حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی اجمالی آل این وان گرین

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آل این وان یا کامپیوتر آماده به عنوان یک دستگاه قدرتمند و با امکانات قابل توجه، به خوبی جای کامپیوترهای شخصی را گرفته و همه تجهیزات مورد نیاز کاربران را در یک مجموعه هماهنگ و سازگار ارائه می دهد.

از سوی دیگر با توجه به محدودیت فضای کار، باید به سمت محصولاتی سوق پیدا کرد که فضای کمتری اشغال می کنند و کارایی مشابهی را با انواع PC فراهم می سازند.آل این وان گرین در نسل جدید با به کارگیری طراحی مدرن و زیبا، صفحه نمایش با کیفیت و سخت افزار به روز می تواند به عنوان گزینه ای ایده آل برای کاربران امروزی معرفی شود. در ادامه با نسل جدید کامپیوترهای آماده شرکت گرین آشنا خواهید شد.

طراحی

همانطور که اشاره کردیم، کامپیوتر های شخصی به دلیل برخورداری از ساختار مجزای کیس، صفحه نمایش و بلندگو ابعاد بسیار زیادی از میز کار شما را اشغال می کنند و خریداری یک مجموعه کامل نیز نیازمند صرف هزینه هنگفتی است. آل این وان گرین در نسل های جدید شامل پنج مدل GX422S، GX424، GX22، GX24 و GX22S شده که هر کدام از آنها با کانفیگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند. وجه مشترک هر پنج خانواده از کامپیوتر های آماده گرین، برخورداری از طراحی ظاهری مدرن و جذاب است که جلوه خاصی به میز کار شما می بخشد. بدنه باریک و تنوع رنگ بندی سفید و مشکی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا کامپیوتر خود را با ترکیب رنگ مورد علاقه خود هماهنگ کنید.

طراحی داخلی و بدنه به صورت هوشمندانه صورت پذیرفته و تمام قطعات مورد نیاز در بهترین محل ممکن قرار گرفته اند. وجود شیارهای متعدد ورودی و خروجی جریان هوا برای تهویه بهتر فضای داخلی و قرارگیری بلندگو ها به صورت متوازن در دو سمت بدنه برای ارائه صدای استریو از جمله راهکارهای طراحی گرین در آل این وان های جدید این شرکت است. قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه آل این وان به دلیل استفاده از پایه متحرک وجود دارد که یک ویژگی جذاب و بسیار کاربردی به شمار می رود.

سخت افزار

نسل جدید آل این وان گرین به مادربرد دارای چیپ ست H410 مجهز شده که امکان نصب انواع پردازنده های نسل دهم اینتل مبتنی بر سوکت LGA 1200 را فراهم می سازد. مدل پایه کامپیوتر آماده گرین به پردازنده Pentium Gold G6400 مجهز شده و در بالاترین سطح نیز می توانید از قدرت بسیار بالای پردازنده Core i7-10700 بهره مند شوید. با وجود تنوع بسیار مناسب پردازنده در کانفیگ های متعدد، امکان انتخاب بهترین کانفیگ سخت افزاری با توجه به کاربرد وجود دارد و در آینده نیز قادر به ارتقای قطعات مختلف از جمله پردازنده، حافظه رم و تجهیزات ذخیره سازی خواهید بود. به صورت پیش فرض دو کانفیگ حافظه رم دارای 4 گیگابایت و 8 گیگابایت رم پر سرعت DDR4 وجود دارد که برای کاربرد های مختلف خانگی، اداری و مالتی مدیا قابل استفاده هستند. با وجود دو اسلات حافظه روی مادربرد، قادر به نصب حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 به صورت چینش دو کاناله خواهید بود.

در بخش ذخیره سازی و بر اساس امکانات مادربرد H410 می توانید از ترکیب هارد دیسک 2.5 اینچی با ظرفیت 1 ترابایت و درایو سالید M.2 NVMe در ظرفیت های 120 و 240 گیگابایت بهره مند شوید. به طور کلی کانفیگ های سخت افزاری مورد استفاده توسط شرکت گرین، بهترین کارایی ممکن را با حفظ نسبت ارزش به عملکرد ارائه می دهند. واحد گرافیکی مجتمع پردازنده های نسل دهم اینتل نیز قدرت بسیار مناسبی برای پردارش های گرافیکی در نرم افزار های مختلف فراهم می سازد و با توجه به کاربری کامپیوتر های آماده گرین، نیازی به کارت گرافیک مجزا وجود ندارد. هر چند آل این وان ها به صورت کلی با توجه به نوع طراحی خود، قابلیت نصب کارت گرافیک را ندارند و باید از قدرت واحد گرافیکی مجتمع، نهایت استفاده را کرد. توان مورد نیاز سخت افزار توسط یک آداپتور با توان 150 وات تامین می شود که امکان استفاده بهینه از پردازنده های نسل دهم اینتل را فراهم می سازد.

خنک کننده دارای سه لوله انتقال حرارت، هیت سینک آلومینیومی و فن با سرعت چرخش بالا و نویز کم برای کنترل دمای پردازنده های نسل دهم اینتل بسیار مناسب بوده و از نظر دمای کاری پردازنده با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. به منظور انتقال امواج صوتی، دو عدد بلندگو با توان 6 وات درون قاب بدنه قرار گرفته که علاوه بر حجم صدای بسیار مناسب، وضوح صدای قابل توجهی را ارائه می دهند. هر چند با توجه به تعبیه جک های صوتی، امکان اتصال کامپیوتر های آماده گرین به انواع بلندگو وجود دارد. ماوس و کیبورد بی سیم دارای کلیدهای Office و مالتی مدیا، بلوتوث، شبکه سیمی گیگابیتی و شبکه بی سیم (وایرلس) از دیگر ویژگی های کامپیوتر های آماده گرین به شمار می روند.

پورت ها

در نسخه های مختلف آل این وان گرین شاهد به کارگیری پورت های متنوع و جدیدی از جمله USB 3.2 هستیم که پهنای قابل توجهی را برای انتقال داده از تجهیزات ذخیره سازی به وجود می آورد. سایر پورت های موجود روی کامپیوتر های آماده GREEN شامل USB 2.0، جک های صوتی هدفون و میکروفون به صورت مجزا، خروجی تصویر HDMI 1.4b و DisplayPort می شود که مجموعه کاملی را تشکیل می دهد. با توجه به پورت های متنوع، شرایط بسیار مناسبی برای نصب تجهیزات ذخیره سازی قابل حمل پر سرعت وجود داشته و قابلیت انتقال تصویر به صفحه نمایش های دیگر نیز فراهم شده است.

صفحه نمایش

کامپیوتر های آماده گرین دارای دو مدل صفحه نمایش 20 اینچی و 22 اینچی با وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل بوده که کیفیت تصویر و دقت رنگ بسیار بالایی را با توجه به پنل با کیفیت VA و نرخ تازه سازی 60 هرتز ارائه می دهند. زاویه دید در صفحه نمایش های مورد نظر به صورت افقی و عمودی برابر با 178 درجه بوده که زاویه استاندارد و مناسبی به شمار می رود. با توجه به ضخامت بسیار کم بدنه و صفحه نمایش بدون حاشیه، ابعاد کلی بدنه به شکل قابل توجهی کاهش یافته و فضای کمتری را از میز کار اشغال می کند. به این ترتیب می توان کامپیوتر همه کاره گرین را در نقاط مختلف منزل یا محل کار و روی میز کار خود قرار داد.

 

چگونه آل این وان گرین را با بهترین قیمت و گارانتی رسمی خریداری کنیم؟

فروشگاه آنلاین ITKharid به عنوان نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات گرین، بهترین قیمت ممکن را به همراه گارانتی رسمی در دسترس شما قرار می دهد. این فروشگاه آنلاین با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی، پروانه کسب و ثبت رسمی در وب سایت ساماندهی، یک بستر امن و مطمئن را برای خرید آنلاین کلیه محصولات کامپیوتری و لوازم جانبی را فراهم ساخته است. تمامی محصولات موجود با بهترین قیمت ممکن و ضمانت اصالت کالا به همراه گارانتی رسمی به فروش می رسند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات