حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حداقل مشخصات موردنیاز برای اجرای برنامه های اندروید بر روی ویندوز 11 اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11

اوایل این هفته، مایکروسافت با انتشار آپدیت بزرگ ویندوز 11، قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید بر روی این سیستم‌عامل را ارائه کرد. اکنون این شرکت حداقل مشخصات رسمی رایانه‌های شخصی بهره‌مند از ویندوز 11 برای اجرای برنامه‌های اندروید و فروشگاه Appstore آمازون را رسما اعلام کرده است.

حداقل مشخصات موردنیاز برای اجرای برنامه های اندروید بر روی ویندوز 11

مشابه آنچه که ویندوز 10 زیرمشخصه ویندوز را برای لینوکس اضافه کرد که رایانه‌های شخصی را به دنیای برنامه‌های کاربردی لینوکس باز می‌کند؛ ویندوز 11 نیز اکنون به بیش از چندین هزار برنامه ساخته‌شده برای اندروید دسترسی کامل دارد. همان‌طور که ممکن است انتظار داشته باشید، هر رایانه‌ای که می‌تواند ویندوز 11 را اجرا کند، لزوما قادر به اجرای برنامه‌های اندروید نیست.

برای این منظور، همان‌طور که توسط Windows Latest مشاهده شده است، مایکروسافت صفحه پشتیبانی جدیدی را به اشتراک گذاشته که مشخصات رایانه شما برای استفاده از برنامه‌های اندرویدی را اعلام می‌کند.

حداقل مشخصات Android در ویندوز ۱۱

 رم

حداقل: 8 گیگابایت

توصیه‌شده: 16 گیگابایت

 فضای ذخیره‌سازی

درایو حالت جامد (SSD)

 پردازنده

Intel Core i3 8th Gen (حداقل) یا بالاتر

AMD Ryzen 3000 (حداقل) یا بالاتر

Qualcomm Snapdragon 8c (حداقل) یا بالاتر

 معماری پردازنده

x64 یا ARM64

 پلتفرم ماشین مجازی

این تنظیم باید فعال شود.

حداقل مشخصات اندروید در ویندوز 11

حداقل مشخصات اندروید در ویندوز 11

به‌طورکلی، با این فرض که در سه سال گذشته یک کامپیوتر متوسط ​​یا بهتر خریداری کرده‌اید، این الزامات خیلی زیاد نیستند. البته، هرچه بیشتر بتوانید از این حداقل مشخصات تجاوز کنید، تجربه بهتری خواهید داشت.

قابل‌توجه‌ترین تفاوت در اینجا این است که پردازنده‌های Intel Core مربوط به سال 2017 پشتیبانی می‌شوند، درحالی‌که پردازنده‌های AMD Ryzen باید مدلی از حداقل سال 2019 داشته باشند. درغیراین‌صورت، حداقل الزامات شامل یک درایو حالت جامد (SSD) و 8 گیگابایت رم نباید بسیاری از دارندگان رایانه شخصی ویندوز 11 را از اجرای برنامه‌های اندروید محروم کند.

نظر شما پیرامون حداقل مشخصات موردنیاز اعلام‌شده از سوی مایکروسافت به‌منظور اجرای برنامه‌های اندروید بر روی سیستم‌عامل ویندوز 11 چیست؟ آیا رایانه شما درحال‌حاضر از این حداقل مشخصات پشتیبانی می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی