیمت، زمان عرضه و ویژگی‌های دیگر Oppo Enco X2 بیندازیم.

جدیدترین ایربادز اوپو با پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.2 درکنار انتقال دوگانه صدا با تأخیر کم (94 میلی‌ثانیه) و برد بی‌سیم 10 متری همراه شده است. ازنظر طراحی، وزن هر ایربادز 4.7 گرم بوده و درمجموع و با احتساب کیس شارژر، 56.5 گرم وزن دارد. این ایربادز همچنین دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر گردوغبار و آب برای محافظت در برابر عرق، باران و گردوغبار نه‌چندان زیر می‌باشد.

اوپو Enco X2

اوپو Enco X2

با مراجعه به بخش اصلی یعنی صوت، یک درایور 11 میلی‌متری و یک درایور مجزای 6 میلی‌متری ثانویه در Enco X2 وجود دارد. این ایربادز همچنین دارای سطح حساسیت 118dB@1kHz بوده و از کدک‌های LHDC ،SBC و AAC پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه دراینجا Super DBEE 3.0 اختصاصی اوپو نیز وجود دارد که کیفیت صدای بهبودیافته، صدای فرکانس پایین و موارد دیگر را به‌ارمغان می‌آورد. درکنار تمامی این موارد، ایربادز جدید اوپو همچنین از صدای بی‌سیم Hi-Res نیز پشتیبانی می‌کند.

Enco X2 مانند نسل قبلی خود دارای قابلیت حذف فعال نویز با کاهش نویز پویا و هوشمند، کاهش نویز عمیق، کاهش نویز متوسط، کاهش نویز ملایم، حالت شفافیت و صداهای پیشرفته است. برای حذف نویز، این‌ ایربادز سه میکروفون و همچنین کاهش نویز تماس با هوش‌مصنوعی دارد. Enco X2 تا 45 دسی‌بل حذف نویز را ارائه می‌دهد که 10 دسی‌بل بهتر از نسل پیشین خود است.

ازنظر عمر باتری، Enco X2 تا 5 ساعت با ANC روشن و تا 6.5 ساعت با ANC خاموش دوام می‌آورد. با کیس شارژ همراه، عمر باتری به‌ترتیب تا 20 ساعت و 27 ساعت افزایش می‌یابد. این آمار برای حالت حداکثر ANC با رمزگذاری LHDC و سطح صدای 50 درصد است. بدون ANC، این ایربادز حتی می‌تواند تا 40 ساعت نیز دوام بیاورد. برای شارژ مجدد TWS، می‌توانید آن را با استفاده از درگاه شارژ Type-C یا با استفاده از هر شارژر بی‌سیم Qi شارژ کنید.

Oppo Enco X2 در چین 999 یوان قیمت دارد که حدود 199 یورو است و به‌زودی در رنگ‌های Mirror Night Black و Frost White در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما پیرامون جدیدترین ایربادز اوپو Enco X2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی