حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

galaxy s 22، گوشی جدید سامسونگ در راه است! 

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سامسونگ، این غول تکنولوژی،  ۹ فوریه ۲۰۲۲ یعنی ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، نسل جدید گوشی‌های خود را رونمایی کرده است. galaxy s 22 به همراه galaxy s 22 plus و galaxy s 22 ultra سری جدید گوشی‌های سامسونگ و به‌نوعی پرچم‌داران این برند هستند که پس از رونمایی، سر و صدای زیادی به راه انداخته‌اند و قرار است در آینده نزدیک عرضه و روانه بازار دیجیتال شوند.

پس بد نیست همین حالا از قابلیت‌ها، مشخصات و تفاوت این گوشی‌های قدرتمند با سری‌های پیشین و مدل‌های قدیمی‌تر ‌آگاه شویم. اگر شما هم به دنیای تکنولوژی، گوشی‌های روز دنیا و اطلاعات مربوط به آن علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا هر آن‌چه لازم است، درباره سامسونگ s22 و دو گوشی دیگر سری s بدانید که با این اطلاعات می‌توانید در زمان خرید، با دانش و آگاهی کافی گوشی مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

۵ ویژگی مهم‌ گوشی‌های سری galaxy s 22

سامسونگ هرسال با ارتقای ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی‌های خود، انقلاب جدیدی در عرصه تلفن‌های همراه به‌پا می‌کند. امسال هم به رسم هر سال شاهد رونمایی یکی از پرچم‌داران این برند هستیم که باعث شده است طرفداران این برند، galaxy s 22 را پادشاه گوشی‌های سال جدید نام‌گذاری کنند. حالا وقت آن است که با مشخصات فنی و ظاهری این گوشی بیشتر آشنا شویم.

دوربین قدرتمند

یکی از ویژگی‌هایی که سری جدید گوشی سامسونگ را از سایر گوشی‌ها تفکیک می‌کند، دوربین‌‌های قدرتمند آن است که ما این ویژگی پراهمیت را در سه گوشی جدید سامسونگ بررسی کرده‌ایم.

  • • مدل galaxy s 22 و مدل galaxy s 22 plus: هر دوی این گوشی‌ها سه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با قابلیت فوکوس خودکار)، ۱۲و ۱۰ مگاپیکسلی (با قابلیت لرزش‌گیر پیشرفته) دارند و دوربین سلفی هر دو گوشی ۱۰ مگاپیکسلی است.
  • • مدل galaxy s 22 ultra: این گوشی با ۴ دوربین اصلی قدرتمند و کیفیت عالی، نسبت به سایر گوشی‌ها برتری دارد. یکی از دوربین‌ها ۱۰۸ مگاپیکسل (با قابلیت فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار با تشخیص فاز)، دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسل (با قابلیت لرزش‌‌گیر پیشرفته ویدیو) است و دو دوربین دیگر ۱۰ مگاپیکسلی (با قابلیت زوم اپتیکال) هستند. دوربین سلفی این گوشی ۴۰ مگاپیکسل است که در برابر دوربین‌های سلفی ۱۰ مگاپیکسلی کیفیت خارق‌العاده‌ای دارد.

با توجه به مطالب فوق، اگر قصد خرید یکی از این سه گوشی جدید سامسونگ را دارید و دوربین همیشه یک گزینه پراهمیت برایتان محسوب می‌شود، بهتر است galaxy s 22 ultra را انتخاب و خریداری کنید تا تجربه دل‌چسبی از خرید خود داشته باشید. برای این کار می‌توانید از سایت‌های معتبر و مطمئن که به طور مفصل درباره تلفن‌همراه صحبت می‌کنند استفاده کنید؛ پس همین حالا به صفحه موبایل در سایت‌های مرتبط، مراجعه و اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

باتری پرتوان و شارژدهی سریع

باتری و قدرت شارژدهی آن از عوامل مهم در انتخاب و خرید یک گوشی باکیفیت به شمار می‌رود و اتفاقا این عامل در سری جدید گوشی‌های سامسونگ به خوبی نمایان شده است. ظرفیت شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی از جمله قابلیت‌های مشترک میان هر ۳ سری گوشی جدید سامسونگ است. galaxy s 22 ultra با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در رده بالای شارژدهی قرار می‌گیرد و galaxy s 22 plus و galaxy s 22 به ترتیب ۴۵۰۰ و ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند. پس اگر عمر باتری از ویژگی‌های مهم برایتان محسوب می‌شود، galaxy s 22 ultra می‌تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند.

نمایشگر با حداکثر وضوح

از آن‌جایی که عامل وضوح تصویر و روشنایی صفحه‌نمایش همیشه در راس خواسته‌های خریداران موبایل قرار می‌گیرد، ما برای آشنایی بیشتر شما نسل جدید گوشی‌های سامسونگ را از این منظر بررسی کرده‌ایم.

  • • مدل galaxy s 22: نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل.
  • • مدل galaxy s 22 plus: نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل.
  • • مدل galaxy s 22 ultra: نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۰ پیکسل.

با توجه به توضیحات مطرح شده، طبیعی است که انتخاب صحیح و هوشمندانه، گوشی galaxy s 22 ultra با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر  و روشنایی بالاتر است.

تراشه همه فن حریف:

تراشه یا پردازنده، یکی از اصلی‌ترین  قابلیت‌ها در تمامی گوشی‌ها به شمار می‌رود. در این سری از گوشی‌های سامسونگ هر سه مدل تراشه ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰، پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازش‌گر گرافیکی Xclipse 920 را دارند که از بهترین تراشه‌‌ها و پردازنده‌ها در بازار کالاهای دیجیتال محسوب می‌شود و همین عامل این گوشی را به شاهکار تکنولوژی تبدیل کرده است.

بدنه بسیار مقاوم:

از آن جایی که بدنه هر گوشی، آسیب‌پذیرترین بخش یک تلفن‌همراه به شمار می‌رود، لازم است موقع خرید از جنس بدنه، مقاومت و ضد آب و گرد و غبار بودن آن اطمینان حاصل کنید. این موضوع در گوشی جدید سامسونگ با بدنه‌ای از جنس شیشه، آلومینیوم مقاوم و همچنین گواهینامه IP68 (گواهینامه‌ای که فاکتور ضد آب و گرد و غبار بودن را ارائه می‌دهد) به طور دقیق رعایت شده و برای خرید شما کاملا مناسب است.

علاوه بر مطالب گفته شده و مطرح کردن ۵ ویژگی پر اهمیت برای گوشی‌های جدید سامسونگ، به «اصل اساسی قیمت» می‌رسیم. البته باید گفت قیمت‌هایی که ما در ادامه بیان کرده‌ایم، قیمت‌هایی هستند که در مراسم رونمایی مطرح شده‌اند و قیمت‌های عرضه و فروش این گوشی‌ها در ایران قطعا اختلاف نسبتا بیشتری با معادل دلاری آن‌ها دارند.

قیمت نسل جدید گوشی‌های سامسونگ

    • • مدل galaxy s 22: در قیمت‌های ۷۹۹ دلار (حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت) و ۸۴۹ دلار (حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت) عرضه شده‌اند.
    • • مدل galaxy s 22 plus: در قیمت‌های ۹۹۹ دلار (حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت) و ۱۰۴۹ دلار (حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت) عرضه شده‌اند.
  • • مدل galaxy s 22 ultra: در قیمت‌های ۱۱۹۹دلار (حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت)، ۱۲۹۹دلار (حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت)، ۱۳۹۹ دلار (حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت) و ۱۵۹۹ دلار (با حافظه داخلی ۱ ترابایت) عرضه شده‌اند.

با توجه به شرایط حاکم بر بازار موبایل، پیش‌بینی می‌شود که در زمان عرضه عمومی این سری از گوشی‌های سامسونگ، کم‌ترین قیمت برای  galaxy s 22 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت، حدود ۲۷ میلیون تومان و بیشترین قیمت برای galaxy s 22 ultra با حافظه ۱ ترابایت، حدود ۵۰ میلیون تومان باشد. یکی از فروشگاه‌های آنلاینی که به زودی این گوشی را موجود می‌کند و شما می‌توانید به صورت مفصل سری‌های جدید گوشی، قیمت و مشخصات آن را مشاهده کنید، سایت تیمچه است که با مراجعه به صفحه گوشی سامسونگ در این سایت به راحتی از تمام شرایط این گوشی آگاه می‌شوید و خرید خود را انجام می‌دهید.

بالاخره galaxy s 22 چه زمانی عرضه عمومی می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از این است که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا از ۲۵ فوریه یعنی ۶ اسفند ماه وارد بازار دیجیتال خواهد شد. اما دو مدل معمولی و پلاس تقریبا با ۲ هفته تاخیر نسبت به مدل اولترا، روانه بازار می‌شوند. اگر از خریداران این مدل هستید، تقریبا از ۱۱ مارس یعنی ۲۰ اسفند ماه منتظر عرضه این گوشی موبایل باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات